zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Jazdim ich aj ja a bez najmensieho problemu 27,5 2,2. Nahodenie jednoduche s velkou pumpou, tlak drzia. To ze niekto nestastne trafi kamen neznamena ze je plast nanic.
Ked to mam porovnat s MKII rozmer 27,5 2,4 ktore som nahadzoval ako bezdusove tak tie som pumpou nenahodil, musel som pouzit trik s flasou, potom to uz islo.
dva mesiace som jazdil lectora na dušiach kým som konečne prezul zase na bezduše..(bol som lenivý a potom som čakal na bezdušový kit), a teda cítiť to je....
lto, duša zjavne bráni tej správnej "deformácii" plášťa
2bary s dusou / prechod na 2 bary bezdus a je citit ze plast podstatne lepsie drzi v zjazde
A rozdiel je citit aj pri prechode z duse na bezdus aj opacne
Rafy wtb 29", ST i23, na ktorých už predtým boli obuté Vredestein bobcat 29x2,35. Páska Notube, 25mm /aj keď wtb doporučuje 28mm.. ale neviem ako by som ju tam napchal/. Mlieko Vredestein, do kazdeho kolesa 100ml.
Mimoriadnou pomockou je mydlová voda, tá pomohla nie len pri nachadzovaní plášťov, ale aj pri zhadzovaní. A samozrejme pri fúkani... Na prvotné nasadenie som použil normálnu dušu.
Zadné koleso bolo síce na druhý deň polosfúknuté, dofúkal som ho a mokrým štetcom sa snažil nájsť miesto, kde fučí, ale neúspešne. Dotiahol som ventil, mlieko som v kolese poprelieval, nechal chvílu postát na jednej aj druhej strane poležiačky na kýbli... potom 2 hodky jazdy... a uz drží...