zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse/ventily/mitas-tubuless-supra-valves-sada-bezdusovych-ventilov.html
Do otvoru pre autoventil? Tesni to? Alebo treba pouzit nejaku redukciu? Dakujem za rady
https://mihalko.eu/joes-no-flats-sada-ventilkov-joes-no-flats-av
http://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse/ventily/effetto-mariposa-caffe-tubeless-ventily-40-mm.html
Je nejaka vyhoda/nevyhoda galuskovy ventil oproti autoventilu? Vsade som nasiel len hadky o tom co je lepsie, ale k realnym vyhodam/nevyhodam jedneho ci druheho som sa nejak nedopatral.
Akcia Effetto Mariposa Caffe bezdušové ventily, galuskový 40 mm, strieborná/červená
14,49 €
MOC 19,90 €S auto ventilom sa mne osobne fukalo lepsie, je pevnejsi,lahsie sa nasadi koncovka pumpy, a aj hadice na pumpach pasuju. To je asi tak vsetko, nejake super zasadne minusy/plusy medzi nimi nie su.
Dema ich má tuším skladom. Bezdušové autoventily. www.dema.bike
https://www.soof.sk/bezdusovy-ventil-joes-av
nemas zle nasadenu velku pumpu ?
osobne malou nefukam - pred vyjazdom skontrolujem tlak a ak treba, tak dofukam velkou
ak nafukam moc, tak odpustam - vtedy citim a vidim, ze trochu tmelu cez ventilok unikne, ale nikdy to nerobi problemy
malu pumpu pouzivam iba v pripade sfuknutia na vyjazde (stalo sa mi 3x, ked som mal malo nafukane a podfuklo mi plast) - vtedy nahadzujem dusu
"ako svet" tak potom je galuskovy ventil diera ako Mars
Fukat ich ked su hore, pripadne aj ked parkujes bicykel na dlhsie, otocit kolesa tak aby boli ventily hore.