zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
PS schwalbe sa dotrhali na korde v dlzke asi 4 cm, najazdené necelych 3t km od oktobra...takze nove budu asi maxxis...
pouzi kusok starej duse ako tesnenie medzi rafikom a ventilom a pripadne locktite na zavit ventilu, ak nepomoze tak skus iny profil spodnej casti ventilku
Dakujem, vyskusam, kazdopadne si myslim ze to zacalo fucat az ked som to fukal pumpou, di vtedy držali pekne tlak...