zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
A co sa tyka Maxxis - u mna zas Rekon prepusta cez boky a naviac straca tlak. Asi to bude feature a nie bug.
Len tú koncovku hadičky by som osobne privítal takú, čo sa dá rýchlo zložiť z ventilu. (nastrkovaciu, bezzávitovú.)
Len tú koncovku hadičky by som osobne privítal takú, čo sa dá rýchlo zložiť z ventilu. (nastrkovaciu, bezzávitovú.)
Na to mám upravenú prechodku presta/AV... vnútorný zavit odvrtany, nasuniem, dosada na tesnenie, samozrejme pouzitlne len na presta ventily
Preto treba dolievať pravidelne koli tomu aby tam stále bolo! Na tmele netreba šetriť:)
problem je ze plast ma konecny objem na ktory pri dostatocne intenzivnom dolievani casom narazis ...
Ja viem a aj som to tam spomenul...ale takto aspon viem ako to vypada cca po roku a ze sa nemusim bat ze sa mi to zgrclo alebo vznikli nejake ine divne zmesy...zakladne naliatie vydrzalo az do toho dna...v zadu som ani nedolial lebo plast je uz suci na vymenu a teda cakam kym pride novy...celkovo to bol aj viac menej test celkovej prerabky a pouzitych veci a tento test som po takej dlhej dobe vyhodnotil ako vynikajuci
Mam tento tmel, vcera mi nezalepil 2-3mm dierku. Uz sa zdalo ze je zalepena ale akonahle som dofukal koleso tak zacalo fucat. Cakal som ze to zalepi nato ake ma dobre recenzie