zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Včera som sekol bočnicu o raf, kvôli školáckej chybe, príliš nízky tlak, príliš vysoký skok... Hodil som tam dušu a išiel ďalej, dnes som to rozobral a strčil knot.
Včera sa mi však zdalo, že toho mlieka je tam nejak príliš ešte k tomu keď slzia tie plášte... Keď som v apríli prerábal na TL, dával som presne 60 ml čo mi nepríde zas nejak veľa.
(27.5* 2.35)
pozri ake je odporucanie vyrobcu mlieka na obale a pridaj 20%. 60ml je malo
Tak prve skusenosti s bezdusakmi na MTB 29, plaste Continental Mountain King II ProTection 29x2.30 a rafky WTB vnutorna sirka 25mm, ventilky Mitas Tubuless Supra (3ecka), paska DT swiss 32mm, tmel Joe´s No Flats Super Sealant
Plast krasne rovny, nahadzoval sa bezproblemovo. Na rafik pod pasku som dal el pasku. Dt swiss pasku mali len 32mm siroku ktoru som potom orezal po patky. Pod ventil som dal naviac gumene tesnenie a tak isto aj medzi rafik a maticu. V podstate sa mi podarilo na 1x nastrelit patky bez tmelu s normalnou pumpu (koleso do pozície kde os kolesa je kolmo na povrch zeme a plášť nieje s ničím okrem ráfku v kontakte) , potom som kusok odchylil a nalial 100ml tmelu. uvidime ci bdue treba este doliat, ale momentalne vsetko drzi, tmel nepresakuje.
Plast ma na rafiku 25mm etrto 61mm cez stuple, cez plast 59mm (cca2bar)