zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
len pre info pouzivam, teda min rok som skusil (a vyzera ze dobra volba) Joe's Super sealant, mlieko aj po roku ako som to teraz otvoril nebolo vobec vysusene a to som pocas toho roka vobec nedoplnal a neboli tam ani ziadne grcky hrudky nic proste krasne riedke. zas pravda CO2 som to nikdy nefukal , potom by to mozno bolo v inom stave.
Takze stacilo asi len doplnit mliecko a jazdit dalej, ale ked som to uz otvoril , tak ze to aj vycistim a dam nove mliecko na sezonu
Ktoru? Davaj link pls ak mas
http://www.hanak-trade.cz/produkt/t2c-r-tt-tubeless-paska
tesa® 4289 vysoce zátěžová fixační páska
Vylepšená verze tubeless pásky - T2C® TT v prodeji.
myslím vnútornú šírku ráfika ....a ten je ešte tvarovaný, preto sa zvyčajne dáva širšia páska ako samotná vnútorná šírka ráfika....otázka je o koľko