zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
EDIT: romanx - ved vyskusam a uvidim...kazdopadne 16.7. urcite UST pojde naspat - toto riskovat naozaj nebudem
Na sutre su dobre Geaxy LightUST (klasicky bezdusak, ktormu ubrali jednu gumennu vrstvu vo vnutri ktora zabranovala uniku vzduchu, ovsem v reali je to aj tak v pohode), osvedcili sa mi aj na Garde, zda sa, ze tieto talianske potvory su velmi odolne a mimoriadne rychle na asfalte , sotoline a kamenoch. Aj drzia. Ovsem hlina uz im moc nesedi .. tam skor Schwalbe (tie zas nemaju radi sutraky, nicia sa dost).
Ak nejde dole moze byt kvoli tomu, ze je pevne usadeny na patkach rafika, to sa niekedy stane, ak mas UST rafky, aj s normalnym plastom.
Tiez to niekedy moze ist velmi tazko aj v kombinacii normalny rafik a normalny plast.
Hlavne to musis cele sfuknut
http://www.flickr.com/photos/facilitybikeclub/4117920527/lightbox/
Prípadne ak sa podarí zhodiť plášť, overíš si to aj odvážením.
http://www.wtb-bike.eu/en/wolverine-c11-p2.htm
plaste: http://www.suncycle.sk/diely-mtb/mtb_plaste/17-20/mtb_plast_michelin_wild_racerr_20/
kolesa: FRM5
rubena kit+notubes tmel
nafukal som to obycajnou pumpou z tesca.
predpokladám,že aj pri mojich lacných a teda ťažkých plášťoch budem mať navrch.
No ja som v mojom okolí zaznamenal len zlé skúsenosti.