zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
teraz som mal moznost vyskusat Kenda Excavator, 26 X 2.35 co je 2zmesovy plast a aj ked neni ust tak je dost pevny a vaha bude cez 800gr urcite
btw: foto bude v threade: http://forum.mtbiker.sk/o-hocicom/co-vam-priniesla-postarka-t15429-13140.html
Ak bude vhodný profil ráfiku a vhodný plášť, tak to pôjde jednoducho. Ak nie, tak sa to dá tiež poriešiť ale bude to náročnejšie.
na internete som našiel plášte pre bezdušové systémy od michelinu sa mi zdá je to dodávané i s tým mliekom do vnutra + našiel som i ventilky na prerábku len sa mi mezdá tá páska lepiaca čo vraj zaručí že normálny ráfik bude ako bezdušový bo ak by som skočil na dáku jamku už by som skončil bez vzduchu
Čiže jednoznačne treba použiť tmel.