zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Ja som prerabal Crossride cca 4 roky dozadu s pomocou Rubena Tubeless Kit, absolutne bez problemov. Dokonca som ich jazdil s obycajnymi plastami (tj ani tubeless ready) Maxxis Crossmark a Maxxis Ardent a sice spotreba mlieka bola vacsia, ale nebol s tym ziadny problem.
CaffeLatex bude vhodné?
Do 29" kolies koľko mlieka dávate?
Ďakujem za odpovede
bohužial neúspešne ľx na prednom kolese tak som to vzdal. patky krásne držali a tmel zalepil aj malinké diery na bočniciach. problém je, že sa mi tmel dostal popod pásku k niplom a fučalo mi to okolo ventilku cez ten medzipriestor. pásku som naťahoval že mi skoro zošla koža na prstoch, ako to bolo spomínané v tomto vlákne,
ráfik odmastený suchý.
po druhom neúspešnom pokuse s novou páskou som to zabalil. inak som to nahodil normálne lidl pumpou bez toho aby som musel vytiahnuť vnútro ventilku. prikladám skicu ako vyzerala páska na ráfiku. myslíte že širšou páskou by sa problém vyriešil?
No maš ešte dve pokusy a garantujem ti že to pojde.
Po 1 daj širšiu pásku 25 mm aby sa oprela aj o boky _ robil som koleso Bontrager 19mm a išlo to v pohode.
Po 2 daj miesto pasky kit kde paska tvorí vlestne gumena paska s ventilom. Tušim Rubena a Joes.
Ta druha varianta je istejšia ak nechceš skušať.
Vela zdaru prajem