Dnes som dostal treti defekt za 650km(nastastie bol som blizku domu)ale zaujimave je ze ten defekt bol na strane ventilu cize netusim ako sa tam nieco mohlo dostat. Dnes tam bol asi 3mm dlhy defekt. Raf som vzdy vycistil.
Neviete cim to mohlo byt?
P.S: je to na zadnom kolese a plast 2.35 maxxis. Ak to nepatri do komponenty tak to presunte.
Ja ani nepochybujem. Pozri si to tam, kde to bolo prasknute. Moze byt aj vada v materiale. Vo vysoky tlak moc neverim, lebo to by asi spravilo vacsiu dieru
Prudke brzdenie = Brzdenie pri rychlosti 50 km/h tym sposobom,ze celou silou zatiahnes brzdovu paku.Ci urobis smyk zalezi od viacerych faktorov,ako je vzor a hlbka plastu a povrch na ktorom brzdis (asfalt,blato,hlina,strk...).
To sa stavalo aj mne. Nasiel som v plasti kopu malych kovovych triesok z rafiku. Poriadne som to cele vycistil, kupil novu pasku na rafik a mam po probleme.
Ja ani nepochybujem. Pozri si to tam, kde to bolo prasknute. Moze byt aj vada v materiale. Vo vysoky tlak moc neverim, lebo to by asi spravilo vacsiu dieru
keby to boli tie spice tak by bola prepichnuta aj ta paska nie? A ta vada materialu moze byt.
Prudke brzdenie = Brzdenie pri rychlosti 50 km/h tym sposobom,ze celou silou zatiahnes brzdovu paku.Ci urobis smyk zalezi od viacerych faktorov,ako je vzor a hlbka plastu a povrch na ktorom brzdis (asfalt,blato,hlina,strk...).
tak toto to nemohlo byt lebo som siel pomaly a za cely den som dosiahol maximalku 30km/h.
To sa stavalo aj mne. Nasiel som v plasti kopu malych kovovych triesok z rafiku. Poriadne som to cele vycistil, kupil novu pasku na rafik a mam po probleme.
este sa nato pozriem a mozno kupim novu pasku. len ci sa potom tie triesky nevratia?
No niekedy by mohlo stacit aj 30 km/h.
// Jednoducho zalezi na podmienkach,na asfalte budes mat vacsiu brzdnu drahu = mensi tlak na koleso a v lese v ilovitej hline to bude ovela menej = vacsi tlak na koleso
No niekedy by mohlo stacit aj 30 km/h.
// Jednoducho zalezi na podmienkach,na asfalte budes mat vacsiu brzdnu drahu = mensi tlak na koleso a v lese v ilovitej hline to bude ovela menej = vacsi tlak na koleso
isiel som po asfalte asi 15km/h lebo som cakal kamosa a potom som pocitil ako sa mi sfukuje koleso a to bolo za jazdy.
zhoď dolu plášť, dušu a ochrannú pásku. zober vrták s väčším priemerom ako je otvor na ventil duše a strhni s ním hranu na ráfku. určite je z výroby ešte ostrá - preto ten defekt. to isté sprav aj na prednom ráfku. (ak sa jedná o obyčajnejšie ráfky) kvalitnejšie majú otvory opracované, aby neboli ostré alebo sú tzv. kalíškované...
zhoď dolu plášť, dušu a ochrannú pásku. zober vrták s väčším priemerom ako je otvor na ventil duše a strhni s ním hranu na ráfku. určite je z výroby ešte ostrá - preto ten defekt. to isté sprav aj na prednom ráfku. (ak sa jedná o obyčajnejšie ráfky) kvalitnejšie majú otvory opracované, aby neboli ostré alebo sú tzv. kalíškované...
inak neviem v čom by bol pes zakopaný
toto skusim dufam ze tam je ten problem.
ako dlho jazdis na tej dusi? kebyze tam mas malu bublinku tak casom by ti to tam prasklo
tych 650km ale pred dvomi tyzdnami som lepil defekt
alebo chyba pri nahadzovaní duše-plášťa pri predchádzajúcom defekte, mohlo sa to natrhnúť a síce to hneď nefučalo, ale pri brzdení sa to mohlo pohnúť a vtedy sa prejavila trhlina, alebo ešte možno slabá duša, ak si ju už niekolkokrát prehadzoval...
ešte ma napadlo, že mohol byť defekt aj inde a ked už bola pneumatika mäkká, tak sa to pri brzdení posunulo a vtedy natrhlo miesto, kde je zaliaty ventil. Pozri či tam nieje aj iná dierka
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Aspon myslim
Aspon myslim
// Jednoducho zalezi na podmienkach,na asfalte budes mat vacsiu brzdnu drahu = mensi tlak na koleso a v lese v ilovitej hline to bude ovela menej = vacsi tlak na koleso
// Jednoducho zalezi na podmienkach,na asfalte budes mat vacsiu brzdnu drahu = mensi tlak na koleso a v lese v ilovitej hline to bude ovela menej = vacsi tlak na koleso
pod tlako to nemohlo byt lebo to by buchlo a nie sa sfucavalo
inak neviem v čom by bol pes zakopaný
inak neviem v čom by bol pes zakopaný
toto skusim dufam ze tam je ten problem.