Po dohode s moderátorom zakladám túto tému.Možno to niekomu pomože pri skladní biku.Sem môžete dávať fotky a reálne váhy komponentov ktoré máte,poznáte a tak podobne.
Tiež staviam ľahké kolesá a taký rozdiel by ma "rozladil".
Dnešná DPD zásielka z Talianska.
tak ty zas máš trochu iný rozpočet
ja som pri zemi
doktor Kom a team maju inu konštrukciu na teame je v strede ešte prepážka co spevnuje obe steny.. tak uvidíme
ale tak v ruke sa javia ako docela tuhe
+ pre WTB že má hlbší žliabok tak sa to bude lepšie nahadzovať
Frequency su drziaky. Mam ich a aj sa divim, ze nemaju ziadne defekty este po tom co zazili. Kdejake seknutia o kamen, zle dopady atd... KOM su uz priliz odlahcene.
tak ty zas máš trochu iný rozpočet
ja som pri zemi
doktor Kom a team maju inu konštrukciu na teame je v strede ešte prepážka co spevnuje obe steny.. tak uvidíme
ale tak v ruke sa javia ako docela tuhe
+ pre WTB že má hlbší žliabok tak sa to bude lepšie nahadzovať
Kupujem až keď sa mi podarí predať to staré a vlastne len "trochu" doplatím.
Inak WTB je IMHO dobrá voľba, ale išla by som do širších ráfkov. Pod 21mm vnútorná šírka už nie. Ráfky, ktoré dúfam dorazia na budúci týždeň budú mať šírku 24,5mm. Vnútornú!
Kupujem až keď sa mi podarí predať to staré a vlastne len "trochu" doplatím.
Inak WTB je IMHO dobrá voľba, ale išla by som do širších ráfkov. Pod 21mm vnútorná šírka už nie. Ráfky, ktoré dúfam dorazia na budúci týždeň budú mať šírku 24,5mm. Vnútornú!
takze to nebudu tvoje prve extralite naboje, hej? mas dobre skusenosti? prip. vies o skusenostiach z okolia, ze ako vydrzia dajme tomu 90kg hovadu jak som ja?
Azet,ja ich(hyperlefty a hyperear 1st gen.)mam stvrty rok a bez jedinej chybky.Loziska vymenene raz(uz komplet).Udrzbu orecha robim dvakrát rocne.
Moja hmotnost do 80kg aj s vystrojom...
Najazd od 6 do 8tis.km rocne
Nie, nie sú prvé. Mám jedny staršie už asi 9 rokov. Dlho však ležali nevyžité a tak som ih tento rok nechala zapliesť na nových galuskových 29er ráfkoch. Na mojich 62kg+ som s nimi nemala žiadne problémy. Sú štandardne na priemyselných ložiskách (vpredu dve a vzadu štyri) ABEC5. Doviezla som jeden jeden pár aj pre známeho a tak budem mať časom väčšiu spätnú väzbu na životnosť.
vzdy je nepomerne lacnejsie schudnut 5 alebo 10 kil ako odhlahcit bajk o 2 kila za nepomerne vela penazi gramarcenie je bud uchylka, alebo sa to robi za ucelom zlepsenia vysledkov na pretekoch ako to podla vsetkeho robi Kristina, ktora predpokladam uz nema ani z coho schudnut na druhej strane aj ona to ma z casti ako uchylku v dobrom.
ja som schudol minuly rok za par tisic km 8 kil takze ked sa chce ide to a netreba kupovat extra light komponenty samozrejme tiez mam uchylku odlahcovat bajky, ale len v ramci mozneho rozpoctu.
... ktora predpokladam uz nema ani z coho schudnut ...
Hmmm, po vianociach sa tam toho navyše nájde. Chvíľu potrvá kým to dám zase dole
Ale inak súhlas, nie je všetko iba gramáranie. Je to hlavne radosť. Keď si spočítam, koľko napríklad utratia niektorí ľudia za fajčenie tak môžem byť vysmiata Na druhej strane by mi však niektoré kamošky vynadali do hlupane, lebo si si radšej mohla kúpiť "vuittonku"
Hack3r Pravda. Zhodil som 30kg telesnej hmotnosti a vystrelilo ma to smer horekop ako raketu Preto ma netrapi, ze moj bike atakuje 16kg. Aspon vydrzi nieco.
Tie Light Bicycles karbonove? Inak v com je hlavna vyhoda sirsich rafikov? Stabilita?
ee Ne tieto náby by bol hriech napliesť čínu. Nič proti LB ráfkom nemám. Vozím ich na HTčku napletené na Tune nábach a som s nimi nadmieru spokojná. Ale toto bude čosi "Extra"
Jednou z výhod širších ráfkov je, že plášť na širšom ráfku sa pri nízkych tlakoch "nežuje" a plášť je na ňom stabilnejší a má lepší profil. Je aj trochu širší ako na úzkych ráfkoch. Takže nemusíš kupovať široké a ťažké plášte,
Azet,ja ich(hyperlefty a hyperear 1st gen.)mam stvrty rok a bez jedinej chybky.Loziska vymenene raz(uz komplet).Udrzbu orecha robim dvakrát rocne.
Moja hmotnost do 80kg aj s vystrojom...
Najazd od 6 do 8tis.km rocne
Suhlasim, ja jazdim Hyperhubs od 2011 (na jesen 2010 som dostal na vyskusanie predprodukcnu seriu, ktora mi uz zostala za dobru cenu) a jazdim tieto naboje dotraz. Mam ich na celoodpruzenom bikeu, rocne najazdim okolo 4000km, len XC, ziadne zavody. Pravidelny servis je nutnost. Odporucam vymenu lozisiek, originalne dlho nevydrzia. Ja som siel do Enduro Zero Ceramic a nelutujem. Inac, ziadne problemy, servis pomerne jednoduchy, ale musi byt pravidelny. Vazim 75kg aj s vystrojom.
loziska by ma netrapili, skor ze ako sa drzi ta volnobezka a flexovanie osky u tazsich jazdcov...ale je to urcite serioznejsia konstrukcia ako tune, to bola katastrofa.
ee Ne tieto náby by bol hriech napliesť čínu. Nič proti LB ráfkom nemám. Vozím ich na HTčku napletené na Tune nábach a som s nimi nadmieru spokojná. Ale toto bude čosi "Extra"
Jednou z výhod širších ráfkov je, že plášť na širšom ráfku sa pri nízkych tlakoch "nežuje" a plášť je na ňom stabilnejší a má lepší profil. Je aj trochu širší ako na úzkych ráfkoch. Takže nemusíš kupovať široké a ťažké plášte,
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tiež staviam ľahké kolesá a taký rozdiel by ma "rozladil".
Dnešná DPD zásielka z Talianska.
Dnešná DPD zásielka z Talianska.
tak ty zas máš trochu iný rozpočet
ja som pri zemi
doktor Kom a team maju inu konštrukciu na teame je v strede ešte prepážka co spevnuje obe steny.. tak uvidíme
ale tak v ruke sa javia ako docela tuhe
+ pre WTB že má hlbší žliabok tak sa to bude lepšie nahadzovať
ja som pri zemi
doktor Kom a team maju inu konštrukciu na teame je v strede ešte prepážka co spevnuje obe steny.. tak uvidíme
ale tak v ruke sa javia ako docela tuhe
+ pre WTB že má hlbší žliabok tak sa to bude lepšie nahadzovať
Kupujem až keď sa mi podarí predať to staré a vlastne len "trochu" doplatím.
Inak WTB je IMHO dobrá voľba, ale išla by som do širších ráfkov. Pod 21mm vnútorná šírka už nie. Ráfky, ktoré dúfam dorazia na budúci týždeň budú mať šírku 24,5mm. Vnútornú!
Inak WTB je IMHO dobrá voľba, ale išla by som do širších ráfkov. Pod 21mm vnútorná šírka už nie. Ráfky, ktoré dúfam dorazia na budúci týždeň budú mať šírku 24,5mm. Vnútornú!
takze to nebudu tvoje prve extralite naboje, hej? mas dobre skusenosti? prip. vies o skusenostiach z okolia, ze ako vydrzia dajme tomu 90kg hovadu jak som ja?
Moja hmotnost do 80kg aj s vystrojom...
Najazd od 6 do 8tis.km rocne
ja som schudol minuly rok za par tisic km 8 kil takze ked sa chce ide to a netreba kupovat extra light komponenty
Hmmm, po vianociach sa tam toho navyše nájde. Chvíľu potrvá kým to dám zase dole
Ale inak súhlas, nie je všetko iba gramáranie. Je to hlavne radosť. Keď si spočítam, koľko napríklad utratia niektorí ľudia za fajčenie tak môžem byť vysmiata
Tie Light Bicycles karbonove? Inak v com je hlavna vyhoda sirsich rafikov? Stabilita?
ee
Jednou z výhod širších ráfkov je, že plášť na širšom ráfku sa pri nízkych tlakoch "nežuje" a plášť je na ňom stabilnejší a má lepší profil. Je aj trochu širší ako na úzkych ráfkoch. Takže nemusíš kupovať široké a ťažké plášte,
Moja hmotnost do 80kg aj s vystrojom...
Najazd od 6 do 8tis.km rocne
Suhlasim, ja jazdim Hyperhubs od 2011 (na jesen 2010 som dostal na vyskusanie predprodukcnu seriu, ktora mi uz zostala za dobru cenu) a jazdim tieto naboje dotraz. Mam ich na celoodpruzenom bikeu, rocne najazdim okolo 4000km, len XC, ziadne zavody. Pravidelny servis je nutnost. Odporucam vymenu lozisiek, originalne dlho nevydrzia. Ja som siel do Enduro Zero Ceramic a nelutujem. Inac, ziadne problemy, servis pomerne jednoduchy, ale musi byt pravidelny. Vazim 75kg aj s vystrojom.
Jednou z výhod širších ráfkov je, že plášť na širšom ráfku sa pri nízkych tlakoch "nežuje" a plášť je na ňom stabilnejší a má lepší profil. Je aj trochu širší ako na úzkych ráfkoch. Takže nemusíš kupovať široké a ťažké plášte,
Kikus,tipujem MCFK podla toho co si pisala...
- Hlavové zloženie Extralite komplet aj s ježkom vidlice
- predstavec Extralite Hyperstem 80mm -12°