chcem sa spytat v com bude asi problem ked mam uplne novy bike a mam taky pocit, ze ked idem na nom a trochu sa naklonim s nim tak akoby vrzgali kotucky...je to normalne...alebo to prejde...thx
predpokladam ze mas na mysli kotucove brzdy. Lepsie bybolo upresnit ci ide o hydraulicke alebo mechanicke kotucovky, najlepsie o aky model konkretne ide. Kedze mas uplne novy bike este si musi vsetko poriadne sadnut. Zvuk podobny vrzganiu by kotucovky naozaj vydavat nemali - aspon myslim, nikdy som neskusal mechaniky ale hydrauliky urcite nie. Maximalne tak suchanie platniciek o kotuc alebo cinkanie, ktore byva priam vlastnostou niekotrych modelov.
Myslím si, že tsliacky myslel cinkanie resp. dotyk doštičky s kotúčom. To sa robí aj na mojom biku. Myslím, že je to OK. Tak mi bolo povedané. Navyše materiál nie je neohybný.
nebudem zakladať druhý thread, tak sa vás opýtam tu. chcel by som si objednať TENTO KOTÚČ a potreboval by som vedieť, či bude spolupracovať s TÝMITO PlATNIČKAMI. ďakujem
ďakujem. potreboval by som ešte vedieť, či budú k tomu kotúču vhodné aj TIETO, pretože ich majú tu v kamennom shope a aj stoja menej, čo je pre mňa výhoda. ďakujem
mne to robilo nedavno, take neprijemne cinkanie... mal som krivo zalozene predne koleso. Teda skus najprv odopnut rychloupinak, zatlac brzdu a vtedy zavri rychloupinak. Mne to pomohlo.
Ak to bude stale robit tak budes musiet vycentrovat prasa. To spravis tak ze povolis dve imbusove skrutky na nom, zatlacis brzdu a dotiahnes tie skrutky (brzdu stale drzis). Alebo len pockas do servisnej prehliadky (kedze bajk je novy).
Cinkanie pri náklone sa prejavuje aj u mňa ale pri rýchlosti 25km/h a viac takže to vôbec neriešim
Pokiaľ nemáš pevnú os, a máš väčší kotúč (ja mám 180mm, tak ti to bude robiť skoro vždy)
mne pomohlo vyssie spominane a uz to nerobi. Mam 180-ku kotuc a klasicky rychloupinak ... celkovo som alergicky na akekolvek nestandardne zvuky na svojom bajku, cinkanie kotuca by som moc dlho nevydrzal