chcem kupovat bicykel v cene okolo 20 000 SK rozmyslal som nad http://www.merida.sk/prodej/sub-60-d-08 alebo http://www.merida.sk/prodej/matts-tfs-500-d-08
ale neviem ci je to dobra volba ... chcel by som ho vyuzivat tak 60 % asfalt 40 % les .... som z okolia MT takze je to tu dost zarastene....
hmm skuste mi poradit ci je to good volba alebo poradte nieco ine ... diki za odpoved
strašne ťažké a malý zdvih (80 mm)
hm... tebe ťažko radiť, lebo u vás by si nielen využil vyšší zdvih (aj keď na HT viac ako tých 100-115 mm naozaj nemá význam, lebo pevný zadok ti to bude aj tak kaziť), ale aj kotúčovky... ale za túto cenu tie kotúčovky nebudú veľmi slávne (aj keď, od Shimana je všetko celkom OK) a vidla jakbysmet (ale ak budú kotúčovky, vidla bude ešte horšia)
ja by som skúsil
alebo na objednávku by sa snáď našiel nejaký Transalp (www.transalp24.de), napr. Stoker II Disc, 650 EUR bez dopravy, celkom fajn hmotnosť - a o stovku drahší Starrbike 10,5 kg...
doprava je ak sa nemýlim 67 EUR
hmm dikza odpoved .. no ale ked ti mam pravdu povedat moc sa dotoho nevyznam hmm co by si mi ztych troch asi odporucal najviac ... (inac nikde tam nevidim vahu tych bicyklov) ... este som kdesi cital o GT avalanche 1.0 2008 ... tak co by si na tento hovoril... hmm ja vazim dakych 110 KG vydrzi to ten bicykel???? diki za odpoved...
tak 110 kg je DOSŤ, na to už vlastne bicykle stavané nie sú... cyklistika ako vytrvalostný šport vyhovuje skôr somatotypu "chrt" - o dôvod viac mať radšej dobrú vidlu... ak uvidíš niečo že RST, tak to nieee
Avalanche 1.0 celkom ujde a navyše má aj vcelku pevný rám, GT ho uvádza ako All Mountain, čo je síce na hardtail odvážne označenie, ale budiž - znamená to o.i. pevnejší rám
ten Tecnic tam hmotnosť má pomerne vysokú - tiež 13,8 ... ale na rozdiel od Meridy má Lapierre predsa len nepoškvrnenejšiu povesť
Pell's ... no, mne prišiel na predajni ten diskový Razzer zľahka ľahší ako diskový Avalanche 1.0; myslím, že Avalanche mal nejako zľahka pod 13 kíl, ale to by vedel povedať možno davhan alebo ešte pár chalanov ich tu sedlá...
ono je to totiž skoro jedno
ten Haibike má veľmi chrumkavú cenu pri tom obhádzaní!!!
najlepšie je sa na tie biky posadiť a povoziť... ja som najprv v Kaktuse porovnával Avalancha a jednu zlacnenú Konu, to vyhral Avalanche, a potom v Podunajských opäť Avalanche s Pellsom a ešte pár kúskami... a v mojom podpise vidíš, čo vyhralo... ide o to, že na základe pohľadu na fotku a zoznamu komponentov sa dá povedať že kde je rám lepšie/horšie obhádzaný, ale ten finálny pocit z jazdy je subjektívny, ja proste nemôžem vedieť, ako sa na tom bude sedieť tebe (a z fotky ani ako by sa na tom sedelo mne) - napr. či ti viac vyhovujú rovné riadidlá alebo lastovičky, to je čisto tvoja subjektívna preferencia
ja mám napr. ako bývalý cesťák radšej natiahnutejší posed, to zas mnohým nevyhovuje
Haibike má oveľa lepšiu vidlu, brzdy by som tiež nemenil, o kilo ľahší... prvé a najlacnejšie kilo dole inak stojí asi 5-10 000 (plášte a kolesá, lacnejšie to asi nejde), takže tu ho máš za 1000!
tvrdá, necitlivá, ale hlavne málo pevná
váži skor 2x toľko ako priemerný cyklista, k tomu kotúče... tá vidla dostane dobre naložené...
zabúdaš na jednu vec, vidla sa nastavuje na hmotnosť jazdca (čiže spravidla sa nenecháva nastavená "ako z obchodu") - u pružinovej výmenou pružiny (pri nákupe)
skôr tam môže byť problém že ak 50kilový aziat vyrába komponent, pri ktorom sa normálne očakáva, že bude užívať 60-70kilový chrt, tak sa môže stať, že pre danú vidlu sa už nebude dodávať pružina na hentakú overweight... našťastie RokŠoks sú amíci a tí majú teda iné postavy... a Tora je dosť pevná a odolná vidla...
A to ti nedošlo že kombinácia zdvihu off limits a jazdca off limits = zlomený rám?
a efektívnejšie by asi bolo vymeniť konečne tú pružinu (môj feeling je, ako keby sa to v základnej verzii dodávalo na tak asi 75-80 kg jazdca - celkom mi to korešponduje aj s odporúčanými tlakmi vo vzduchových vidlách, tie sú tiež pomerne prehnané)
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
hm... tebe ťažko radiť, lebo u vás by si nielen využil vyšší zdvih (aj keď na HT viac ako tých 100-115 mm naozaj nemá význam, lebo pevný zadok ti to bude aj tak kaziť), ale aj kotúčovky... ale za túto cenu tie kotúčovky nebudú veľmi slávne (aj keď, od Shimana je všetko celkom OK) a vidla jakbysmet (ale ak budú kotúčovky, vidla bude ešte horšia)
ja by som skúsil
http://www.suncycle.sk/index2.php?nazov ... 400&id=727
http://www.suncycle.sk/index2.php?nazov ... 20D&id=779
http://www.suncycle.sk/index2.php?nazov ... 20D&id=814
alebo na objednávku by sa snáď našiel nejaký Transalp (www.transalp24.de), napr. Stoker II Disc, 650 EUR bez dopravy, celkom fajn hmotnosť - a o stovku drahší Starrbike 10,5 kg...
doprava je ak sa nemýlim 67 EUR
edit/// alebo este tento http://www.kubicasport.eu/produkt/778/H ... dition-SL/
Avalanche 1.0 celkom ujde a navyše má aj vcelku pevný rám, GT ho uvádza ako All Mountain, čo je síce na hardtail odvážne označenie, ale budiž - znamená to o.i. pevnejší rám
ten Tecnic tam hmotnosť má
Pell's ... no, mne prišiel na predajni ten diskový Razzer zľahka ľahší ako diskový Avalanche 1.0; myslím, že Avalanche mal nejako zľahka pod 13 kíl, ale to by vedel povedať možno davhan alebo ešte pár chalanov ich tu sedlá...
ten Haibike má veľmi chrumkavú cenu pri tom obhádzaní!!!
najlepšie je sa na tie biky posadiť a povoziť... ja som najprv v Kaktuse porovnával Avalancha a jednu zlacnenú Konu, to vyhral Avalanche, a potom v Podunajských opäť Avalanche s Pellsom a ešte pár kúskami... a v mojom podpise vidíš, čo vyhralo... ide o to, že na základe pohľadu na fotku a zoznamu komponentov sa dá povedať že kde je rám lepšie/horšie obhádzaný, ale ten finálny pocit z jazdy je subjektívny, ja proste nemôžem vedieť, ako sa na tom bude sedieť tebe (a z fotky ani ako by sa na tom sedelo mne) - napr. či ti viac vyhovujú rovné riadidlá alebo lastovičky, to je čisto tvoja subjektívna preferencia
ja mám napr. ako bývalý cesťák radšej natiahnutejší posed, to zas mnohým nevyhovuje
hmm vydrzi to podomnou:D (110KG) dik ci je to spravna volba:D
za tú cenu nieje o čom, hlavne tá Rock Shox vidlica je vzhľadom k tvojej váhe dôležitá, brzdy super, náboje tiež, Schwalbe plášte.........
alebo ostat pri tom http://www.kubicasport.eu/produkt/778/H ... dition-SL/ ???
váži skor 2x toľko ako priemerný cyklista, k tomu kotúče... tá vidla dostane dobre naložené...
zabúdaš na jednu vec, vidla sa nastavuje na hmotnosť jazdca (čiže spravidla sa nenecháva nastavená "ako z obchodu") - u pružinovej výmenou pružiny (pri nákupe)
skôr tam môže byť problém že ak 50kilový aziat vyrába komponent, pri ktorom sa normálne očakáva, že bude užívať 60-70kilový chrt, tak sa môže stať, že pre danú vidlu sa už nebude dodávať pružina na hentakú overweight... našťastie RokŠoks sú amíci a tí majú teda iné postavy... a Tora je dosť pevná a odolná vidla...
a efektívnejšie by asi bolo vymeniť konečne tú pružinu (môj feeling je, ako keby sa to v základnej verzii dodávalo na tak asi 75-80 kg jazdca - celkom mi to korešponduje aj s odporúčanými tlakmi vo vzduchových vidlách, tie sú tiež pomerne prehnané)
no ved to som az vcera zistil:D