Dalej som si vsimol, ze po tomto probleme ak som zapol ETA patronu na vystup do kopca (standartne zo 150mm na 100mm z toho len 30mm je v prevazdke) tak vidla sa mi zasunula ovela viacej a ostalo mi len 80mm. Neviem si to vysvetlit preco je tomu tak, hlavne preto lebo po par metroch uz ETA patrona bola opat v poriadku. Az do dnesneho dna kedy sa mi zase zasunula a ostalo mi 80mm. Skusal som vypnut,zapnut a nastavovanie odskoku, no neuspesne. Tu citim ze vidla je aj napriek tomu, ze mam nastaveny maximalny odskok strasne makka, maslova a velmi tazko vracia spat (samozrejme po vypnuti ETA patrony)
Nemozem ani takto jazdit pretoze bez akychkolvek tazkosti zasuniem 150mm a ucel tlmenia je odveci :/
V com moze byt problem ? Odniest to do servisu alebo si to doma rozobrat ?
Tech. udaje :
- Available colors: flat black
- 150mm travel
- hydraulic cartridge with hscv damping system
- open bath
- 888 style cartridges (click adjustment)
- external air preload
- one side: eta
- one side: cartridge for rebound adjustment
- coil springs
- mg fr monolite one piece arch & sliders
- ø32mm alloy stanchions
- new 20mm drop-outs
- dedicated axle
- alloy fr steer tube
- integrated fender option
EDIT : mozno pomoze dofuknutie,ktovie...
posledný komentár: 30. 11. 2025 o 17:05