Mam rebu race a po fukani som zistil ze v pumpe je olej... Z toho mi vyplyva ze ten olej tecie cez ventil pri fukani... je to normalny jav alebo s tym treba ist do servisu?
indurain: skor by som bol vdacny za post k veci. Nepisal som sem kvoli gramatickemu okienku. A myslim, ze vidla s y sa da este prehliadnut oproti chybam, sklonovaniu a slovosledu v inych prispevkoch
Tiež ju mám, a tiež mi robí to isté.
Je to normálne, nemáš sa čoho báť, až keď ti ten olej prestane striekať budeš vedieť že ho musíš doplniť aby nešiel piest na sucho
btw, tu je o nej téma, ja som sa na to pýtal niekde na 11-ástej strane
btw, tu je o nej téma, ja som sa na to pýtal niekde na 11-ástej strane
prepac, este ma v skole dobre nenaucili pouzivat vyhladavac na phpbb ospravedlnujem sa, ale kazdopadne dakujem za odpoved... a este mala otazocka... kolko krat tak mozem pumpovat ? ved to aby som tam fur doplnal olej..
Predpokladám že ti ten olej do pumpy vteká pri fúkaní negatívnej komory ... je to bežné u vidlíc RockShox so systémom DualAir ... mne to robila Reba v minulosti a robí mi to vidla aj teraz.
Je to tým, že z pozitívnej komory kde je olej na mazanie vzduchového piestu sa pomaly dostáva okolo tesnenia olej do negatívnej komory .. nie je to závada, len treba tak zhruba každých 500 - 600 km otvoriť pozitívnu komoru, pozrieť či je na pieste olej a ak nie tak tam naliať cca. 6 ml ..
presne... ja som to spravil po 2500km
ale vsetko je ok...troska oleja a krasne masliii
po sezone zhodit nohy,vycistit doliat trosku oleja na mazanie a jeto....
nie je to závada, len treba tak zhruba každých 500 - 600 km otvoriť pozitívnu komoru, pozrieť či je na pieste olej a ak nie tak tam naliať cca. 6 ml ..
Môže to biť aj olej do tlmičov pre motocykle???
Konkretne som kúpil Valvoline Fork Oil, SEA 10.
dik za odpoveď....
Určite môže byť, len ak nieje dostatočne hustý tak sa môže rýchlejšie strácať. Originál v novej som mal tiež nejaký tlmičový, a keď sa stratil tak som tam nalial klasiku motorový 5W40 ako núdzovku a fungovalo. Teraz dávam Red Rum.
janiak/ ak sa mozem spytat,je ten 5W olej v pohode?lebo redrum je plne synteticky 80W olej...ja som tiez teraz daval nad piestik olej (Suntour E*****n),priamo Suntour mi poradil 80W prevodovkovy olej,napisali mi,ze ma byt taky,aby neposkodil gumu,tak som kupil 80W-90 ale zistil som,ze je mineralny az potom,co som ho nalial nad piestik...nezda sa,ze by poskodil gumu;len sa chcem uistit,ze to bude v pohode
Do tlmenia tlmicovy olej .. aj to nie je vzdy dobre. Castrol napriklad nerobil dobre ani Bombere a toboz German-A tlmicu (ale tam ma ist silikonovy, podobne aj do Bombery).
Do netlmenia ma ist olej hlavne mazaci. Trochu oleja pri fukanie nevadi, ale Reba ma v pozitivke dost malo oleja (podla manualu), takze ak odislo moc, treba doliat. Ale zas moc oleja = vacsi progresivita.
V Rebe mam tusim Motorex, celkom sa mi pozdava .. sa mi zda, ze ho pouzivaju v Kaktuse tiez. Alebo potom za 10x vacsie prachy original Rockshox olej.
Nevhodny olej moze max. sposobit pridrhavanie, alebo pozieranie tesnenia .. ale vidlici neuskodi nejak. Co s tyka Reby, tak tam idu az 3 druhy oleja, mazaci do pozivitky/negativky, tusim 10W, do tlmenia tusim 5W tlmiaci a do kompresnej patrony este dalsi .. samozrejme, je fuk .. vsade sa da natrieskat napr. 2.5W, alebo 5W doladit tlmenie a hotovo
Btw, do starych Bomber vidlic mozes dat aj blato .. bude to fungovat
80W je naprd, ako mazaci ako tak, ale imho az moc husty .... co sa tyka mineralny/synteticky .. tazko povedat, zalezi na olejovych tesneniach a gumovych bazmekov .. ktory co vydrzi ... Tusim zrovna Fox nema moc rad silikon .. ale neviem .. kto vie, nech napise
ponoril som kusok gumy to toho mojho 80W oleja,zatial sa s nim nic vazne nedeje,takze dufam,ze bude setrny ku gume
sam Suntour mi tento olej doporucil,no doporucil mi 80W prevod.olej...ten je viskozitou porobny 10W motorovemu oleju,takze s tou hustotou asi nie som velmi daleko
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Je to normálne, nemáš sa čoho báť, až keď ti ten olej prestane striekať budeš vedieť že ho musíš doplniť aby nešiel piest na sucho
btw, tu je o nej téma, ja som sa na to pýtal niekde na 11-ástej strane
/// sory, ja som chcel dať aj link, ale nejako som sa zamyslel
viewtopic.php?f=2&t=15298&st=0&sk=t&sd=a&hilit=reba+sl
prepac, este ma v skole dobre nenaucili pouzivat vyhladavac na phpbb
Je to tým, že z pozitívnej komory kde je olej na mazanie vzduchového piestu sa pomaly dostáva okolo tesnenia olej do negatívnej komory .. nie je to závada, len treba tak zhruba každých 500 - 600 km otvoriť pozitívnu komoru, pozrieť či je na pieste olej a ak nie tak tam naliať cca. 6 ml ..
ale vsetko je ok...troska oleja a krasne masliii
po sezone zhodit nohy,vycistit doliat trosku oleja na mazanie a jeto....
Môže to biť aj olej do tlmičov pre motocykle???
Konkretne som kúpil Valvoline Fork Oil, SEA 10.
dik za odpoveď....
Moze. Akurat musi splnat parametre (viskozita) predpisane vyrobcom. V mojich vidliciach zblkocu Castrol a Repsol.
No praveže ja si myslim že je jedno aka značka oleja, dôležite je aby bol tlmičovy, a splňal normy a viskozitu stanovenu vyrobcom.... Alebo sa mylim?
Do netlmenia ma ist olej hlavne mazaci. Trochu oleja pri fukanie nevadi, ale Reba ma v pozitivke dost malo oleja (podla manualu), takze ak odislo moc, treba doliat. Ale zas moc oleja = vacsi progresivita.
V Rebe mam tusim Motorex, celkom sa mi pozdava .. sa mi zda, ze ho pouzivaju v Kaktuse tiez. Alebo potom za 10x vacsie prachy original Rockshox olej.
Nevhodny olej moze max. sposobit pridrhavanie, alebo pozieranie tesnenia .. ale vidlici neuskodi nejak. Co s tyka Reby, tak tam idu az 3 druhy oleja, mazaci do pozivitky/negativky, tusim 10W, do tlmenia tusim 5W tlmiaci a do kompresnej patrony este dalsi .. samozrejme, je fuk .. vsade sa da natrieskat napr. 2.5W, alebo 5W doladit tlmenie a hotovo
Btw, do starych Bomber vidlic mozes dat aj blato .. bude to fungovat
80W je naprd, ako mazaci ako tak, ale imho az moc husty .... co sa tyka mineralny/synteticky .. tazko povedat, zalezi na olejovych tesneniach a gumovych bazmekov .. ktory co vydrzi ... Tusim zrovna Fox nema moc rad silikon .. ale neviem .. kto vie, nech napise
sam Suntour mi tento olej doporucil,no doporucil mi 80W prevod.olej...ten je viskozitou porobny 10W motorovemu oleju,takze s tou hustotou asi nie som velmi daleko