stava sa vam ze po nejakom case treba skratka prasa na kutucovkach nastavit opat lebo dosticky prilis skru do kotuca??...ako je to so zhadzovanim kolesa??...malo by nastavenie brzd zostat rovnake ci ho to skratka rozladi??....jedna sa mi totiz o prepravu bika autom v kufri, kde je nutne zhodit predne koleso...raz som to tak urobil a brzda sa mi rozstelovala...
aj mne sa rozstelovala hayeska mx2 ked som dal dole predne koleso.. potom ani za toho boha to nastavit neslo.. kotuc mam 203ku tak trafit sa presne bolo umenie.. bud to brzdilo samo, alebo suchal kotuc, alebo nebrzdilo..
Nakoniec bike siel na garancku, kedze vidla sa zasekla. tak to servisaci spravili zamna
jedna sa mi totiz o prepravu bika autom v kufri, kde je nutne zhodit predne koleso...raz som to tak urobil a brzda sa mi rozstelovala...
Ve vetsine pripadov jde o spatne nasazeni kola, nez o brzdach. Musi byt nasazeno rovne, a poradne zatahnuto. Lepsi je to delat' bud' otociv bycikel kolami vzhuru, alebo zatahovat QR a tlacit na vidlu soucasne - brichem opri se o riditka a dvoma rukami to zatahuj
Jinak, ked' mas "postmount" brzdy, tak jejich serizeni se dela za minutu pomoci jedneho imbusu.
mam deore hydry...stalo sa mi to raz ked som zhodil predne koleso na biku a daval ho do kufra.....
Tiez mam Deore, a vozim jsem ho v aute 2-3 krat za tyzden. Na zacatku mne to taky obcas trapilo, az jsem zjistil, ze staci vic napnut Quick Release, zvlast na prednem kole, protoze odpruzena vidlice vzdy ma nejaku vule.
Teraz to funguje bez problemu.
Jednou me desticki zacaly skrtat o kotouc, a jsem zkusal nastavit kaliper. Za chvili jsem zjistil, ze problem ne v brzdach, a v kole, ktere jsem spatne nasadil.
BTW, zkontroluj, ze kotouc se te ne ohnul o neco v aute. Staci ho trochu pritlacit prstami v tom miste, kde kontaktuje s brzdovoj platnickoj, a je to.
Suhlasim s Archerom, tiez sa mi to stavalo, davam dole koleso 4x tyzdenne a nosim ho v aute a zo zaciatku som myslel ze je rozstelovana brzda (Avid BB7).
Staci dobre vycentrovat koleso pri vkladani, trochu ho roztocit aby nesuchalo a poriadne zatiahnut quick-release. Potom nesucha.
Ze to je koleso spoznate tak, ze nesucha vzdy, ale iba niekedy, ked sa presunie vaha na prednom kolese z jednej strany na druhu, pripadne po skokoch. Nie je to neustale suchanie.
Ze to je koleso spoznate tak, ze nesucha vzdy, ale iba niekedy, ked sa presunie vaha na prednom kolese z jednej strany na druhu, pripadne po skokoch. Nie je to neustale suchanie.
Me jeste s Deorkama stavalo, ze ve velkej rychlosti, alebo pri prutkem protivetre desticki obcas lehce cvaknu o kotouc. Je s toho takovej jemny "dzinnn..."
Musi za to asi nejaka vibrace a rezonans, nebo mozno aerodinamicky effekt, ze desticky sa pritahnou na chvili k kotoucu. Ne resim to, stava se dost zridka, a staci par krat pribrzdit - a je to pric.
Mam podobny problem snazil som sa ho riesit robilo mi to obcasne dzin skor po kazdej otacke ako obcasne tak som si vravel ze to nastavim siel som podla vasich instrukcii pritlacit vidlu vahou tela vsetko bolo ok kotucovka bola presne v medzere medzi dostickami ale po dotiahnuti mi ju stiahlo na pravu stranu a teraz to sucha neustale o dosticku ... skusam uz dobru hodinu vsetko mozne no bezuspesne nemate presny postup ako na to ? lebo mam chut uz vsetko rozkopat
Podarilo sa uz to tak nesucha iba obcas mozno je aj trosku krivy kotuc chystam sa ho aj vymenit ... chcel som len dodat ze toto video : http://www.youtube.com/watch?v=XAUTCZ3gIyU mi bolo dost napomocne
Mne sa stalo to isté, dostal som defekt a po výmene platničky stále šúchali o kotúč,.. keď som nemal koleso zatiahnuté bolo krásne v strede, ale ako náhle som koleso zatiahol, stiahnutým sa koleso pohlo a kotúč sa šúchal o platničky
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nakoniec bike siel na garancku, kedze vidla sa zasekla. tak to servisaci spravili zamna
Ve vetsine pripadov jde o spatne nasazeni kola, nez o brzdach. Musi byt nasazeno rovne, a poradne zatahnuto. Lepsi je to delat' bud' otociv bycikel kolami vzhuru, alebo zatahovat QR a tlacit na vidlu soucasne - brichem opri se o riditka a dvoma rukami to zatahuj
Jinak, ked' mas "postmount" brzdy, tak jejich serizeni se dela za minutu pomoci jedneho imbusu.
Tiez mam Deore, a vozim jsem ho v aute 2-3 krat za tyzden. Na zacatku mne to taky obcas trapilo, az jsem zjistil, ze staci vic napnut Quick Release, zvlast na prednem kole, protoze odpruzena vidlice vzdy ma nejaku vule.
Teraz to funguje bez problemu.
Jednou me desticki zacaly skrtat o kotouc, a jsem zkusal nastavit kaliper. Za chvili jsem zjistil, ze problem ne v brzdach, a v kole, ktere jsem spatne nasadil.
BTW, zkontroluj, ze kotouc se te ne ohnul o neco v aute. Staci ho trochu pritlacit prstami v tom miste, kde kontaktuje s brzdovoj platnickoj, a je to.
Staci dobre vycentrovat koleso pri vkladani, trochu ho roztocit aby nesuchalo a poriadne zatiahnut quick-release. Potom nesucha.
Ze to je koleso spoznate tak, ze nesucha vzdy, ale iba niekedy, ked sa presunie vaha na prednom kolese z jednej strany na druhu, pripadne po skokoch. Nie je to neustale suchanie.
Me jeste s Deorkama stavalo, ze ve velkej rychlosti, alebo pri prutkem protivetre desticki obcas lehce cvaknu o kotouc. Je s toho takovej jemny "dzinnn..."
Musi za to asi nejaka vibrace a rezonans, nebo mozno aerodinamicky effekt, ze desticky sa pritahnou na chvili k kotoucu. Ne resim to, stava se dost zridka, a staci par krat pribrzdit - a je to pric.