zee M640 - 88€
XT BR-M785 - 60€
SLX M675 - 48€ (ceny sú uvedené za jednu brzdu samozrejme
viem že saint sú top ale keď si zoberete že ak by som si kúpil napr. slx tak by som si mohol kúpiť ešte aj plášte, raidy atď... Takže tak
PS mám cca 70kg
PS2 išlo by to na demo 7II ak by to bolo potrebné info pri výbere
Mam 85kg + 15kg bike a rad si to pustim dolekopcom rychlo. Pritom nepotrebujem spomalit, ale zabrzdit.
Rozhodoval som sa medzi XT a Zee.
So Zeeee dostanes: kvalitnejsiu hydraulicku hadicu, 4 keramicke piesty, na ukor 10-15g vahy navyse oproti XT a prides a Free Stroke adjustment.
Neviem ti zreferovat, ako brzdia, lebo zatial som najazdil 25km a nie su zabrzdene.
Su osadene na Ameske, na ktorej sa budu zahryzovat (dufam) do 180mm SLX kotucov.
Tie iste kotuce ma aj Vivaldi, len 160mm a pisem to preto, lebo tam trvalo strasne dlho, kym sa zabehali. A to najazdim 15-20 km kazdy den.
Takze predpokladam, ze na Ameske to bude trvat este dlhsie. Potom napisem dojmy.
Saint nema tolko vyhod oproti Zee, kolko by cenovy rozdiel napovedal, ajked v triede gravity su Zee ako XT a Saint ako XTR.
Na DH pri tvojej vahe by som sa tiez rozhodoval medzi XT a Zee, ale hlas davam svojmu vyberu. Chapeme sa, Zeeee?
takze prave som bol prvy krat zebehnut Saint-y a musim skonstatovat ze je to tak ako popisujes, zisiel som asi 400 vyskovych metrov na 3 kilometroch v terene a tolko smykov zadneho kolesa pri 180mm kotuci som nemal hadam za celu minulu sezonu na XTckach kedy som musel pri potrebe zadneho smyku paku potlacit o dost vacsou silou. Pri stlaceni paky sa asi po 5mm dotknu platnicky kotucov a v tom momente citis ako brzda zabera. Mozem len skonstatovat ze tie brzdy za tu cenu naozaj stoja.