Caute. Vopred sa ospravedlnujem ak tu tato tema uz existuje... uz dlhsie zvazujem vymenit svoju mechaniku XX1 za AXS no chcel by som od Vas co ju vlastnite par skusenosti/dokazov ze sa to za tych 800e fakt vyplati... Lebo mat iba o jeden bowden menej za 800e to sa mi fakt nechce... V com je to AXS tak brutalne? Dikes
podla mna je to tak že súčasne axs vydržia dost vela na základe aj mojich skusenosti a vidiet ako su mohutné. Takže spravia nejake lahšie lámavejšie ktoré vydržia zrejme dlhšie alebo rovnako ale na náhradných dieloch za tie roky používania zaplatíš možno aj viac ako keby kúpiš novu len ta to nebude boliet tak nárazovo. Podstatné je, že zachranujeme planetu. Niečo ako s tými papierovými slamkami:)
Problem vyriešený, trebalo vyrovnať a pohrať sa s pätkou.
90% patka. Riesil som to aktualne. V servise ju rovnali, troska sa to zlepsilo, ale aj tak zle. Objednal som novu patku a vsetko ide ako svajciarske hodinky.
šak to má písané 20h (The removable and rechargeable onboard battery (that weighs 25g) has a claimed 20-hour between-charge lifespan.) mne to aj tak funguje, po 10h už to blíká na červeno pri radení... tak keď pojde človek 2h denne, tak to vydrží aj týžden jazdenia minule som to dal nejak zle nabiť, že sa mi to nanabilo, ale myslel som že hej... a po km od domu už to hlásilo kritický stav baterky, tak som rozmýšlal, či sa rovno otočím... nakoniec to dve hodiny jazdy dalo... za mna je tá výdrž úplne tragická, človek čo viac jazdí je vyslovene otrok baterky, zlate shimano, tam ani neviem, že nejaká baterka je
podla mna je to o zvyku. Určite to vydrží viac ako 10h jazdenia. Preto je dobre pre prípad ak by baterka došla kombinovať radenie s teleskopickou sedlovou. Priam si to pýta. čisty kokpit + v prípade problémov stale baterka v rezerve.
vydrží to 20, samozrejme keď sa niekto vozí po rovine, kde radí raz za hodinu vydrží to viac ako keď idem do kopca s meniacim sa sklonom a radím stále... po tých cca 10h, teraz v zime aj menej už to začína blikať na červeno a už ma to znervózňuje... myslím si že keby mal niekto potrebu veľa jazdiť, tak si radšej kúpi jednu baterku navyše ako sedlovku za 600... čistý kokpit je tiež vec názoru a vkusu, to ovládanie je na môj vkus tiež zbytočne masívne, na to že sú to len mikrospínače a baterka... tak to pôsobí ako keby tam je ešte ten celý radiaci mechanizmus na lanko... a to že tam nedali nejak tlačítko na ovládanie elektroniky je tiež fail
Tak to zhoď, predaj a vráť sa k Shimano prehadzovačke.
až konečne bude 12s di2 aj na biky na tuky, tak to aj urobím, prípadne inú konkurenciu... na ten sram vytvorili ludia zbytočný hype, lebo to jazdí prevažne skupina, čo má prvú elektriku prehadzovačku v živote a jazdia raz za rok, alebo na vlekoch atď.... potom je plný internet takých vyhlásení, že to tri mesiace nenabíjal a pod.
To ti muselo riadne primrznúť keď vyradilo AXS z činnosti. Výhodou Axs oproti mechanickej sade je, že výborne radí v mraze a obalené v snehu, keď už mechanické lanovody mrznú. Minulú zimu som jazdil ešte AXS a okolo -15 nebol problém, len ja som mal už trochu problém so sebou. Tento rok už AXS nejazdím, ale nie z nejakých vážnych dôvodov, ale len preto, že som ju už tak obil, že už sa nedá správne vyladiť, tak už len na XC to používam.
ja som do nej šiel práve pre to aby som sa v zime vyhol primrznutému lanku a všeobecne som tomu chcel dať šancu a mať vlastný názor.... ale tak vieme aká je tento rok zima, takže som to v snehu ani moc nemal šancu otestovať... ale toho že by mráz vybil tú mincovú baterku sa teda nebojím, šak tie sú všade, či v snímačoch rýchlosti, wattmetroch atd a nepozorujem v mraze nejaký rapidný alebo náhly pokles kapacity typu som na výjazde a bez varovania to na kompletku umre
JoNesbo Tak ono tá chémia u akumulátoru a gombíkovej lítiovky je dosť iná... Inak mne sa často pri výjazdoch wireless snímače odpájajú, a pripoja sa až pri ďalšom výjazde
Ja som na elektriku prešiel tiež kvôli radeniu v chlade a zime (žijem na severe pár stupňov pod polárnym kruhom), a vďaka tomu, že jedna miestna značka osádza svoje bajky len Sramom, začínal som práve na AXS, na dlhšie požičaných bajkoch. Ale postupom času som dospel k tomu, že to nie je moja cesta, s tými baterkami boli stále v mrazoch stále nejaké problémy. Napríklad keď raz vybitý akumulátor zmrzne, už svoju kapacitu nedosiahne nikdy. A často potom v mrazoch vypadne z ničoho nič - napríklad z plného nabitia je po dvoch hodinách koniec.
Stretol som tu jedného bajkera, z ktorého som ťahal rozumy, a ten má doma po troch zimách veľmi intenzívneho jazdenia tých batérií 5. Lebo vždy mu tá nová primrzne - zabudne ju nabiť a odíde, a podobne - a už to nerozchodí, takže spoľahlivo mu fungujú len v lete, keď je nad nulou (väčšinou ). Tak sa mu to nazbieralo.
Takže keď som kupoval svoj vlastný gravel, chcel som Shimano, tam sa toho zmrznutia vybitej batérie báť nemusím. Ani žiadne problémy s kontaktmi, odpájaním pák a podobne.
Ale to len tak v rámci debaty, kopec ľudí tu na tých Sramoch v zime stále jazdí, a občas je niekto aj spokojný.
Na radení som mal len vtipnú príhodu...ale nie v zime..to bola tuším taká teplá časť jesene. V radení sa mení batéria tak raz za rok, alebo dva neviem. Kamarát čo mi to predal, že nevie kedy ju menil..tak som jazdil...Pod Minčolom pri dele ma garmin veľmi decentne upozornil, že batéria v ovládači by sa už pomaly mala vymeniť. Tak som mu potvrdil: Jasné bráško, tak do týždňa sa budem tomu venovať. Potom sme šli dolu z Okopov na Taipan a potom na Slepúch...a v polke Slepúchu už mi nešlo zaradiť a dolu došiel len na tom čo bolo Pri chate som potom vyberal batériu z hrudného pásu Takže po ohlásení mi to dalo asi 1600m šancu na výmenu ..komédia...
JoNesbo Tak ono tá chémia u akumulátoru a gombíkovej lítiovky je dosť iná... Inak mne sa často pri výjazdoch wireless snímače odpájajú, a pripoja sa až pri ďalšom výjazde
Ja som na elektriku prešiel tiež kvôli radeniu v chlade a zime (žijem na severe pár stupňov pod polárnym kruhom), a vďaka tomu, že jedna miestna značka osádza svoje bajky len Sramom, začínal som práve na AXS, na dlhšie požičaných bajkoch. Ale postupom času som dospel k tomu, že to nie je moja cesta, s tými baterkami boli stále v mrazoch stále nejaké problémy. Napríklad keď raz vybitý akumulátor zmrzne, už svoju kapacitu nedosiahne nikdy. A často potom v mrazoch vypadne z ničoho nič - napríklad z plného nabitia je po dvoch hodinách koniec.
Stretol som tu jedného bajkera, z ktorého som ťahal rozumy, a ten má doma po troch zimách veľmi intenzívneho jazdenia tých batérií 5. Lebo vždy mu tá nová primrzne - zabudne ju nabiť a odíde, a podobne - a už to nerozchodí, takže spoľahlivo mu fungujú len v lete, keď je nad nulou (väčšinou ). Tak sa mu to nazbieralo.
Takže keď som kupoval svoj vlastný gravel, chcel som Shimano, tam sa toho zmrznutia vybitej batérie báť nemusím. Ani žiadne problémy s kontaktmi, odpájaním pák a podobne.
Ale to len tak v rámci debaty, kopec ľudí tu na tých Sramoch v zime stále jazdí, a občas je niekto aj spokojný.
šak o tom je fórum, zbierať reálne skúsenosti a názory.... nie nejaké platené články na nete, kde je všetko v ružovom... a samozrejme že ľudia sú rôzni a majú iné priority, iné štýly jazdenia atd, každému sedí niečo iné.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
90% patka. Riesil som to aktualne. V servise ju rovnali, troska sa to zlepsilo, ale aj tak zle. Objednal som novu patku a vsetko ide ako svajciarske hodinky.
až konečne bude 12s di2 aj na biky na tuky, tak to aj urobím, prípadne inú konkurenciu... na ten sram vytvorili ludia zbytočný hype, lebo to jazdí prevažne skupina, čo má prvú elektriku prehadzovačku v živote a jazdia raz za rok, alebo na vlekoch atď.... potom je plný internet takých vyhlásení, že to tri mesiace nenabíjal a pod.
Ja som na elektriku prešiel tiež kvôli radeniu v chlade a zime (žijem na severe pár stupňov pod polárnym kruhom), a vďaka tomu, že jedna miestna značka osádza svoje bajky len Sramom, začínal som práve na AXS, na dlhšie požičaných bajkoch. Ale postupom času som dospel k tomu, že to nie je moja cesta, s tými baterkami boli stále v mrazoch stále nejaké problémy. Napríklad keď raz vybitý akumulátor zmrzne, už svoju kapacitu nedosiahne nikdy. A často potom v mrazoch vypadne z ničoho nič - napríklad z plného nabitia je po dvoch hodinách koniec.
Stretol som tu jedného bajkera, z ktorého som ťahal rozumy, a ten má doma po troch zimách veľmi intenzívneho jazdenia tých batérií 5. Lebo vždy mu tá nová primrzne - zabudne ju nabiť a odíde, a podobne - a už to nerozchodí, takže spoľahlivo mu fungujú len v lete, keď je nad nulou (väčšinou
Takže keď som kupoval svoj vlastný gravel, chcel som Shimano, tam sa toho zmrznutia vybitej batérie báť nemusím. Ani žiadne problémy s kontaktmi, odpájaním pák a podobne.
Ale to len tak v rámci debaty, kopec ľudí tu na tých Sramoch v zime stále jazdí, a občas je niekto aj spokojný.
Ja som na elektriku prešiel tiež kvôli radeniu v chlade a zime (žijem na severe pár stupňov pod polárnym kruhom), a vďaka tomu, že jedna miestna značka osádza svoje bajky len Sramom, začínal som práve na AXS, na dlhšie požičaných bajkoch. Ale postupom času som dospel k tomu, že to nie je moja cesta, s tými baterkami boli stále v mrazoch stále nejaké problémy. Napríklad keď raz vybitý akumulátor zmrzne, už svoju kapacitu nedosiahne nikdy. A často potom v mrazoch vypadne z ničoho nič - napríklad z plného nabitia je po dvoch hodinách koniec.
Stretol som tu jedného bajkera, z ktorého som ťahal rozumy, a ten má doma po troch zimách veľmi intenzívneho jazdenia tých batérií 5. Lebo vždy mu tá nová primrzne - zabudne ju nabiť a odíde, a podobne - a už to nerozchodí, takže spoľahlivo mu fungujú len v lete, keď je nad nulou (väčšinou
Takže keď som kupoval svoj vlastný gravel, chcel som Shimano, tam sa toho zmrznutia vybitej batérie báť nemusím. Ani žiadne problémy s kontaktmi, odpájaním pák a podobne.
Ale to len tak v rámci debaty, kopec ľudí tu na tých Sramoch v zime stále jazdí, a občas je niekto aj spokojný.
šak o tom je fórum, zbierať reálne skúsenosti a názory.... nie nejaké platené články na nete, kde je všetko v ružovom... a samozrejme že ľudia sú rôzni a majú iné priority, iné štýly jazdenia atd, každému sedí niečo iné.
a ako riešiš lanká aby nezamrzali teraz?
branomelis, údajne ide v hentakom prípade radiť dole na šaltri tým tlačidlom, asi teda nepraktické, ale lepšie ako jeden prevod
Dobry vtip. Jazdim s tym aj pri -17 a nemam stym absolutne ziaden problem... Rovnako ako bludy ze to vydrzi 20h. Vydrzi to ovela ovela viac...