rozmylam nam instalaciu tubless kitu. asi eclipse, nakolko o inych ani neviem:) ma niekto skusenosti? bol by som rad keby ste sa obmedzili na tubeless kity, nakolko tubeless pneu a rafky ma nezaujimaju,diky
akykolvek plast na akomkolvek rafku moze byt pouzity bez duse. na sportlife to predvadzali v stanku BBB. mam k tomu aj take technicke videjko. fuguje tak ze sa do rafku vlepia 2 pasky,osadi sa. cez ventil sa vstrekne nejaka sranda, nafuka a mas bezdusovku. zaujima ma ale ci s tym niesu take problemy ako s original bezdusovkami. ten kit stoji okolo 800,-.
no tak toto som asi pred rokom, ked som to objavil na nete zhanal po obchodoch a dobre ze ma vsade nevysmiali, ze o com to trepem....bol som vtedy sice este vacsi amater ako som teraz, ale nastudovat stranku a produkt ktory ma zaujal predsa viem...a ti magori v obchodoch na mna kukali, ze odkial som spadol...banda nevzdelancov...
No, ono to uz ziadna novinka nie je...funguje to uz dlhsi cas. Pozri si www.notubes.com alebo tebou spominany Eclipse, ten je identicky s tym co pouziva DT SWISS. Musis pouzivat plaste ktore su doporucene vyrobcom /najdes na notubes.com/ plati to v podstate aj pre Eclipse. Nemali by to byt plaste s makkou patkou, lebo to tam nebude drzat a riziko, ze sa Ti vyzuje plast za jazdy, je potom realne. Inak....ak Ti ide o usetrenie vahy, tak az tak moc neusetris oproti Ultralight dusiam. Jedine, ochrana proti defektom je fajn, ale zase latexove mlieko musis menit kazde cca 2-3 mesiace + komplikacia pokial prehadzujes plaste na sucho a do blata. Myslim si, ze celkove okuzlenie tymto systemom po case vystriedalo rozcarovanie /aspon podla mnozstva reakcii na mtbr/
Používam jeden a pol sezóny tubeles kit z BBB. Výhody- žiaden defekt!!!- keď pichneš, tak len vidíš, ako ti z "rany" tečie mlieko, ktoré používaš na utesnenie. Prúd pomaly prestáva, až je dierka zalepená. To všetko za jazdy.Žiadne hadie uhryznutie na duši. Tlak v pneumatike aj po takom defekte zostáva skoro nezmenený.- Možnosť fúkať kolesá na nižší tlak (2 atm) bez rizika precvaknutia. Nižší valivý odpor, pretože tam nie je duša.
Nevýhody- keď naleješ pri prvej inštalácii mlieko, tak to ti vydrží v kolese cca 2 mesiace. Postupne vysychá. Tesnosti to nevadí, ale keď pichneš, tak ti nemá čo zaceliť dierku. Preto treba zhruba po tých 2 mesiacoch doliať pol fľašky mlieka. 1 fľaša=cca 1dcl= 300Sk.Nemôžeš meniť každú chvíľu plášte, lebo zakaždým musíš doliať mlieko.
Ja osobne to používam naďalej, keď som vychytal počiatočné muchy, tak som spokojný. Ale zdôrazňujem, že je to môj subjektívny názor.
o ziadne setenie vahy mi nejde. taktiez nemenim plaste podla podmienok. cely rok vozim podstivu zubacku vacsich sirok (2,35). rad vozim podhustene plaste co ma ale nepriaznive ucinky na cvakanie dusi, co by som chcel riesit tubeless kitom. zaujima ma ako to myslis s tou makkou patkou. keby si to mohol trochu upresnit. tiez ma zaujima s akym systemom mas(ico) skusenosti, ci nutnost doplnania mlieka je pravidlom a nutnostou u vsetkych. taktiez ci 2-3 mesiace su casova konstanta alebo to zavisi od najazdenych km.
to ivan> nejasna me mi je ci po 2. doliati musi nasledovat nutne 3. atd. zatial dakujem za reakcie.
nemam skusenosti so ziadnym z nich, informacie cerpam len z toho co som si intenzivne nacital na mtbr.com alebo weightweenies.starbike.com , lebo som bol velmi blizko tomu, aby som si to kupil. ALE z plastov ktore som rad jazdil napr. comp s light,Python Air Light tak s tymi to nikomu vraj dobre nefungovalo. Pozri si http://www.notubes.com/support_tire.php mas tam zoznam znaciek, ktore ano a ktore nie a aj preco. No a kedze to mlieko vysycha tak Ti samozrejme vyschne aj bez jazdenia a to aj druhy, treti alebo x-ty krat + obcas sa stane, ze sa nerovnomerne rozleje a zaschne a plast hadze. To su zhruba dovody pre kt. som sa ja rozhodol, ze nie.
Ja som dosť trpel tým, že som skoro zakaždým, keď som bol jazdiť, musel meniť dušu, lebo som sekol.
Bolo to samozrejme hlavne jazdcovým „umením“, ale sčasti aj razanciou jazdenia. Potom som raz na Banskoštiavnickom maratóne zbadal to isté, čo si ty videl v Brne ( bol som aj tam). Vtedy som mal plášte scott Manxx 2,0 s kevlarovou pätkou. Tie počiatočné muchy, čo som spomínal, boli, že som previedol montáž a nič sa nestalo. Teda netesnilo to. Keďže bývam blízko BBB-čka, tak som tam šiel a tamojší chlap mi veľmi ochotne pomohol. Totiž pri tomto Swiss tubelles kite je skôr dôležité, aby si mal kit na ten ráfik , ktorý jazdíš.V tom návode je zoznam. Rôzne ráfiky majú totiž rôznu hĺbku a teda aj tie silikónové tesniace pásky majú rôzny tvar. Ale mne sa stalo, že aj napriek tomu, že som mal správny kit to netesnilo. Problém je v tom, že staršie plášte s vyťahanou pätkou alebo s kevlarovou, ktorá je menej tesná, tak nepriľahnú na tú silikónovú pásku. Ale toto je podľa slov BBB-čkára výnimka. Riešenie je potom také, že sa opatrne vyzuje jedna strana plášťa, vyleje sa do nádobky použité mlieko pre ďalšie použitie, dá sa dole tá silikónová páska a pod ňu sa nalepí ešte jedna obojstranná lepiaca páska, takže teraz sú tam dve vrstvy. Toto tú silikónovú pásku trocha pridvihne a pritlačí ju lepšie k pätkám plášťa. Pre tých, čo to ešte nevideli to môže vyzerať zložito, ale je to tak len na prvý pohľad. A hovorím, tento postup je výnimočný. Keď sa toto preskáče, tak už nasleduje len nirvána.Už žiadne sklamanie po adrenalínovom zjazde, že treba zastať a meniť dušu, žiadna podvedomá obava zakaždým, keď ti zadok trochu zapláva, že „dori.., zase som sekol.“
No a to s tým dolievaním mlieka som ja vyriešil takto: Keďže túto sezónu som už jazdil len pohodu bez pretekov, tak som prestal mlieko dolievať, ale vždy som si zobral zo sebou fľaštičku a keby som pichol, tak by som mlieko vtedy dolial a hotvo. Po tom doliatí stačí len roztočiť koleso a počkať, kým mlieko zacelí defekt, čo je otázka 5minút. Hovorím naschvál , že keby som pichol, lebo bohuprisahám, za celú túto sezónu som nemal ani 1 ( slovom jeden) defekt. Určite tomu pomohlo, že som tam hodil 2,3 plášte, ale aj v takých dušu sekneš.Takže tento rok som mal investíciu 300 Sk za to mlieko. Môže sa povedať, že za to si kúpiš 3 ¼ duše, ale mne to stojí za to a v podstate mám to mlieko neotvorené stále.Ešte čo sa týka pohodlia. Mám síce fulla, ale s týmto systémom som fúkal na 2,5 atm a naozaj mi gumy zobrali každé ihličie, nehovoriac o priľnavosti.U nás poznám dvoch, čo to mlieko lejú do bezdušoviek, lebo pretekajú. No a od tých čias vyhrávajú svetové poháry, majstrovstvá sveta a olymp. hry.
S tým vyzúvanímsa som nemal žiadne skúsenosti, takže sa k tomu neviem vyjadriť, no a to hádzanie plášťa som tiež nezaznamenal. Možno, keby si nalial mlieko a potom mesiac na bike nesadol, ale ináč tá odstredivá sila pri točení zabráni tomu nerovnomernému zasychaniu. Zatiaľ toľko. Ak by niekto chcel, môžem poskytnúť nejaké drobné rady.
nechcem zakladat novu temu kvoli jednemu cislu chalani na kolko atmosfer mam nafukovat kolesa, aby som zase neprerazil dvojdnovu dusu??? vtedy som mal asi tak 1,8 a teraz som to dal na 2,3....nieje to moc vela???
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nevýhody- keď naleješ pri prvej inštalácii mlieko, tak to ti vydrží v kolese cca 2 mesiace. Postupne vysychá. Tesnosti to nevadí, ale keď pichneš, tak ti nemá čo zaceliť dierku. Preto treba zhruba po tých 2 mesiacoch doliať pol fľašky mlieka. 1 fľaša=cca 1dcl= 300Sk.Nemôžeš meniť každú chvíľu plášte, lebo zakaždým musíš doliať mlieko.
Ja osobne to používam naďalej, keď som vychytal počiatočné muchy, tak som spokojný. Ale zdôrazňujem, že je to môj subjektívny názor.
to ivan> nejasna me mi je ci po 2. doliati musi nasledovat nutne 3. atd. zatial dakujem za reakcie.
Bolo to samozrejme hlavne jazdcovým „umením“, ale sčasti aj razanciou jazdenia. Potom som raz na Banskoštiavnickom maratóne zbadal to isté, čo si ty videl v Brne ( bol som aj tam). Vtedy som mal plášte scott Manxx 2,0 s kevlarovou pätkou. Tie počiatočné muchy, čo som spomínal, boli, že som previedol montáž a nič sa nestalo. Teda netesnilo to. Keďže bývam blízko BBB-čka, tak som tam šiel a tamojší chlap mi veľmi ochotne pomohol. Totiž pri tomto Swiss tubelles kite je skôr dôležité, aby si mal kit na ten ráfik , ktorý jazdíš.V tom návode je zoznam. Rôzne ráfiky majú totiž rôznu hĺbku a teda aj tie silikónové tesniace pásky majú rôzny tvar. Ale mne sa stalo, že aj napriek tomu, že som mal správny kit to netesnilo. Problém je v tom, že staršie plášte s vyťahanou pätkou alebo s kevlarovou, ktorá je menej tesná, tak nepriľahnú na tú silikónovú pásku. Ale toto je podľa slov BBB-čkára výnimka. Riešenie je potom také, že sa opatrne vyzuje jedna strana plášťa, vyleje sa do nádobky použité mlieko pre ďalšie použitie, dá sa dole tá silikónová páska a pod ňu sa nalepí ešte jedna obojstranná lepiaca páska, takže teraz sú tam dve vrstvy. Toto tú silikónovú pásku trocha pridvihne a pritlačí ju lepšie k pätkám plášťa. Pre tých, čo to ešte nevideli to môže vyzerať zložito, ale je to tak len na prvý pohľad. A hovorím, tento postup je výnimočný. Keď sa toto preskáče, tak už nasleduje len nirvána.Už žiadne sklamanie po adrenalínovom zjazde, že treba zastať a meniť dušu, žiadna podvedomá obava zakaždým, keď ti zadok trochu zapláva, že „dori.., zase som sekol.“
No a to s tým dolievaním mlieka som ja vyriešil takto: Keďže túto sezónu som už jazdil len pohodu bez pretekov, tak som prestal mlieko dolievať, ale vždy som si zobral zo sebou fľaštičku a keby som pichol, tak by som mlieko vtedy dolial a hotvo. Po tom doliatí stačí len roztočiť koleso a počkať, kým mlieko zacelí defekt, čo je otázka 5minút. Hovorím naschvál , že keby som pichol, lebo bohuprisahám, za celú túto sezónu som nemal ani 1 ( slovom jeden) defekt. Určite tomu pomohlo, že som tam hodil 2,3 plášte, ale aj v takých dušu sekneš.Takže tento rok som mal investíciu 300 Sk za to mlieko. Môže sa povedať, že za to si kúpiš 3 ¼ duše, ale mne to stojí za to a v podstate mám to mlieko neotvorené stále.Ešte čo sa týka pohodlia. Mám síce fulla, ale s týmto systémom som fúkal na 2,5 atm a naozaj mi gumy zobrali každé ihličie, nehovoriac o priľnavosti.U nás poznám dvoch, čo to mlieko lejú do bezdušoviek, lebo pretekajú. No a od tých čias vyhrávajú svetové poháry, majstrovstvá sveta a olymp. hry.
S tým vyzúvanímsa som nemal žiadne skúsenosti, takže sa k tomu neviem vyjadriť, no a to hádzanie plášťa som tiež nezaznamenal. Možno, keby si nalial mlieko a potom mesiac na bike nesadol, ale ináč tá odstredivá sila pri točení zabráni tomu nerovnomernému zasychaniu. Zatiaľ toľko. Ak by niekto chcel, môžem poskytnúť nejaké drobné rady.
a ake si tam dal plaste ust alebo normal resp ake konkretne