Mám Suntourku XCP 75, bez lockoutu. Jazdím ju už skoro druhý rok a zažila aj niake tie preteky. Som snou celkom spokojný ale má strašne veľkú vôľu medzi vonkajšími a vnútornými nohami. Nevie niekto ako sa to dá zlepšiť. Okrem iného chcel by som kúpit MX Compu ale neviem ci na nu zarobím, co na nu hovoríte?
Je to slusna vidla, ako asi kazda od Marzocchi, si nenapisal ci chces Air, Coil, alebo Etu. Keby som sa rozhodoval ja, asi vezmem Coil, pruzina je pruzina....
Ako sa to da zlepsit? ...nuz odmontovat a zapichnut na zahradku na fazulu...
Nad Mx comp rozmyslam aj ja ale zatim som ako student 7litrov nenaskrabal...A stale sa neviem rozhodnut medzi coli a air koli mojej vaha 80kg....
Ja som sa este na tu MX Compu až tak nepozeral ale ja by som bral radšej pružinu ako vzduch. A za tých 7000 to som este nevidel. A s tou Suntourkou sa to asi nedá spraviť. Ale aj tak dakujem.
vrelo odporucam aj vzduchovehu MX,ma ju kamarat ktory sa neradi k najlahsim a jazdi skvelo...vozil som sa na nej a aj ja mam vzduchovu ale all mountainu od marzocchi.je to v podstate to iste vnutro ako u MX.takze vrelo odporucam aj vzduchovu ale ked chces aj tu pruzinovu
2lolkos: priskrtit ta malo, inokedy sedis na nete nonstop pomaly, ze ti tu nadavaju, ze asi ani nebajkujes a ked som siel kupit mx compu aj s ostatnymi srandami, tak mi odpovies den nato co som ju kupil za 9k sk. no nic, uz ma hnev prechadza chlapik z cyklomarket.sk mi potom tvrdil, ze o zlave nevedel. ale beriem, ze je to moja hlupost...
2all: teraz som ju nechal namontovat na bajk a nafuknut na moju vahu v scotte v ke a neviem ci mi nevymenia nove creva za stare. dufam ze taka prax tu nieje. ako si to viem overit bez rozmontovania? resp. zvyknu take cosi v bajkovych servisoch robievat?