dobry blog. nechcel by som zazit
02.02.2017 - 12:24:31
00
nepochopil som ten blog celkom, kupil v oktobri 2015 dve nove auta alebo jazdenky ? pise tam totiz hned o 120tis a 270tis najazdenych km.....tak ma to maetie
02.02.2017 - 12:43:28
00
tiež kukám na tie čísla.. kolaps motoru pri 450tis km a nepáči sa mu že neuznaná záruka.. lebo majú záruku garantovanú bez obmedzenia kilometrov :tmi: ale všetci vieme že aj pri bicykloch doživotná záruka neznamená že kým neumrem bike je v záruke.
02.02.2017 - 12:47:15
00
podla mna nove, pise ze v marci kupil dve auta a v juni mu uz prdol v jednom prvy motor pri 120k
02.02.2017 - 12:48:43
00
maros1974 napísal:
nepochopil som ten blog celkom, kupil v oktobri 2015 dve nove auta alebo jazdenky ? pise tam totiz hned o 120tis a 270tis najazdenych km.....tak ma to maetie

Podnika v autodoprave http://www.transem.sk/
02.02.2017 - 13:13:40
00
CraObs napísal:
tiež kukám na tie čísla.. kolaps motoru pri 450tis km a nepáči sa mu že neuznaná záruka.. lebo majú záruku garantovanú bez obmedzenia kilometrov :tmi: ale všetci vieme že aj pri bicykloch doživotná záruka neznamená že kým neumrem bike je v záruke.

Su to z 95% dialnicne km na sestke, to je dost ine pouzitie ako prdkanie do prace kazde rano 10 km so studenym motorom + vylety cez vikend. Cize nie, nie je to OK pri UZITKOVYCH vozidlach stavanych na väcsiu vydrz a s garanciou bez obmedzenia km. Preto celkom logicky ocakava istu spolahlivost a nie ze sa PREPALIA piesty na motoroch. To naozaj nie je bezna porucha. Dovody vysvetluje v texte. Cize asi tolko k tym dieslom...

A len pre sumar:
Auto 1: kolaps motora c. 1 po 120 000 km, kolaps motora c. 2 po 300 000km (cize po 180 000 km pre ten motor)
Auto 2: kolaps motora po 450 000 km

Nie je to OK ani nahodou. Tie motory by mali zvladnut pri takom pouziti ako ich pouzivala jeho firma uplne ine najazdy.
02.02.2017 - 13:25:06
01
Pri tom nájazde predajca narazil na "zlého" zákazníka. :D
02.02.2017 - 13:26:23
00
Jezus napísal:
Su to z 95% dialnicne km na sestke, to je dost ine pouzitie ako prdkanie do prace kazde rano 10 km so studenym motorom + vylety cez vikend.

má v ponuke dialkovú prepravu osôb aj zásielky, takže využitie rôzne.. aj prdkanie sa štart stop aj jazda 500km jedným vrzom na 6tke..
02.02.2017 - 13:33:02
00
On toci pravidelne Holandsko na otocku - fakt tie auta davaju tisice kilometrov tyzdenne. Ale tiez v tych clankoch pisal, ze to vo Forde pri kupe jednoznacne povedal.
02.02.2017 - 13:57:48
01
matko001 napísal:
Nejake Vito alebo Caravelu nic? Tu ich jazdi mraky a vyzeraju velmi slusne, ale netusim ako su na tom cenovo. (Vito v osobnej verzie a Transporter/caravela v 5 miestnej s kufrom vzadu)


Ponukas auto ako alternatívu Marošovi ? Lebo ak áno tak ako počítam , tak počítam Oni su už teraz 6 :!: ... Ja by som v jeho aj vo svojom prípade nebral "robotnícke " verzie ale , MB Viano alebo V- Klasse 4 kolku...
02.02.2017 - 14:20:19
00
Nie som nejaky autickar, ale skusim par postrehov po jednom dni pouzivania. V prvom rade ma prekvapili jazdne vlastnosti auta. Vobec nemam pocit ze soferujem nieco velke ale skor obycajny osobak. V interieri nieje vobec hluk od motora, nikde nic neklepe, plasty nevrzgaju. Auto dobre drzi aj na nerovnostiach, vobec neuskakuje zadok ako napr. Partner. Na prevody si zvykam. Je pravda ze prve dva stupne su trosku dlhsie, ale nieje to nic tragicke. Aj ked mam kratsiu verziu, priestoru je tu neurekom. Mam vsak asi len jedinu vytku a to ze je tu nedostatok odkladacich priestorov. Drziak na flase ci pohar je vsade od predu do zadu ale chcelo by to aspon nejaku odkladaciu schranku vo velkosti maleho kufra. Ked som si premiestnil veci z Partnera zistil som ze ich nemam kam dat, takze budem musiet vymysliet nejaku Ikea krabicu ktoru dam pod sedacky. Pod sedadlom spolujazdca je kopec miesta obkoleseny plastmi ale pristup je tam len tak ze sedacku musim posunut co najviac dozadu a cez medzeru veci poukladat. Pod sedadlom vodica je plastova krabica ktora je podla mna prazdna ale neda sa do nej nijak vstupit. Ked som pri ty sedackach, tak musim povedat ze su velmi pohodlne, operadla sa daju polohovat v oboch radach za vodicom. Velmi lahko sa daju sklapat a vybrat s auta (az na tu ich vahu)Taktiez je vyhoda ze pod ne dokazem zasunut lyze alebo ine dlhe predmety. Priemne ma prekvapil aj audio system. Na tak velke auto je ten zvuk velmi vydareny a to este cakam casom ked sa rozohraju reproduktory tak by to mohlo byt este lepsie. Tak isto aj vykurenie priestoru je na tak velky objem vzduchu celkom rychle.
02.02.2017 - 14:29:45
02
Polo jazdne vlastnosti potvrdzujem, fakt omnoho lepsie nez partner. Pod sedackou vodica by mala byt autobateria, ak mas aj start-stop tak dve. Preto sa tam neda dostat. Odkladacie priestory su tam fakt slabe, len schranka pred spolujazdcom, nad volantom a vo dverach. Chcelo by to este jednu velku skrinku pod radiom ako na napr Jumper. Velky transit ma napr aj tu policku nad hlavou ako ma partner, to sa mi lubilo viac. S tym audiom suhlasim, na kategoriu auta naozaj super. Akurat po case zacnu rezonovat oblozenia dveri, riesia to vsak na zaruku cize ak si nieco take vsimnes tak sa neboj. Jedine co mi na tej motorizacii vadilo bol neskutocne dlhy cas regeneracie filtra a uz spominana dlha prevodovka.
02.02.2017 - 14:52:54
00
Ano vyzera to naozaj na baterie. Motor mam 2,0 95kW vcelku svizny, nalozeny som este nesiel. S tym vrzganim diki za tip.
02.02.2017 - 15:06:44
00
Jaj ja som mal 2.2tdci 92kw (global PUMA motor)
02.02.2017 - 15:15:49
00
prave som si vyklikal na konfiguratore ford tourneo custom na ceskom webe, a vyslo mi 1.055.000 cz, co je 40300eur bez dph. tourneo custom sport, 125kw, 2.0 ecoblue, 405Nm s automatom a nejake prvky nadstandsrdnej vybavy k tomu....cena splna moje ocakavania. uvidime ako to bude v r.2020 ked to budem realne riesit.
ochranu motora odspodu si si tam dal ?
02.02.2017 - 18:20:50
01
keyboard_arrow_up