Podľa mňa sa to s tými ebajkami trochu zvrtlo... Nieje problém vidieť uja, tetu na bicykli nepedálovať dokopca... Bicykel - nemotorové vozidlo poháňané ľudskou silou vyvíjanou predovšetkým pomocou pedálov alebo ručných kľúk
Joe, keď inak nedáš tak sa Ti trochu povenujem
V prvom rade trochu uber, tvoje nočné nájazdy na fórum, kde si vylievaš svoju frustráciu
vo viacerých vláknach ti život nespasia. ( alebo flustráciu - tento miestny výraz sa mi páči viac )
A nauč sa čítať s porozumením a nedomýšľať si.
Nikde som nenapísal, že sa nedá plachtiť proti vetru,
- len som upozornil, že veterný "pohon" ktorý sa nedá riadiť, (teda na bajku Ti nijak nepomôže) je scestné prirovnať k elektropohonu
- dobre to vystihol lto - plachtit po vetre vs. ebike, je ako byt vegan vs. masozravec
Ako sorry, tvoje životné traumy ma netrápia. Nestaraj sa o moje. Vietor som spomenul v spojitosti s týpkom, ktorý ho ovláda. Na cestu sa vydá smerom, ktorým vietor fúka. Vtedy to je niečo niečo ako ebajk. Ale neodpovedal si mi, aké fakty popieram. A že 200W na mojom ebajku je menej ako 200W na mojom cesťáku? Že vyviesť sa s bicyklom na lanovke je náročnejšie ako vyšliapať kopec s pomocou motora? Považoval som ťa za dospelého človeka. Tak som očakával rozumné argumenty.
Cize jazdit s vetrom v chrbte je to iste, ako jazdit na ebiku, a ti, co sa vozia lanovkami (to si sem preco priplietol ? ) su este horsi podvodnici (v zmysle kontextu prispevku), ako ti, co jazdia s motorom alebo vetrom v chrbte. Ano, to je nesmierne rozumna uvaha
Motor v bajku neobhajis ziadnymi krcovitymi konstrukciami. Proste sa s tym zmier Motorove vozidlo nemozes porovnavat v ramci sportu s nemotorovym /uz by ale bicykel mohli vynat z definicie vozidla/.
Inak zaujimavost, zakon sa odvolava na technicku normu, ktora je zrusena (ak internety neklamu) . Chcel som si pozriet, presne co pise, ono totiz sa tam hovori o menovitom vykone 250w, co je trvalo udrzitelny max. vykon (mozme viest polemiku co to presne je a ako dlho trva ), ale dnes ziaden bike nema 250w menovity, ale povacsine tak 600+. Ako som raz uz spominal, ak by max. vykon bol naozaj len do 250w, tak by tieto hejty ani neboli, pretoze prevazna vacsina ludi s takym ebikom by aj tak nemala sancu v kopcoch A celkom isto by to neslo bez slapania (turbo mod). Prevazna vacsina spominanych (nie sportovo zalozenych uzivatelov tuna) su jedinci s neoptimalnou hmotnostou, tucnymi pomalymi pneus, naobliekany v kozuchoch + tazky bike, takze len na to by padlo aspon 150w. A ten zbytok by nestacil, aby dokazali predbehnut aspon trochu trenovanych jedincov, ktori su pozitivne naladeni na ehejty.
Cela polemika sa odraza od nejakej premisy o 250w, ktora by (vyssie napisane) bola tazko povsimnutiahodna, ale realita je uplne inde, ten motor nie je dopomoc v tomto zmysle, to je realny motor (snad okrem chudaka shimana ) a preto v ramci sportovania naozaj nema zmysel vyrabat nejake sialene nocne konstrukty.
Ako vazne, pokial sa jedna o sportovanie, tak ebike je proste motorova vec. Pokial sa jedna o dopravu, tak to je mimo toto tema. A pokial je to nieco ako turistika, tak nema to preco komu vadit, akurat tam sa stalo to, co som davno pisal, ze to povedie k masivnemu napchatiu ludi (ktori tam nepatria, opdobne ako autoturisti) do lesov a z toho nasledne budu obmedzenia aj pre ne-ebiky. Nieco ako mt. everest turistika. V pripade cyklociest mimo lesa je to ale zas asi dobre, ako to uz tuna niekto pisal, viac ludi, vacsi tlak na cyklocesty. Ak su zmysluplne, nie ako vela "cyklociest" v BA (napr. namalovany cyklochodnik po kanaloch a pod.).
Stale ale su miesta/sposoby, ktore su pre ebiky nedostupne a vacsina z nich ani nebude, bez ohladu na silu motora. Nepisem ci je to dobre, alebo zle, ale je to tak. Motor nevyriesi vsetko. Avsak to je okrajova zalezitost
Ito,posobiš hodne zakomplexovanym dojmom,z toho ze ta niekto predbehol na ebiku.
Ale z toho sa svet nezruti...
Mne sa na e biku podarilo dostať z 180 kg na súčasných +-140.
A ver ci never pouzivam legálny pedelec,čo je tých 250W obmedzených na ~26km/h.A teda do kopca na tu elektrinu to samé, aspoň s tak veľkou ritou nejde.
Zabávam sa na tom ako sa tu zavzdušňujes a oháňať sa tou nespravodlivosti že niekomu pomáha motor.
To TdF s motorom?,to je ze ako načo?
Ako myslíš,že so svojou pneumatiku by som tam šiel na ebiku aby som ti to natrel??
Etapa 150~200 km kde je priemer odhadujem 50km/h a niekto bude vlacit 8kilo železa navyše?????
Ale nech sa na hlavu postavis pre mňa je ta elektrina vôbec motivaciou,aby som si zlepsoval kondíciu,kde dnes dám 50km a 700 výškových,,za svoje a neumrem,čo by pred troma rokmi ani na tej električke nebolo možné.
Nie, rekuperacia sa to vola, ale na beznom biku z horeuvedeneho dovodu je to konstrukcne nemozne, inak by to uz davno existovalo vratane motorovej brzdy
Na tých s motorom v naboji to konštrukčne možné je, ale vzhľadom na bežný model použitia sa to nerobí ... na nejakom fóre som si prečítal že prínosy nevyváža komplikácie ... Mne sa to vysvetlenie moc nezdá, ale bližšie som to neskúmal ...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Skus citat s porozumenim. Nie len za mladych cias ... rozdiel je len tom, ze uz si presne nepamatam naco to bolo dobre
V prvom rade trochu uber, tvoje nočné nájazdy na fórum, kde si vylievaš svoju frustráciu
vo viacerých vláknach ti život nespasia. ( alebo flustráciu - tento miestny výraz sa mi páči viac
A nauč sa čítať s porozumením a nedomýšľať si.
Nikde som nenapísal, že sa nedá plachtiť proti vetru,
- len som upozornil, že veterný "pohon" ktorý sa nedá riadiť, (teda na bajku Ti nijak nepomôže) je scestné prirovnať k elektropohonu
- dobre to vystihol lto - plachtit po vetre vs. ebike, je ako byt vegan vs. masozravec
A k tvojim ďalším konštrukciám s wattami, lanovkami a neviem čím ešte - ťa presmerujem tu:
https://www.mtbiker.sk/forum/post1901201.html#p1901201
Ako sorry, tvoje životné traumy ma netrápia. Nestaraj sa o moje. Vietor som spomenul v spojitosti s týpkom, ktorý ho ovláda. Na cestu sa vydá smerom, ktorým vietor fúka. Vtedy to je niečo niečo ako ebajk. Ale neodpovedal si mi, aké fakty popieram. A že 200W na mojom ebajku je menej ako 200W na mojom cesťáku? Že vyviesť sa s bicyklom na lanovke je náročnejšie ako vyšliapať kopec s pomocou motora? Považoval som ťa za dospelého človeka. Tak som očakával rozumné argumenty.
Motor v bajku neobhajis ziadnymi krcovitymi konstrukciami. Proste sa s tym zmier
Cela polemika sa odraza od nejakej premisy o 250w, ktora by (vyssie napisane) bola tazko povsimnutiahodna, ale realita je uplne inde, ten motor nie je dopomoc v tomto zmysle, to je realny motor (snad okrem chudaka shimana
Ako vazne, pokial sa jedna o sportovanie, tak ebike je proste motorova vec. Pokial sa jedna o dopravu, tak to je mimo toto tema. A pokial je to nieco ako turistika, tak nema to preco komu vadit, akurat tam sa stalo to, co som davno pisal, ze to povedie k masivnemu napchatiu ludi (ktori tam nepatria, opdobne ako autoturisti) do lesov a z toho nasledne budu obmedzenia aj pre ne-ebiky. Nieco ako mt. everest turistika. V pripade cyklociest mimo lesa je to ale zas asi dobre, ako to uz tuna niekto pisal, viac ludi, vacsi tlak na cyklocesty. Ak su zmysluplne, nie ako vela "cyklociest" v BA (napr. namalovany cyklochodnik po kanaloch a pod.).
Stale ale su miesta/sposoby, ktore su pre ebiky nedostupne a vacsina z nich ani nebude, bez ohladu na silu motora. Nepisem ci je to dobre, alebo zle, ale je to tak. Motor nevyriesi vsetko. Avsak to je okrajova zalezitost
Ale z toho sa svet nezruti...
Mne sa na e biku podarilo dostať z 180 kg na súčasných +-140.
A ver ci never pouzivam legálny pedelec,čo je tých 250W obmedzených na ~26km/h.A teda do kopca na tu elektrinu to samé, aspoň s tak veľkou ritou nejde.
Zabávam sa na tom ako sa tu zavzdušňujes a oháňať sa tou nespravodlivosti že niekomu pomáha motor.
To TdF s motorom?,to je ze ako načo?
Ako myslíš,že so svojou pneumatiku by som tam šiel na ebiku aby som ti to natrel??
Etapa 150~200 km kde je priemer odhadujem 50km/h a niekto bude vlacit 8kilo železa navyše?????
Ale nech sa na hlavu postavis pre mňa je ta elektrina vôbec motivaciou,aby som si zlepsoval kondíciu,kde dnes dám 50km a 700 výškových,,za svoje a neumrem,čo by pred troma rokmi ani na tej električke nebolo možné.
perpetum mobile?
Nie, rekuperacia sa to vola, ale na beznom biku z horeuvedeneho dovodu je to konstrukcne nemozne, inak by to uz davno existovalo vratane motorovej brzdy
Veď práve, keby...
A o tom psovi to poznáš?😉