Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Zdá sa že som to pochopil .
Bikeri vnímajú e-bikerov ako zlegalizovanie dopingu v cyklistike.
Akoby na tdf bolo užívanie dopingu závislé od etického cítenia cyklistu. Kto chce, nech si dá ...
Potom je tu ešte ego. To biobikerom ubližuje najviac.
Predstavte si dve dvojice na grupáku. Muž v prvej dvojici ide naplno a za svoje. Bohužial partnerka nieje taká pekná, tak mu to trvá dlho.
V druhej dvojici krásna partnerka stimuluje muža a muž takto nabudený ju už dvakrát urobil a nakoniec sa urobil aj sám.
Frustrácia muža v prvej dvojici mu ešte viac bráni v dosiahnutí vrcholu a tak mu to požiera sebavedomie...
Ponaučenie? Ebajkeri dosiahnu vždy vrchol so svojou e-roticku polovičkou skôr a preto sú šťastnejší ...
Musíte sa naučiť s tým žiť.
vikino sa zmazal?
zalozi sa tema na hejtovanie elektro - on ako elektrickar do nej ide a ide rozdavat rozumy, ked nepochodi tak sa zmaze? ja tu dnesnu mladez nepochopim
Joe, keď inak nedáš tak sa Ti trochu povenujem
V prvom rade trochu uber, tvoje nočné nájazdy na fórum, kde si vylievaš svoju frustráciu
vo viacerých vláknach ti život nespasia. ( alebo flustráciu - tento miestny výraz sa mi páči viac )
A nauč sa čítať s porozumením a nedomýšľať si.
Nikde som nenapísal, že sa nedá plachtiť proti vetru,
- len som upozornil, že veterný "pohon" ktorý sa nedá riadiť, (teda na bajku Ti nijak nepomôže) je scestné prirovnať k elektropohonu
- dobre to vystihol lto - plachtit po vetre vs. ebike, je ako byt vegan vs. masozravec
Keď som Kvačiansku dolinu prechádzal "za svoje", tak sa na mňa dívali ako na UFO. Jeden chlap sa nechal počuť, že som prvý ktorého tam videl prechádzať na klasike. Pokiaľ vládzem, neriešim. Ak už nebudem vládať, budem sa venovať turistike. Ale to je ešte v nedohľadne.
Keď som Kvačiansku dolinu prechádzal "za svoje", tak sa na mňa dívali ako na UFO. Jeden chlap sa nechal počuť, že som prvý ktorého tam videl prechádzať na klasike. Pokiaľ vládzem, neriešim. Ak už nebudem vládať, budem sa venovať turistike. Ale to je ešte v nedohľadne.
No neviem kto čo berie. Veď slušne odpovedz aké fakty popieram a keď ti to mám zjednodušiť, aspoň odpovedz aký je rozdiel medzi 200W na ebajku a 200W na biobikeu. To je asi najjednoduchšia otázka čo som položil.
Som starší človek, s repasovaným srdcom a miernou nadváhou, tak som v predvianočnom čase a čase roztočenej inflácie obetoval 75 eur z dôchodku a bol som na záťažovom EKG. To aby som vedel, ako si mám na bicykli (klasickom, tzv. bio) dávať, neprekračovať maximum, tak aby som sa dlhšie udržoval zdravý a nie zdochol niekde v kopci. Zároveň som si dal odmerať aj výkon.
Včera som dostal výsledky. Okrem mierne zvýšeného tlaku a cholesterolu, sú všetky močovo-krvné parametre v norme. Vyšetrujúca doktorka konštatovala, že moje zdravie je v lepšom stave ako má 95-98% mužov v mojom veku...
A terazky k tvojej otázke... Priemerný výkon mi spočítali na 166 W a maximálny 215 W. Ešte raz si pozri tie dve čísla. Čo myslíš, kto si viac praskne na rovnakej trati a za rovnakých podmienok? Ja na klasike a s vlastným výkonom 150-200 W, alebo e-motorkár, ktorému motorček dáva 250 W?
Pochopil si, aký je rozdiel medzi klasikou a e-motorkou?
No neviem kto čo berie. Veď slušne odpovedz aké fakty popieram a keď ti to mám zjednodušiť, aspoň odpovedz aký je rozdiel medzi 200W na ebajku a 200W na biobikeu. To je asi najjednoduchšia otázka čo som položil.
A mám ďaleko do polnoci
200 = 200
Zaujímavá rovnica.
Ale pozrime sa na spotrebu.
Keď idem na 8 hodinový výjazd dám si na raňajky hrsť ovsených vločiek a hrsť hrozienok, so sebou si zoberiem 4 banány a 4müsli tyčinky, keď sa vrátim dám si špagety so syrom.
250W je nominálny výkon legálnych motorov pre ebajky v EU. ***** je niekde okolo 500W, jeden z modelov Bafang má až 600W ak ma pamäť neklame. a potom sú tu tie silnejšie motory a vidíme občas na bazosi ale aj tu v bazári výsledky rôznych homeworkov a celé jednostopé vozítko je vlastne baterka
Som starší človek … Priemerný výkon mi spočítali na 166 W a maximálny 215 W. Ešte raz si pozri tie dve čísla. Čo myslíš, kto si viac praskne na rovnakej trati a za rovnakých podmienok? Ja na klasike a s vlastným výkonom 150-200 W, alebo e-motorkár, ktorému motorček dáva 250 W?
Pochopil si, aký je rozdiel medzi klasikou a e-motorkou?
Ja som tiez starsi clovek blizim sa k 70, s vacsimi zdravotnymi komplikaciami ako ty. Pokial sa budem riadit striktne textu co si napisal, tak za rovnakych podmienok a rovnakej trati si viac “praskne e-motorkar” ako to ty nazyvas. Rovnake podmienky znamenanaju, ze e-motorkar bez zapnutej pripomoci taha vacsi kus zeleza. Problem je len ten, ze ty a dalsi automaticky predpokladaju, ze ten “E” ide cely cas s motorcekom a vezie si iba svoju ctenu rit.
Ako iny argument starsieho cloveka je to, ze ty si limitovany napr. priemernym vykonom 175 W, ktory si schopny trvale dodavat pocas vyjazdu. Iny clovek - “e-motorkar” s rovnakym hendikepom moze ist do vykonu 175+250. To je cely rozdiel. Cize moze narazovo prekonat vacsie prekazky, zataz, dlzku trate, alebo si dosad co chces. Nepotrebuje riesit, ci je rychlejsi, pomalsi, ide si pre svoje potesenie a radost. Ale to nie je nejaky obhajovaci argument. To, ze prisli ebajky, len umoznilo urcitej skupine ludi sa vratit k tomu, co by za normalnych podmienok nebolo mozne. Bavime sa o MTB.
To je cele. Mier v dusi, viac empatie, vzajomnemu respektu, menej agresivity, ***** hejtov a pekne sviatky.
Mak Moje "hejty" nesmerujú proti takým, ako si ty a tebe podobní...
Nasierajú ma zasrani, ktorí pedelec prečipujú na motorku, keď ma predbiehajú v kopci tak sa vyškierajú "však pridaj dedo" a ešte sa chvália svojou "chytrosťou" na tomto fóre a myslia si, že sú cyklisti.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Isto?? Nepochybujem, že ten prudký vývoj čoskoro umožní MTB pedále aj úplne dať preč, nahradiť stupačkami a bude po vtákoch.
Bikeri vnímajú e-bikerov ako zlegalizovanie dopingu v cyklistike.
Akoby na tdf bolo užívanie dopingu závislé od etického cítenia cyklistu. Kto chce, nech si dá ...
Potom je tu ešte ego. To biobikerom ubližuje najviac.
Predstavte si dve dvojice na grupáku. Muž v prvej dvojici ide naplno a za svoje. Bohužial partnerka nieje taká pekná, tak mu to trvá dlho.
V druhej dvojici krásna partnerka stimuluje muža a muž takto nabudený ju už dvakrát urobil a nakoniec sa urobil aj sám.
Frustrácia muža v prvej dvojici mu ešte viac bráni v dosiahnutí vrcholu a tak mu to požiera sebavedomie...
Ponaučenie? Ebajkeri dosiahnu vždy vrchol so svojou e-roticku polovičkou skôr a preto sú šťastnejší ...
Musíte sa naučiť s tým žiť.
také sú už aj dnes, netreba čakať
zalozi sa tema na hejtovanie elektro - on ako elektrickar do nej ide a ide rozdavat rozumy, ked nepochodi tak sa zmaze? ja tu dnesnu mladez nepochopim
V prvom rade trochu uber, tvoje nočné nájazdy na fórum, kde si vylievaš svoju frustráciu
vo viacerých vláknach ti život nespasia. ( alebo flustráciu - tento miestny výraz sa mi páči viac
A nauč sa čítať s porozumením a nedomýšľať si.
Nikde som nenapísal, že sa nedá plachtiť proti vetru,
- len som upozornil, že veterný "pohon" ktorý sa nedá riadiť, (teda na bajku Ti nijak nepomôže) je scestné prirovnať k elektropohonu
- dobre to vystihol lto - plachtit po vetre vs. ebike, je ako byt vegan vs. masozravec
A k tvojim ďalším konštrukciám s wattami, lanovkami a neviem čím ešte - ťa presmerujem tu:
https://www.mtbiker.sk/forum/post1901201.html#p1901201
Kam to to ludstvo speje?
Napr. slusny pocin tuto od susedov: https://www.revx.cz/
Myslíš toto?
https://www.strava.com/segments/15256960
Som starší človek, s repasovaným srdcom a miernou nadváhou, tak som v predvianočnom čase a čase roztočenej inflácie obetoval 75 eur z dôchodku a bol som na záťažovom EKG. To aby som vedel, ako si mám na bicykli (klasickom, tzv. bio) dávať, neprekračovať maximum, tak aby som sa dlhšie udržoval zdravý a nie zdochol niekde v kopci. Zároveň som si dal odmerať aj výkon.
Včera som dostal výsledky. Okrem mierne zvýšeného tlaku a cholesterolu, sú všetky močovo-krvné parametre v norme. Vyšetrujúca doktorka konštatovala, že moje zdravie je v lepšom stave ako má 95-98% mužov v mojom veku...
A terazky k tvojej otázke... Priemerný výkon mi spočítali na 166 W a maximálny 215 W. Ešte raz si pozri tie dve čísla. Čo myslíš, kto si viac praskne na rovnakej trati a za rovnakých podmienok? Ja na klasike a s vlastným výkonom 150-200 W, alebo e-motorkár, ktorému motorček dáva 250 W?
Pochopil si, aký je rozdiel medzi klasikou a e-motorkou?
A mám ďaleko do polnoci
200 = 200
Zaujímavá rovnica.
Ale pozrime sa na spotrebu.
Keď idem na 8 hodinový výjazd dám si na raňajky hrsť ovsených vločiek a hrsť hrozienok, so sebou si zoberiem 4 banány a 4müsli tyčinky, keď sa vrátim dám si špagety so syrom.
Akú spotrebu máš ty na 8 hodinovom výjazde?
Pochopil si, aký je rozdiel medzi klasikou a e-motorkou?
Ja som tiez starsi clovek blizim sa k 70, s vacsimi zdravotnymi komplikaciami ako ty. Pokial sa budem riadit striktne textu co si napisal, tak za rovnakych podmienok a rovnakej trati si viac “praskne e-motorkar” ako to ty nazyvas. Rovnake podmienky znamenanaju, ze e-motorkar bez zapnutej pripomoci taha vacsi kus zeleza. Problem je len ten, ze ty a dalsi automaticky predpokladaju, ze ten “E” ide cely cas s motorcekom a vezie si iba svoju ctenu rit.
Ako iny argument starsieho cloveka je to, ze ty si limitovany napr. priemernym vykonom 175 W, ktory si schopny trvale dodavat pocas vyjazdu. Iny clovek - “e-motorkar” s rovnakym hendikepom moze ist do vykonu 175+250. To je cely rozdiel. Cize moze narazovo prekonat vacsie prekazky, zataz, dlzku trate, alebo si dosad co chces. Nepotrebuje riesit, ci je rychlejsi, pomalsi, ide si pre svoje potesenie a radost. Ale to nie je nejaky obhajovaci argument. To, ze prisli ebajky, len umoznilo urcitej skupine ludi sa vratit k tomu, co by za normalnych podmienok nebolo mozne. Bavime sa o MTB.
To je cele. Mier v dusi, viac empatie, vzajomnemu respektu, menej agresivity, ***** hejtov a pekne sviatky.
Nasierajú ma zasrani, ktorí pedelec prečipujú na motorku, keď ma predbiehajú v kopci tak sa vyškierajú "však pridaj dedo" a ešte sa chvália svojou "chytrosťou" na tomto fóre a myslia si, že sú cyklisti.