keď tie elektrické rárohy budú vážiť toľko ako moje HT tak si to MOŽNO kúpim,ale až keď budem dôchodca. 25 kilové hebedo nemienim vynášať z pivnice po schodoch
JoKo -super progress. Operacia srdca nieje sranda. Dnešná mládež má zničenejšie srdce ako ty. Same energodrinky niekedy aj s alkoholom, malo pohybu, samé elektropresuny ...
Na dvoch kolesách som skôr turista ako cyklista. Rad vnímam rírodu a chcem ju vidieť čo najviac. Elektro bol len taký bonus na dlhšie potulky a hlavne ma dostal z domu viacej von. Vnimam to ako doplnok, iny spósob pohybu. Nieje to modla, hoci to tu trochu zveličujem.
Najradšej som chodil cez leto po práci z popradu na tomášovský výhľad pozerať západ slnka. Na biobiku by sa mi nechcelo a asi by som to ani nestihol.
Inak ten bonus regulácie potenia sa na potulkách lesmi je teraz v zime skvelý. Súvisí to s krížami, rozoberať to nebudem.
marseluspp
za mňa je OK, že sa na elmotorke prejdeš, vždy lepšie ako sedieť doma...
ale toto je hejterské vlákno zamerané proti tvrdeniam, že jazda na elektre je to isté ako na normálnom biku resp, že sa na elektre rovnako alebo vlastne ešte viac natrápiš ako na klasike a to za každých okolností
však Joe70
marseluspp
za mňa je OK, že sa na elmotorke prejdeš, vždy lepšie ako sedieť doma...
ale toto je hejterské vlákno zamerané proti tvrdeniam, že jazda na elektre je to isté ako na normálnom biku resp, že sa na elektre rovnako alebo vlastne ešte viac natrápiš ako na klasike a to za každých okolností
však Joe70
Ale ved áno,super téma.
Veď kde by si ŠPORTOVCI čo sa už narodili s pumpickov v zadku vylievali frustrácie z toho ze ich horekopcom ofukla babička,čo celý život jazdila do Jednoty na svojej Ukrajine, ktorú dostala ešte ako pionierka ako výhru za prvé miesto v zbere gaštanov,v rámci Mesiaca československo-sovietskeho priateľstva.Ta sa však minulý rok už bohužiaľ rozpadla,a vnucik jej v alze kúpil nejakú najlacnejšiu savu na eletrinu?,
Alebo riešiť,prečo v Gaderskej dve srnečky idu na ebiku, keď v dedine sú dve alebo tri požičovne.
Pripadne dookola omielat mantru o tom aká je to drina na tom ebajku...
Troch toho ftipu by snáď aj nezaskodilo?
keď tie elektrické rárohy budú vážiť toľko ako moje HT tak si to MOŽNO kúpim,ale až keď budem dôchodca. 25 kilové hebedo nemienim vynášať z pivnice po schodoch
A potom, že to s elektrobicyklami nie je niekedy ťažšie ako s bežnými. Neochota na nich jazdiť môže spočívať aj v lenivosti/nedostatku sily nosiť taký ťažký bicykel
Verím tomu že výdaj energie biobikera a ebikera môže byť totožný, akurát ebiker "musí" prejsť väčšiu vzdialenosť.
Naviac je tu jedna z vecí ktoré nikto nespominal. A to je individualita každého jazdca z pohľadu energie. Zdravý mladý človek prejde na biku 50km a nemusí to ani cítiť. Iný mladý človek s nejakou arytmiou srdca je vyčerpaný po 10km a nevie prečo.
Tých rôznych kombinácií faktorov vplývajúcich na jedinca sú milióny.
Pointa je to,že si ľudia myslia, že ostatní sú takí istí ako oni sami a že každý má rovnaké možnosti.
Teória že ja prejdem 100km a ty to nedokázeš len preto že si lenivý a netrénovaný je mylná.
Takže je možné že ten hendikep energie oproti bežnému saganovi si niektorí kompenzujú e-barličkou.
Trail Hunter aj Gasperotti su ambasadori značiek nemôžu ti povedať, že na e-biku neschudneš a že sa nenarobíš rovnako ked sa natom aj dobre zarába. Najviac pochybujem,že niekto v takej intenzite ako on otočí nejaky trail 6 krát. Ano je to dobre, že sa dá natom lepšie získat a trenovat technika jazdy a posilnovat tie partie ktoré sú podstatné na zjazd. Lenže ak si pozriete prípravu dh aj enduro jazdcov tak maju velke objemy najazdené na cestných bicykloch aj v posilovni. Takže si neviem predstavit xc a cestných jazdcov ako trenuju. Proste potrebnú kondiciu nijako neoklameš. Chcelo by to test nejakého 140kg čo nesedel par rokov na bicykli a dat mu e-bike s boostom a normal bike ,že kolko spáli:)
E-bike je dobrá vec len problém je vtom,že sa čoraz viac rozpráva otom ako náhrádza klasicky bicykel.
Prax, ako tu niektorí píšete je iná. 70% výletníkov sadne na ebike, len pre veľké oči z jazdy a novinky motora.
Rozbicykloval ich Peter Sagan a marketing, rovnako ako tie húfi peších turistov zanechávajúcich odpadky a množstvo developerských stavieb . Pre nich sú detaily či sa nadrú viac, alebo menej, španielska dedina a niektorí to ani nikdy nezistia. Akurát prosia servis, aby im tam dal hladšie plášte. Jedine kde by sa ukázalo, že má ebike výrazne navrch je Kraľova hola a podobné výjazdy. Samozrejme ak si to môžu finančne dovoliť a nemusia ebike trepať z pivnice. Radšej dajú 2x toľko za ebike, než by si to odjazdili na klasickom rovnako. Keď majú moderný 16kg klasický bicykel obutý na 2,4"- 29" balónoch s prevodom 34-50z a všetku energiu si pojašene minú hneď na začiatku výjazdu na asfaltke, tak myslia, že ich ebike zachráni. Ako jazdiť a ako sa obliecť, aby sa nespotili to je trošku veda. Na začiatku výjazdu pri 10st. je zima. Tomu sa vyhnúť nedá, ak sa nechcô neskôr spotiť.
Prave okolo 10°C lahko spoznam ebikera uz z dialky podla oblecenia. Kym ja este len s termo trickom a drese s dlhym rukavom niekedy este aj v kratasoch, tak vsetci ebikery bez rozdielu veku a typu bajku uz zababuseny v softshelkach a v kuklach. S toho vychadzam ze bud musia byt spoteny ako prasce, alebo si na tych motorkach nedavaju tak velmi zabrat.
V zime "iba termo tricko a dres s dlhym", to je take trochu pozerske napinanie svalov. S tym sa da 1-2 hod. rychlo si zasportovat, ale ak cloveku trva 1 hodinu prejst mesto a vyjst na kopec, potom zo 2-3 hod. v lese, potom 1 hod. nazad, to pre vacsinu z nas nejde v takychto handrickach, myslim si. Motor nemotor...
Tak otazka je, kto si co predstavi pod pojmom dres s dlhym. Pre ti moderne membranove bundodresy to bude idealna teplota.
V niecom bez membrany by mi pri tej teplote to prefukovanie vadilo. Kratasy berie ako pobavenie 10C = dlhe zateplene bez membrany.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Na dvoch kolesách som skôr turista ako cyklista. Rad vnímam rírodu a chcem ju vidieť čo najviac. Elektro bol len taký bonus na dlhšie potulky a hlavne ma dostal z domu viacej von. Vnimam to ako doplnok, iny spósob pohybu. Nieje to modla, hoci to tu trochu zveličujem.
Najradšej som chodil cez leto po práci z popradu na tomášovský výhľad pozerať západ slnka. Na biobiku by sa mi nechcelo a asi by som to ani nestihol.
Inak ten bonus regulácie potenia sa na potulkách lesmi je teraz v zime skvelý. Súvisí to s krížami, rozoberať to nebudem.
za mňa je OK, že sa na elmotorke prejdeš, vždy lepšie ako sedieť doma...
ale toto je hejterské vlákno zamerané proti tvrdeniam, že jazda na elektre je to isté ako na normálnom biku resp, že sa na elektre rovnako alebo vlastne ešte viac natrápiš ako na klasike a to za každých okolností
však Joe70
za mňa je OK, že sa na elmotorke prejdeš, vždy lepšie ako sedieť doma...
ale toto je hejterské vlákno zamerané proti tvrdeniam, že jazda na elektre je to isté ako na normálnom biku resp, že sa na elektre rovnako alebo vlastne ešte viac natrápiš ako na klasike a to za každých okolností
však Joe70
Ale ved áno,super téma.
Veď kde by si ŠPORTOVCI čo sa už narodili s pumpickov v zadku vylievali frustrácie z toho ze ich horekopcom ofukla babička,čo celý život jazdila do Jednoty na svojej Ukrajine, ktorú dostala ešte ako pionierka ako výhru za prvé miesto v zbere gaštanov,v rámci Mesiaca československo-sovietskeho priateľstva.Ta sa však minulý rok už bohužiaľ rozpadla,a vnucik jej v alze kúpil nejakú najlacnejšiu savu na eletrinu?,
Alebo riešiť,prečo v Gaderskej dve srnečky idu na ebiku, keď v dedine sú dve alebo tri požičovne.
Pripadne dookola omielat mantru o tom aká je to drina na tom ebajku...
Troch toho ftipu by snáď aj nezaskodilo?
A potom, že to s elektrobicyklami nie je niekedy ťažšie ako s bežnými. Neochota na nich jazdiť môže spočívať aj v lenivosti/nedostatku sily nosiť taký ťažký bicykel
Iste tie rany sú hlboké,ale nejde o babičku,ale o vyplakavanie😞
Naviac je tu jedna z vecí ktoré nikto nespominal. A to je individualita každého jazdca z pohľadu energie. Zdravý mladý človek prejde na biku 50km a nemusí to ani cítiť. Iný mladý človek s nejakou arytmiou srdca je vyčerpaný po 10km a nevie prečo.
Tých rôznych kombinácií faktorov vplývajúcich na jedinca sú milióny.
Pointa je to,že si ľudia myslia, že ostatní sú takí istí ako oni sami a že každý má rovnaké možnosti.
Teória že ja prejdem 100km a ty to nedokázeš len preto že si lenivý a netrénovaný je mylná.
Takže je možné že ten hendikep energie oproti bežnému saganovi si niektorí kompenzujú e-barličkou.
E-bike je dobrá vec len problém je vtom,že sa čoraz viac rozpráva otom ako náhrádza klasicky bicykel.
Rozbicykloval ich Peter Sagan a marketing, rovnako ako tie húfi peších turistov zanechávajúcich odpadky a množstvo developerských stavieb . Pre nich sú detaily či sa nadrú viac, alebo menej, španielska dedina a niektorí to ani nikdy nezistia. Akurát prosia servis, aby im tam dal hladšie plášte. Jedine kde by sa ukázalo, že má ebike výrazne navrch je Kraľova hola a podobné výjazdy. Samozrejme ak si to môžu finančne dovoliť a nemusia ebike trepať z pivnice. Radšej dajú 2x toľko za ebike, než by si to odjazdili na klasickom rovnako. Keď majú moderný 16kg klasický bicykel obutý na 2,4"- 29" balónoch s prevodom 34-50z a všetku energiu si pojašene minú hneď na začiatku výjazdu na asfaltke, tak myslia, že ich ebike zachráni. Ako jazdiť a ako sa obliecť, aby sa nespotili to je trošku veda. Na začiatku výjazdu pri 10st. je zima. Tomu sa vyhnúť nedá, ak sa nechcô neskôr spotiť.
V niecom bez membrany by mi pri tej teplote to prefukovanie vadilo. Kratasy berie ako pobavenie