Presne !!! Elektrohejteri - to znamená kritika elektro zariadení, nie ľudí čo ich používajú.
Kľudne tu môžete kritizovať aj používanie mikrovlnky, v tom sa ku vám pridám
VTV : Jasné že ebike je prínos. Mne vrátil záujem o bicyklovanie, aj do roboty som začal jazdiť na biobiku. Bilancia - od nákupu ebiku 04/22 do teraz je 12 kg telesnej váhy dole, tlak sa vrátil do tabulkových hodnôt, EKG-srdce omladlo o 5 rokov. Prventívna prehliadka dopadla na výbornú.
Je to úžasné ako zmena životného štýlu človeka zmení. Možno by to dokázala aj mladšia frajerka, ale to by mi doma tak ľahko neprešlo ako kúpa e-biku
Naviac vnímam jazdu na ebiku ako kardiotréning, zatiaľ čo biobike je vyslovene silový tréning. Takže vlastne ich kombináciou vzniká lepší zdravotný prínos ako jednostranne zameraná jazda biobikom.
"Elektrohejteri" znamena kritika mladych tucniakov jazdiacich na elektrickych motorkach tvariacich sa ako sportovci, resp. cyklisti. Keby si do prace zacal jazdit na biobiku, dosiahol by si rovnaky efekt za kratsi cas. K tej frajerke by si si na zaciatok tiez obstaral e-gumaka ?
Mozem pohrdavo kricat na mladych tucniakov na motorkach, ak ja nie som tucniak, ale pojdem na motorke? 😀 Co ak sa nebudu velmi tvarit ako sportovci/cyklisti? Len ma tak zaujimaju tie presne kategorizacne hranice.
Mimochodom, ide poznat v casoch napr. garmin segmentov alebo na strave, ze to len nejaky tucniak natocil na motorke? 😀 Pytam sa len tak pre leniveho, tucneho kamarata, ktory nema ziadnu moralku a zamysla sa nad takymito zverstvami...
Mimochodom, ide poznat v casoch napr. garmin segmentov alebo na strave, ze to len nejaky tucniak natocil na motorke? ? Pytam sa len tak pre leniveho, tucneho kamarata, ktory nema ziadnu moralku a zamysla sa nad takymito zverstvami...
Pokiaľ nebude brať KOMy rad radom, tak si to nikto nevšimne. A ak bude mať vo výjazdoch fotku ebiku, tak sa nájdu ľudia ktorí si to všimnú, lebo byť 9. je dôležitejšie ako byť 10. ak mu niekto na ebiku zobral priečku
Dik, aj som si myslel, ze to vlastne nejde poznat. Mna osobne ta myslienka zaujala iba zo zvedavosti. Nikdy som nemal ambicie pomeriavat si sily na bikeu s ostatnymi, lebo bike je pre mna iba taka hracka pre zabavu (a teraz este aj zacnem "podvadzat" a tucniet na motorke ?).
Pre tých čo im nejde ten odkaz v mojom príspevku, preklad google
Domáce E-bicykle
Jazda na elektrickom bicykli znižuje riziko srdca a rakoviny, uvádza nemecká štúdia
Používanie elektrických bicyklov tiež znižuje o polovicu riziko metabolických syndrómov, ako je obezita a zvýšený krvný tlak
zdravotný náklad na elektrický bicykel mark Suttonod Marka Suttona
11. apríla 2023
v elektrobicykloch , technike, zdraví a výžive
0
Štúdia . o pozitívnych zdravotných účinkoch jazdy na elektrickom bicykli vzbudila v nemeckej tlači v minulom týždni pozornosť a poukázala na prácu výskumníkov z lekárskej fakulty v Hannoveri, ktorí dospeli k záveru, že pravidelná jazda na elektrickom bicykli môže okrem iného klesať riziko srdcového infarktu o 40%.
Riaditeľ štúdie, Uwe Tegtbur, vyjadril prekvapenie nad tým, ako ďaleko zašli objavené medicínske výhody v rozhovore pre Der Spiegel, s ktorým sa podelil o ďalšie poznámky, ktoré sa v publikovanom článku nenachádzajú. Medzi odhaleniami, ktoré tvoria hlavné zistenia, sa hovorí, že jazda na elektrickom bicykli 12 až 15 kilometrov denne by prispela k zníženiu hladiny cholesterolu, zníženiu rizika stukovatenia pečene, zníženiu pravdepodobnosti vzniku demencie alebo Alzheimerovej choroby a veľmi konkrétne zníženie rizika vzniku rakoviny o 30 %, ako aj polovičné zníženie rizika metabolických syndrómov, ako je obezita, zvýšený krvný tlak a rozvoj porúch metabolizmu cukrov alebo tukov.
V štúdii je známe, že pravidelná, zvýšená srdcová frekvencia severne od 110 úderov za minútu posilní kardiovaskulárny systém. Ako sa už zistilo, rozdiely v percentách HRmax (maximálna srdcová frekvencia) neboli na míle vzdialené. Podľa údajov sa cyklisti posunuli tesne pred 65 % svojho HRmax, zatiaľ čo jazdci na elektrických bicykloch boli tesne pod.
Z tých, ktorí sa zúčastňujú tejto štúdie, táto alebo vyššia frekvencia zodpovedá medzi 60 % a 80 % maximálnej srdcovej frekvencie účastníkov, čo podľa Tegtbura pre noviny znamená, že „neexistuje lepší tréning v rozsahu základnej vytrvalosti“ ako ísť na elektrickom bicykli. .
Súbor účastníkov patril k doteraz najväčším študovaným, pričom údaje pre univerzitný tím zaznamenalo 1 879 ľudí z Nemecka; z nich 1 250 jazdilo na elektrickom bicykli a 629 išlo len na pedál. Ako by ste mohli očakávať od verejne vybranej skupiny, jazdci na elektrických bicykloch boli vo všeobecnosti starší a s vyšším indexom telesnej hmotnosti ako používatelia neelektrických bicyklov, pričom mnohí trpeli problémami, ako je opotrebovanie kĺbov, vysoký krvný tlak alebo cukrovka. Okrem toho neboli v skupinách žiadne veľké rozdiely z hľadiska pohlavia alebo celkovej úrovne aktivity.
Údaje sa zbierali prostredníctvom zariadenia na sledovanie aktivity počas štyroch týždňov, pričom inteligentné hodinky zaznamenávali údaje o srdcovej frekvencii, čas jazdy na bicykli a prejdené vzdialenosti. Pridajte k tomu zber údajov prostredníctvom dotazníkov a výskumníci boli dokonca schopní sledovať mieru nehôd počas 12-mesačného obdobia.
Z údajov výskumníci napočítali 109 nehôd a 157 opísaných ako „takmer“ nehody a medzi používateľmi e-bicyklov a cyklistami neboli žiadne významné rozdiely v miere nehodovosti, iba to, že ženy mali tendenciu byť účastníkmi mierne vyššieho počtu nehôd. nehody na e-bicykloch verzus cyklistické ženy. Faktory, ktoré vedci identifikovali ako možné, že prispievajú k zvýšenému riziku nehôd, boli jazda viac ako 110 minút týždenne a viac ako tri cesty týždenne.
Prečo si ľudia kupujú e-bicykle verzus bicykle?
Vďaka manuálnemu prieskumu publika sa dozvieme o motiváciách každého jazdca pri kúpe bicykla alebo elektrického bicykla, pričom hlavné rozdiely sú „pohodlnosť“, „zdravie“ a „fitness“.
Okrem toho sa zistilo, že jazdci na elektrických bicykloch využívajú tieto vozidlá častejšie, aby nahradili cesty autom, ako cyklisti na pedáloch. V nahradených peších výletoch neboli žiadne veľké rozdiely.
svg%3E v Hannover Medical School Pedelec and Health Štúdia
A čo užívatelia bicyklov?
Štúdia sa nezaoberala len používateľskými údajmi pomocou pedálov a zohľadnením jazdcov na elektrických bicykloch, ktorí vo všeobecnosti jazdia o 6,5 minúty dlhšie na jednu jazdu cez súbor vzoriek, údaje ukázali, že cyklisti častejšie dosahujú hranicu 150 minút týždenne. mierna až intenzívna aktivita. 35 % používateľov poháňaných pedálmi dosiahlo tento cieľ, zatiaľ čo 22,4 % jazdcov na elektrických bicykloch dosiahlo referenčnú hodnotu.
Len pred niekoľkými týždňami spoločnosť Cycling Electric prehľadala web a našla archivované štúdie na tému jazdy na elektrickom bicykli a cvičenia. Príliš dlho pretrvával mýtus, že jazdci s pomocou pedálov necvičia, ale stále sa ukázalo, že je to mylné. Ak by ste si chceli prečítať viac o vede, pozrite si trio štúdií, ktoré sme našli v našom nedávnom kole.
Graf cez Hannover Medical School (MHH). Hlavný obrázok @Bosch eBike Systems.
Na toto akoze bolo treba robit studiu, ze specialne jazda na ebajku znizuje riziko? Neda sa zovseobecnit, ze fyzicka aktivita znizuje riziko? Taketo studie su asi fakt len pre tych najjednoduchsich a pre ich dobry pocit, ze ebajk bola spravna volba.
Btw. ak v teme o hejtovani ebajkov potrebujes neustale obhajovat preco jazdis na ebajku, tak asi nieco nie je v poriadku, nemyslis? Hod si temu do kosa v zaujme svojho vlastneho psychickeho zdravia.
Jezisko ty sa o moje duševné zdravie neboj!
Ja to dávam preto aby si tí hejterí uvedomiĺi že len trepú a mýlia si čip a plyn. V každom druhom príspevku je urážka/ kripli, zťp, opluvať, trtkovia atd/ To je podla teba moderatora v poriadku?
Ja som dal štúdiu nech oni dajú takú že na ebiku sa tlstne a lenivie!
A dovol aby som si témy ktoré čítam zvolil sám!
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
svetrík zabalený, babeta dotankovana, e-trtkovska úderka -1 člen, užime si deň ... LOL nechcene som zabasnil ...
Kľudne tu môžete kritizovať aj používanie mikrovlnky, v tom sa ku vám pridám
VTV : Jasné že ebike je prínos. Mne vrátil záujem o bicyklovanie, aj do roboty som začal jazdiť na biobiku. Bilancia - od nákupu ebiku 04/22 do teraz je 12 kg telesnej váhy dole, tlak sa vrátil do tabulkových hodnôt, EKG-srdce omladlo o 5 rokov. Prventívna prehliadka dopadla na výbornú.
Je to úžasné ako zmena životného štýlu človeka zmení. Možno by to dokázala aj mladšia frajerka, ale to by mi doma tak ľahko neprešlo ako kúpa e-biku
Naviac vnímam jazdu na ebiku ako kardiotréning, zatiaľ čo biobike je vyslovene silový tréning. Takže vlastne ich kombináciou vzniká lepší zdravotný prínos ako jednostranne zameraná jazda biobikom.
Mimochodom, ide poznat v casoch napr. garmin segmentov alebo na strave, ze to len nejaky tucniak natocil na motorke? 😀 Pytam sa len tak pre leniveho, tucneho kamarata, ktory nema ziadnu moralku a zamysla sa nad takymito zverstvami...
Možno aj tí ostatní tučniaci časom zmiznú keď budú športovať na ebikoch...
Pokiaľ nebude brať KOMy rad radom, tak si to nikto nevšimne. A ak bude mať vo výjazdoch fotku ebiku, tak sa nájdu ľudia ktorí si to všimnú, lebo byť 9. je dôležitejšie ako byť 10. ak mu niekto na ebiku zobral priečku
Domáce E-bicykle
Jazda na elektrickom bicykli znižuje riziko srdca a rakoviny, uvádza nemecká štúdia
Používanie elektrických bicyklov tiež znižuje o polovicu riziko metabolických syndrómov, ako je obezita a zvýšený krvný tlak
zdravotný náklad na elektrický bicykel mark Suttonod Marka Suttona
11. apríla 2023
v elektrobicykloch , technike, zdraví a výžive
0
Štúdia . o pozitívnych zdravotných účinkoch jazdy na elektrickom bicykli vzbudila v nemeckej tlači v minulom týždni pozornosť a poukázala na prácu výskumníkov z lekárskej fakulty v Hannoveri, ktorí dospeli k záveru, že pravidelná jazda na elektrickom bicykli môže okrem iného klesať riziko srdcového infarktu o 40%.
Riaditeľ štúdie, Uwe Tegtbur, vyjadril prekvapenie nad tým, ako ďaleko zašli objavené medicínske výhody v rozhovore pre Der Spiegel, s ktorým sa podelil o ďalšie poznámky, ktoré sa v publikovanom článku nenachádzajú. Medzi odhaleniami, ktoré tvoria hlavné zistenia, sa hovorí, že jazda na elektrickom bicykli 12 až 15 kilometrov denne by prispela k zníženiu hladiny cholesterolu, zníženiu rizika stukovatenia pečene, zníženiu pravdepodobnosti vzniku demencie alebo Alzheimerovej choroby a veľmi konkrétne zníženie rizika vzniku rakoviny o 30 %, ako aj polovičné zníženie rizika metabolických syndrómov, ako je obezita, zvýšený krvný tlak a rozvoj porúch metabolizmu cukrov alebo tukov.
V štúdii je známe, že pravidelná, zvýšená srdcová frekvencia severne od 110 úderov za minútu posilní kardiovaskulárny systém. Ako sa už zistilo, rozdiely v percentách HRmax (maximálna srdcová frekvencia) neboli na míle vzdialené. Podľa údajov sa cyklisti posunuli tesne pred 65 % svojho HRmax, zatiaľ čo jazdci na elektrických bicykloch boli tesne pod.
Z tých, ktorí sa zúčastňujú tejto štúdie, táto alebo vyššia frekvencia zodpovedá medzi 60 % a 80 % maximálnej srdcovej frekvencie účastníkov, čo podľa Tegtbura pre noviny znamená, že „neexistuje lepší tréning v rozsahu základnej vytrvalosti“ ako ísť na elektrickom bicykli. .
Súbor účastníkov patril k doteraz najväčším študovaným, pričom údaje pre univerzitný tím zaznamenalo 1 879 ľudí z Nemecka; z nich 1 250 jazdilo na elektrickom bicykli a 629 išlo len na pedál. Ako by ste mohli očakávať od verejne vybranej skupiny, jazdci na elektrických bicykloch boli vo všeobecnosti starší a s vyšším indexom telesnej hmotnosti ako používatelia neelektrických bicyklov, pričom mnohí trpeli problémami, ako je opotrebovanie kĺbov, vysoký krvný tlak alebo cukrovka. Okrem toho neboli v skupinách žiadne veľké rozdiely z hľadiska pohlavia alebo celkovej úrovne aktivity.
Údaje sa zbierali prostredníctvom zariadenia na sledovanie aktivity počas štyroch týždňov, pričom inteligentné hodinky zaznamenávali údaje o srdcovej frekvencii, čas jazdy na bicykli a prejdené vzdialenosti. Pridajte k tomu zber údajov prostredníctvom dotazníkov a výskumníci boli dokonca schopní sledovať mieru nehôd počas 12-mesačného obdobia.
Z údajov výskumníci napočítali 109 nehôd a 157 opísaných ako „takmer“ nehody a medzi používateľmi e-bicyklov a cyklistami neboli žiadne významné rozdiely v miere nehodovosti, iba to, že ženy mali tendenciu byť účastníkmi mierne vyššieho počtu nehôd. nehody na e-bicykloch verzus cyklistické ženy. Faktory, ktoré vedci identifikovali ako možné, že prispievajú k zvýšenému riziku nehôd, boli jazda viac ako 110 minút týždenne a viac ako tri cesty týždenne.
Prečo si ľudia kupujú e-bicykle verzus bicykle?
Vďaka manuálnemu prieskumu publika sa dozvieme o motiváciách každého jazdca pri kúpe bicykla alebo elektrického bicykla, pričom hlavné rozdiely sú „pohodlnosť“, „zdravie“ a „fitness“.
Okrem toho sa zistilo, že jazdci na elektrických bicykloch využívajú tieto vozidlá častejšie, aby nahradili cesty autom, ako cyklisti na pedáloch. V nahradených peších výletoch neboli žiadne veľké rozdiely.
svg%3E v Hannover Medical School Pedelec and Health Štúdia
A čo užívatelia bicyklov?
Štúdia sa nezaoberala len používateľskými údajmi pomocou pedálov a zohľadnením jazdcov na elektrických bicykloch, ktorí vo všeobecnosti jazdia o 6,5 minúty dlhšie na jednu jazdu cez súbor vzoriek, údaje ukázali, že cyklisti častejšie dosahujú hranicu 150 minút týždenne. mierna až intenzívna aktivita. 35 % používateľov poháňaných pedálmi dosiahlo tento cieľ, zatiaľ čo 22,4 % jazdcov na elektrických bicykloch dosiahlo referenčnú hodnotu.
Len pred niekoľkými týždňami spoločnosť Cycling Electric prehľadala web a našla archivované štúdie na tému jazdy na elektrickom bicykli a cvičenia. Príliš dlho pretrvával mýtus, že jazdci s pomocou pedálov necvičia, ale stále sa ukázalo, že je to mylné. Ak by ste si chceli prečítať viac o vede, pozrite si trio štúdií, ktoré sme našli v našom nedávnom kole.
Graf cez Hannover Medical School (MHH). Hlavný obrázok @Bosch eBike Systems.
Btw. ak v teme o hejtovani ebajkov potrebujes neustale obhajovat preco jazdis na ebajku, tak asi nieco nie je v poriadku, nemyslis? Hod si temu do kosa v zaujme svojho vlastneho psychickeho zdravia.
Ja to dávam preto aby si tí hejterí uvedomiĺi že len trepú a mýlia si čip a plyn. V každom druhom príspevku je urážka/ kripli, zťp, opluvať, trtkovia atd/ To je podla teba moderatora v poriadku?
Ja som dal štúdiu nech oni dajú takú že na ebiku sa tlstne a lenivie!
A dovol aby som si témy ktoré čítam zvolil sám!