No ved ked si v živote dal maximalne nadjazd na klasickom bicykli a zrazu si chodíš po kopcoch na e-biku naviac musíš točit nohami tak si ti zdá,že makáš ako keby si bol na klasike. škoda ,že nik nechce ten istý výjazd na e-biku zopakovať na klasike nech vidí rozdiel:) Na druhej strane zase tí na klasikách si myslia,že na tom e-biku nič nerobiš čo nieje pravda a preto tu vnikajú názorové diskusie.
S-Pedelec sú v EÚ klasifikované ako mopedy (kat. L1e-B), a preto vyžadujú poistenie a ŠPZ. Maximálny výkon motora je 4 000 wattov (CH: max. 1 000 wattov) a podpora pedálov funguje do 45 km/h.
Tak podľa L1e-A sú to aj elektrobicykle s vykonom menším ako 1kw do 25km/h. Takže je to vpohodeeee
Diky 5-O
Eddie, Eddie nič si se nenaučil, tenhle ročník si zopakuješ …
Rekreačný šport je od slova re-creation čo znamena znovu tvorenie, skratene obnova. Je zameraný na obnovenie síl a to spôsobom minutia starej usadenej vnútornej energie vyváženým športom, aby do tela mohla prúdiť nová a zdravá energia.
Neoddelitelnou súčasťou rekreačného športu je zábava ako hlavný prvok odburania stresu. Ak je mysel uvolnená energia prudi bez prekážok a naplňuje telo.
Takže je jedno ako športujete, hlavné je že z toho máte nekonečnú radosť.
A tú vybavu zabavy práve ebiker má už v cene ebiku. Proste sadne, raduje sa a zároveň športuje.
Ak si zoberiete stacionárny bicykel, kde má vlastne pripomoc zápornú hodnotu vektoru pripomoci , zistite že je to podľa vašej definície tiež podvod.
Nikdy pozorovateľ nebude vedieť odhadnúť koľko namahy dava jazdec do pedalov a koľko mu tá brzda vlastne to koleso brzdí. Takže nakoniec môže len naprazdno krútiť nôžkami a tváriť sa ako maká …
Ebiker má oproti stacionáru veľkú vyhodu - je v prirode a to je nenahraditelné.
Takze ak jazdite na stacionari, dychate izbový vzduch a pozeráte pri tom na tv tour de france tak mate podobnú iluziu zážitku ako tínejdžer čo pozera porno a masturbuje…
Nechapem co riesis, ked je rec o cipe. A ten odomyka rychlost, nie vykon.
Z max rychlosti si nerob srandu. Lebo vsetko je konstrukcne robene kvoli tomu,
Raz sa vysypes a bude ta brat vrtulnik...
Tak ako konštrukčná rýchlosť pre rôzne auto či cyklo pneumatiky, to isté platí aj o ostatných komponentoch.
Pozri čo stoja pneu na fabiu a superšport..
Ja hovorím to že všetko je nadizajnovane na určitú záťaž.
Lacné ebiky napr Mountfield, to je rado že to vôbec drží pokope, a nie že ešte mu tam krcmovy vyletnik dá čip... brzdy sú na smiech.
Ďalší problém je že s-pedelec pneumatiky je strašne málo na výber...
Pozeral som e-enduro od kelysu, za 5500 je to komponentovo dimenzované jak dirt motorka, aj tak vyzerá, to by znieslo čip. Silné 4piest brzdy, oceľová kazeta, posilnená reťaz..
Ale načo strácať záruku a riskovať zhoreny motor.
Nad 25kmh nech sa páči, za svoje sadlo.
Pointa nie je v tom že nad 25 sa hneď rozpadne, ale že bez čipu sa systém nepretazuje.
To je ako do fabie 1.2htp domontovat turbo. Vysokú rýchlosť brzdy nezvládnu, a motor dlho nepozije....
Peťo nehnevaj sa ale reaguješ tu na všetkých že majú čip a z toho aj vychadza celá tvoja averzia voči ebikerom ….
To môžeš rovno tvrdiť že každý závodný cyklista na svete berie doping a že sú to podvodníci a mali by sedieť v base lebo porušujú pravidlá a zákon…
druhá vec je, že v USA je limit pre ebajky 20mph, čo je niečo málo cez 32kmh a sú to rovnaké motory, rovnaké bicykle. nepíšu amíci po fórach že by sa im to rozpadalo pod zadkami
Tento človek nemá ani šajnu o ebikoch a len papagájuje to čo našiel na webe.Ty si myslíš, že keď dáš čip sa z 250w motora stane motor do raketoplánu?
Človek čo o ebikoch šíri bludy je horší ako ebike alebo bio bike v rukách blázna.
Trochu sa ho zastanem, ohľadom bŕzd má pravdu. Na bežne predavaných ebikoch a aj mojom sú na hranici použitelnosti. Sú dobré tak na tých 25km/h po rovine. Z kopca s nimi mam už problém a nebyť naučenej ABS funkcie v prstoch tak by som sa už velakrát vysypal alebo spalil kotúče. Planujem novy ebike tak už to na tomto neriešim. Necham ho zene.
Extrém : ak sa ženie 130kg ebiker 45km/h aj po rovine na supermarketovom ebiku,tak pripadnú nevpriaznivú situaciu neubrzdí.. proste zakladná brzda 180/160 to nedá a zabije malé decko čo vybehlo mu do
drahy. Potom bude neskoro…
Peter to myslí niekedy celkom dobre len má vsetkých ebikerov v jednom vreci , ide obcas do extrému a neznáša keď ho ebiker obehne…
Podľa mňa to dôležité nie je v super brzdách,nie je to tak dávno čo boli brzdy rafkove. Boli kotucovky lankove až potom boli hydrauliky 2 piestove a teraz každý chce brzdy ako aeroplan. Isté je to prínos k bezpecnosti ale to najdôležitejšie bolo a vždy bude v hlave!
Na to či si ty myslíš že ja som alebo nie som cyklista ti ja kašlem. Na takých ako si ty by malo tiež platiť obmedzenie na waty. Lebo tebe sa nevyrovná nikto. Hlavne v teórii.
druhá vec je, že v USA je limit pre ebajky 20mph, čo je niečo málo cez 32kmh a sú to rovnaké motory, rovnaké bicykle. nepíšu amíci po fórach že by sa im to rozpadalo pod zadkami
Ze by Usa bolo zrovna etalonom nejakej hornatosti to sa mi nezda. Skor Kanada.
Ok, cize 500w, co je 2x voci eu limitu. Tym padom tie "rovnake" motory nebudu rovnake...
V kazdom pripade je mi podozrive s akou silou sa obhajuje čip v nasich koncinach.
To ze asistencia podla EU zakona konci nad 25 je v pohode, vsak dalej mozes ist za svoje, nic tomu nebrani..
Motory su tak schvalne urobene, preto maju tam spojku..
Ako rychlo by ste chceli lietat s pomocou ? 40? 50?
Bolo by vam to vobec dost?
O mesiac by vam bolo malo aj to, uz by ste lietali aj 60kmh
Bolo koze dobre, sla sa smykat na lad. Neubrzdila, a hlavou mur neprebila.
Trochu sa ho zastanem, ohľadom bŕzd má pravdu. Na bežne predavaných ebikoch a aj mojom sú na hranici použitelnosti. Sú dobré tak na tých 25km/h po rovine. Z kopca s nimi mam už problém a nebyť naučenej ABS funkcie v prstoch tak by som sa už velakrát vysypal alebo spalil kotúče.
Aspon jeden co pochopil. NIe su to len brzdy, ale aj konstrukcna rychlost a hmotnost plastov.
Stále tu dokazuješ svoju neznalosť problematiky ebikov. Nikto tu čip neobhajuje je to protizákonne a hotovo. Ty si myslíš, že čip zvýši výkon, ale to nie je pravda on iba odblokuje reguláciu rýchlosti ktorú nariaduje zákon Nič viac nič menej.
Tie tvoje bludy o konštrukčnej rýchlosti, váhe plášťov a spojke sú to len tvoje bludy.
A ak si myslíš, že keď budeš mať super bajk a dokážeš tým zabrániť tomu aby si ublížil sebe alebo inému tak si na veľkom omyle.
Ako som už napísal viackrát to je v hlave bajkera.
peter120: konstrukcna rychlost bicyklov (oi take nic neexistuje) nema nic spolocne s obmedzenim na 25km/h, tych 25 si niekto vycucal z prsta, aby asi sa nepozabijali ludia kvoli rychlosti, ale prd je to platne, ked sa 25kou rutia hore jednosmernym singlom. Slabe brzdy sa davaju aj na bezne bajky
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Pre informacie netreba daleko chodit
https://www.mtbiker.sk/elektrobicykle-v-skratke/11691/potrebujem-vodicsky-preukaz-k-jazde-na-elektrobicykli.html
https://www.testek.sk/files/kategorizacia.pdf
https://www.stromerbike.com/en/moments-did-you-already-know
Diky 5-O
Eddie, Eddie nič si se nenaučil, tenhle ročník si zopakuješ …
Rekreačný šport je od slova re-creation čo znamena znovu tvorenie, skratene obnova. Je zameraný na obnovenie síl a to spôsobom minutia starej usadenej vnútornej energie vyváženým športom, aby do tela mohla prúdiť nová a zdravá energia.
Neoddelitelnou súčasťou rekreačného športu je zábava ako hlavný prvok odburania stresu. Ak je mysel uvolnená energia prudi bez prekážok a naplňuje telo.
Takže je jedno ako športujete, hlavné je že z toho máte nekonečnú radosť.
A tú vybavu zabavy práve ebiker má už v cene ebiku. Proste sadne, raduje sa a zároveň športuje.
Ak si zoberiete stacionárny bicykel, kde má vlastne pripomoc zápornú hodnotu vektoru pripomoci , zistite že je to podľa vašej definície tiež podvod.
Nikdy pozorovateľ nebude vedieť odhadnúť koľko namahy dava jazdec do pedalov a koľko mu tá brzda vlastne to koleso brzdí. Takže nakoniec môže len naprazdno krútiť nôžkami a tváriť sa ako maká …
Ebiker má oproti stacionáru veľkú vyhodu - je v prirode a to je nenahraditelné.
Takze ak jazdite na stacionari, dychate izbový vzduch a pozeráte pri tom na tv tour de france tak mate podobnú iluziu zážitku ako tínejdžer čo pozera porno a masturbuje…
Z max rychlosti si nerob srandu. Lebo vsetko je konstrukcne robene kvoli tomu,
Raz sa vysypes a bude ta brat vrtulnik...
Pozri čo stoja pneu na fabiu a superšport..
Ja hovorím to že všetko je nadizajnovane na určitú záťaž.
Lacné ebiky napr Mountfield, to je rado že to vôbec drží pokope, a nie že ešte mu tam krcmovy vyletnik dá čip... brzdy sú na smiech.
Ďalší problém je že s-pedelec pneumatiky je strašne málo na výber...
Pozeral som e-enduro od kelysu, za 5500 je to komponentovo dimenzované jak dirt motorka, aj tak vyzerá, to by znieslo čip. Silné 4piest brzdy, oceľová kazeta, posilnená reťaz..
Ale načo strácať záruku a riskovať zhoreny motor.
Nad 25kmh nech sa páči, za svoje sadlo.
Pointa nie je v tom že nad 25 sa hneď rozpadne, ale že bez čipu sa systém nepretazuje.
To je ako do fabie 1.2htp domontovat turbo. Vysokú rýchlosť brzdy nezvládnu, a motor dlho nepozije....
To môžeš rovno tvrdiť že každý závodný cyklista na svete berie doping a že sú to podvodníci a mali by sedieť v base lebo porušujú pravidlá a zákon…
Človek čo o ebikoch šíri bludy je horší ako ebike alebo bio bike v rukách blázna.
Extrém : ak sa ženie 130kg ebiker 45km/h aj po rovine na supermarketovom ebiku,tak pripadnú nevpriaznivú situaciu neubrzdí.. proste zakladná brzda 180/160 to nedá a zabije malé decko čo vybehlo mu do
drahy. Potom bude neskoro…
Peter to myslí niekedy celkom dobre len má vsetkých ebikerov v jednom vreci , ide obcas do extrému a neznáša keď ho ebiker obehne…
Ze by Usa bolo zrovna etalonom nejakej hornatosti to sa mi nezda. Skor Kanada.
https://ebikecanada.com/e-bike-laws-in-canada/
Ok, cize 500w, co je 2x voci eu limitu. Tym padom tie "rovnake" motory nebudu rovnake...
V kazdom pripade je mi podozrive s akou silou sa obhajuje čip v nasich koncinach.
To ze asistencia podla EU zakona konci nad 25 je v pohode, vsak dalej mozes ist za svoje, nic tomu nebrani..
Motory su tak schvalne urobene, preto maju tam spojku..
Ako rychlo by ste chceli lietat s pomocou ? 40? 50?
Bolo by vam to vobec dost?
O mesiac by vam bolo malo aj to, uz by ste lietali aj 60kmh
Bolo koze dobre, sla sa smykat na lad. Neubrzdila, a hlavou mur neprebila.
Aspon jeden co pochopil. NIe su to len brzdy, ale aj konstrukcna rychlost a hmotnost plastov.
Tie tvoje bludy o konštrukčnej rýchlosti, váhe plášťov a spojke sú to len tvoje bludy.
A ak si myslíš, že keď budeš mať super bajk a dokážeš tým zabrániť tomu aby si ublížil sebe alebo inému tak si na veľkom omyle.
Ako som už napísal viackrát to je v hlave bajkera.