iceman takéto núdzové pristátie je pre pilota ešte dosť ľavá zadná... kĺzavý let a bruchom do relatívne mäkkého, žiadne štruktúrne poškodenie nosných plôch či trupu... sú to veci ktoré x-krát skúšal (aj na hlase bolo počuť, že je to ťažký rutinér - a tak to aj má byť)
pre cestujúcich neznalých lietania je to asi horšie
a hlavne po preparácii vysoko prehnanými hovnivúdskymi thrillermi
často sa nechávam počuť, že všetky tie "adrenalínové" aktivity sú vlastne blbosť - kto rozumie tomu čo robí, vie, kde má fyzikálne hranice použitý materiál, atď., to VŽDY - po nadobudnutí rutiny - končí pri istote, adrenalín máva spravidla ten, čo nerozumie, nechce rozumieť a chce len sekať frajera, čo má v podstate "potvrdené" tým, že za to vysolí väčšiu čiastku, je to v podstate kupovanie si frajeriny za účelom ľahšieho prídenia k pohlavnému styku
vieš si predstaviť, že by mohol napríklad efektívne pracovať zadrenalínovaný letecký záchranár visiaci na navijaku? kdeže... to je istota a rutina... rozhodne by MALA BYŤ v čo najväčšom percente prípadov, a ak nie je, je to len na jeho rozhodnutí, či kvôli jednému krku bude riskovať ešte svoj, a na rozhodnutí pilota, či kvôli jednému krku bude riskovať posádku a vrtuľník
kto nemá na náležitej úrovni vybudovanú rutinu a púšťa sa do "extrémneho" výkonu tak, že ten adrenalín má, je nezodpovedný hazardér, idiot, mamrd a zaslúži si sa rozsekať, inak ak si to uvážiš aj z hľadiska biologických regulácií, ich úlohou je udržiavať organizmus v nejakom "normále", koľko asi sa dá vydržať nepretržitý stres?