Kto je tu admin?
Mám pocit, že viac ako fotky bez zaradenia je toto do inej témy.
Ale vážne - keby som mal firemné auto, tak jednoznačne autorizovaný
servis - nič iné neriešim, kým je auto v servise mám náhradné a ideme ďalej.
Lenže ja firemné nemám, záruku už tiež nie a v autorizovanom môžu byť aj schopní mechanici, ale pokiaľ sú viazaní servisným manuálom, tak sa ďaleko nedostaneme - viď dorábaná navigácia : to my nesmieme odškrtnúť v diagnostike, že to auto má navigáciu. Nemáme to v postupoch. Takže po montáži šup k niekomu s origo diegnostikou a povoliť Navi.
Ale aby som bol úplne úprimný, tak aj neautorizovaného servisáka si treba vedieť nájsť. Moc dobre viem, prečo som chodil do Trnavy so starým Galaxy (VW asi všetko okrem loga) a čo dávam komu na servis. Výsledok je, že lietam po servisoch hore - dole, ale väčšina vecí je buď hneď hotová ako má, alebo aspoň je férové jednanie, keď povedali, že je niečo pokasľané a ideme to opravovať a presne ako sa veci majú
Pre predstavu čo znamená lietam: toto leto som mal autový týždeň: nové čelné sklo, nové ťažné, zápis ťažného, geometria a preváženie, STK a nakoniec nové turbo čiže aj komplet servis
olej + filtre