Auto ked kupis nove vo Forde a urobis servis v ramci zaruky v inom servise ako Ford tak by zaruka mala padat.
13.09.2020 - 20:54:55
00
Nie je to tak, je napr sieť servisov bosh autocar servis, pri ktorom ti záruka nepadá, zjavne to majú právne a certifikacne ošetrené.
13.09.2020 - 20:58:37
00
Nie. Toto už pekných pár rokov nieje pravda. EÚ to zakázala - niečo s monopolom, alebo čo. :-)

Každá automobilka musí dať za primeraný poplatok vstup do servisných manuálov a zase ten servis musí vedieť dokázať, že ten prístup má a že podľa neho postupoval.(vytlačený zoznam a odfajknuté kroky)

A nielen servisné manuály, ale aj zápis do elektronickej servisnej knižky a tak ďalej - kompletný bežný servis.
13.09.2020 - 21:01:54
00
Aha, najlepsie je ak je zaruka aj servis aspon 4 roky a vybavene.
13.09.2020 - 21:03:15
00
Áno, ale musíš si uvedomiť, že autorizovaný servis je povinný postupovať iba a jedine podľa manuálov. Nič menej, nič viac.

Čiže ak máš auto ktoré ma občasnú chybu, tak tam chodíš ako na klavír a nič nenájdu, lebo chyba sa práve vtedy neprejaví. Viď trojkový baworák ktorému občas odišla elektronika. Vypnúť, zapnúť a ide sa ďalej. Servis vymazal chybu a nová nebola. Po čase majiteľovi došli nervy, dal to auto elektrikárovi a ten našiel vypadnutý kábel zo svorky a keď bol v správnej zákrute, tak sa skratoval a výfuk.
Takýchto príbehov mám zo 20...

Takže áno, záruka je super, drahší servis ak sa nič nepokašle, ale netreba to brať ako absolútne dokonalé riešenie.
13.09.2020 - 21:09:16
01
...dnes P.Baba - B.Kriz - TBK 1,2 - P.Baba 👌🤘😎🤗

Prílohy:

20200913_174132_5f5e735a06390.jpg
20200913_174132_5f5e735a06390.jpg 3.76 MiB thumb_up0thumb_down

20200913_115455_5f5e735ec36b6.jpg
20200913_115455_5f5e735ec36b6.jpg 4.23 MiB thumb_up1thumb_down

20200913_131947_5f5e7360004d0.jpg
20200913_131947_5f5e7360004d0.jpg 4.54 MiB thumb_up1thumb_down

13.09.2020 - 21:30:42
00
Dnes GoPro vzadu na ráme.

Prílohy:

GH010693-82_5f5e7bae2fe46.jpg
GH010693-82_5f5e7bae2fe46.jpg 435.1 KiB thumb_up0thumb_down

13.09.2020 - 22:06:07
00
Tento víkend trochu pohoda.

Prílohy:

IMG_20200830_141000_3_5f5e8964b059b.jpg
IMG_20200830_141000_3_5f5e8964b059b.jpg 2.22 MiB thumb_up0thumb_down

13.09.2020 - 23:04:39
00
stanlee napísal:
Nie je to tak, je napr sieť servisov bosh autocar servis, pri ktorom ti záruka nepadá, zjavne to majú právne a certifikacne ošetrené.

Pokial mas predlzenu zaruku (napr. ja mam 3 roky), tak ti plati len ak to budes servisovat v autorizaku (v mojom pripade len v Toyote). Pokial zacnes servisovat inde, pada ti predlzena a plati uz len zakonom stanovena 2-rocna. Tak mi bolo povedane pri predaji.
14.09.2020 - 06:45:37
00
ano, lebo predlzena zaruka nepodlieha obchodnemu zakoniku, ale dohode medzi predavajucim a kupujucim
14.09.2020 - 07:09:20
00
milankr79
Áno nemusí. Konzekvencie z toho vyplývajúce znáša majiteľ.
14.09.2020 - 07:49:45
00
matko001 napísal:
Áno, ale musíš si uvedomiť, že autorizovaný servis je povinný postupovať iba a jedine podľa manuálov. Nič menej, nič viac.

Čiže ak máš auto ktoré ma občasnú chybu, tak tam chodíš ako na klavír a nič nenájdu, lebo chyba sa práve vtedy neprejaví. Viď trojkový baworák ktorému občas odišla elektronika. Vypnúť, zapnúť a ide sa ďalej. Servis vymazal chybu a nová nebola. Po čase majiteľovi došli nervy, dal to auto elektrikárovi a ten našiel vypadnutý kábel zo svorky a keď bol v správnej zákrute, tak sa skratoval a výfuk.
Takýchto príbehov mám zo 20...

Takže áno, záruka je super, drahší servis ak sa nič nepokašle, ale netreba to brať ako absolútne dokonalé riešenie.

Presne tak, chodiť do autorizáku sú vyhodené prachy a stratený čas. Chvála Bohu, že ešte sú ľudia, ktorých to ešte baví... Od viacerých som počul, že v autorizákoch sú lempli
14.09.2020 - 07:52:47
00
matko001 napísal:
Áno,
Čiže ak máš auto ktoré ma občasnú chybu, tak tam chodíš ako na klavír a nič nenájdu, lebo chyba sa práve vtedy neprejaví. Viď trojkový baworák ktorému občas odišla elektronika. Vypnúť, zapnúť a ide sa ďalej. Servis vymazal chybu a nová nebola. Po čase majiteľovi došli nervy, dal to auto elektrikárovi a ten našiel vypadnutý kábel zo svorky a keď bol v správnej zákrute, tak sa skratoval a výfuk.
Takýchto príbehov mám zo 20...

hehe tiež sme mali taký problem, nové auto v obiehaní v kopci zhaslo, 3kový Bakelit Motor Wagen... samozrejme nikdy nič nenašli
14.09.2020 - 07:59:48
00
luky64 napísal:
milankr79
Áno nemusí. Konzekvencie z toho vyplývajúce znáša majiteľ.


Dobre maj pravdu, a ak budeš mať čas tak si o tom niečo prečítaj. Corsair to napísal pekne.
14.09.2020 - 11:00:49
00
Kto je tu admin? :-) :-)
Mám pocit, že viac ako fotky bez zaradenia je toto do inej témy.

Ale vážne - keby som mal firemné auto, tak jednoznačne autorizovaný servis - nič iné neriešim, kým je auto v servise mám náhradné a ideme ďalej.

Lenže ja firemné nemám, záruku už tiež nie a v autorizovanom môžu byť aj schopní mechanici, ale pokiaľ sú viazaní servisným manuálom, tak sa ďaleko nedostaneme - viď dorábaná navigácia : to my nesmieme odškrtnúť v diagnostike, že to auto má navigáciu. Nemáme to v postupoch. Takže po montáži šup k niekomu s origo diegnostikou a povoliť Navi.

Ale aby som bol úplne úprimný, tak aj neautorizovaného servisáka si treba vedieť nájsť. Moc dobre viem, prečo som chodil do Trnavy so starým Galaxy (VW asi všetko okrem loga) a čo dávam komu na servis. Výsledok je, že lietam po servisoch hore - dole, ale väčšina vecí je buď hneď hotová ako má, alebo aspoň je férové jednanie, keď povedali, že je niečo pokasľané a ideme to opravovať a presne ako sa veci majú

Pre predstavu čo znamená lietam: toto leto som mal autový týždeň: nové čelné sklo, nové ťažné, zápis ťažného, geometria a preváženie, STK a nakoniec nové turbo čiže aj komplet servis olej + filtre
14.09.2020 - 11:17:20
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo)
keyboard_arrow_up