Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Ja som presiel s prehryzenymi hadickami na ostrekovacoch od kuny Nevsimol si to ani technik, pozeral pod kapotu a ja az ked som siel domov, som myslel, ze nemam vodu a hla hadicky na maderu.
mne to robil v KE zamestnanec so slovami, ze mate to milimeter vyssie, ako je znacka na pristroji, ze podte pozriet. Tak ja osobne som to tam nevidel, nikdy mi nikto neblikal a on, ze to zosteluje. No, ale to by museli sroby na stelovanie byt spravne, ale zjavne v tom uz niekto robil poriadok, takze nic nenastavil... Ale bol ochotny to urobit.
S tou kamerou, ano, otvara sa kufor, aby bolo vidno vybavu, okna atd.
So zadnym stieracom som mal este na starom forde problem a tam to spravil tak, ze mi ho rucne pretocil, aby bolo na okne vidno rozdiel medzi cistym a trosku zanesenym, kde presiel stierac - to znamena, ze ved predsa funguje. No ale stierac uz nikdy
odkedy majú na STK kamery,sa dejú veci-chodím roky kamošovi,čo ten stvára,to je už skoro na smiech-napr. prídem mojím autom,prvé čo sa deje,vytiahne lekárničku,trojuholník,vestu a ukazuje ju na kameru ...
potom vyskúša všetky okná,či idú stiahnuť aj vytiahnuť-elektrické aj obyčajné-potom poťahá pásy,či sa dajú poťahať úplne ma dostalo,keď začal dávať dole špinavé puklice,a potom dôležito počítal,či má každé koleso všetky skrutky fakt si nerobím srandu-žiarovky musia svietiť úplne všetky,ktoré na aute sú-to kontroluje ešte pred vjazdom do haly-ak nejaká nejde,ani ma nepustí ďalej
opierky musia byť na každom sedadle,samozrejme emisie a brzdy musia byť tiež ok
preč sú časy,keď prešiel každý polovrak,kde stačilo,že má kolesá-už som menil pár zákazníkom prepálený katalyzátor a Lambda sondy,ak chceli na aute ešte jazdiť ...
Lenže keď mi nesvieti žiarovka interieru, alebo nemám vzadu opierku hlavy keď jazdím autom sám (alebo max. s bikom na streche), či nie sú na každom jednom okne certifikované nálepky jednej fólie, či menám vodu v ostrekovači alebo ešte nesvieti jedna žiarovka nad značkou mi z auta nerobí polovrak...
No idem si ešte pozrieť lekárničku a vymeniť nejaké veci, aj tak si nosím vlastné veci na ošetrenie a nie tie šmejdy čo sú v lekárničkách.
interierova ziarovka by snad bola lahka zavada nie?
ale ta opierka sranda nieje - vazne ide o zivot - aj pri naraze odzadu ale aj pri strelenom airbagu. a hlavne ju treba mat aj spravne nastavenu - inak sa lamu krky
Opakujem, jednalo sa tu o zadnú opierku, strednú a ten človek 5 ľudí nevozí A hlavne to nerobí z neho nepojazdný vrak. Aký zmysel má STK keď pred ňou sa namontuje katalyzátor, DPF, dá predpisové kolesá, dá sa opierka a po STK sa to vráti do stavu ako s tým človek jazdí a všetko znovu na 2 roky odmontuje?
Kazde miesto pre pasaziera v momente kontroly musi splnat vsetky predpisane pravidla tak ako ked auto vyslo z vyroby. Je to fakt tak tazke pochopit a treba k tomu pisat hluposti stale dokola?
A hadam sa tu nejdeme bavit o tom, ze niekto je idiot a jazdi na neschvalenych kolesach a bez casticoveho filtra a pod. a po prejdeni cez kontrolu kvoli ktorej auto da docasne do poriadku zase vrati auto do stavu, ked nesplna predpisy. Takymto "ekspertom" by mali byt odobrate tabulky s ECV priamo pri cestnej kontrole, len zatial maju stastie, ze to policia az tak dosledne väcsinou neriesi. Ale raz aj to bude.
Vozi, nevozi, ked je to raz sucastou bezpecnostnej vybavy auta tak tam jednoducho musi byt bez diskusie nemozme predsa mat individualne nastavene pravidla pre kazdeho osobitne… Tie upravy pred a po STK ako napriklad DPF a pod, to uz je z casti na moralke jednotlivca. My sme este velmi zaostali na to aby tu jednoduche veci ako zakladne dodrziavanie vseobecne prospesnych pravidiel fungovali… aj ty si mozes tu opierku na stk nahodit a po kontrole ju vitazoslavne s dobrym pocitom ako neuveritelne si vyj… so systemom demontovat. Zalezi len na tebe do akej skupiny populacie sa pridas
Izzy68 pežotik 307 2002 s prepichnutym dpf prešiel bez nejakých ďalších poplatkov (tam cena dpf prevyšovala hodnotu auta, autičko už je niekde pomleté)
Dnes Octavia 1.9tdi 496750 km a emisie na jednotku. Auto včera došlo, pozreli sme žiarovky, výbavu a hurá na STK. Cumeli sme jak púci😀 ako to všetko zvládla.
ako vás čítam, asi by som pred stk mal dať preč detské sedačky, otočiť opierky hlavy správnym smerom, zasunúť sieťku medzi batožinovým a "ľudským" priestorom a dať tam roletku na batožinový, inak hádam ani neprejdem. Pričom doteraz som vždy prešiel ...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
S tou kamerou, ano, otvara sa kufor, aby bolo vidno vybavu, okna atd.
So zadnym stieracom som mal este na starom forde problem a tam to spravil tak, ze mi ho rucne pretocil, aby bolo na okne vidno rozdiel medzi cistym a trosku zanesenym, kde presiel stierac - to znamena, ze ved predsa funguje. No ale stierac uz nikdy
potom vyskúša všetky okná,či idú stiahnuť aj vytiahnuť-elektrické aj obyčajné-potom poťahá pásy,či sa dajú poťahať
opierky musia byť na každom sedadle,samozrejme emisie a brzdy musia byť tiež ok
preč sú časy,keď prešiel každý polovrak,kde stačilo,že má kolesá-už som menil pár zákazníkom prepálený katalyzátor a Lambda sondy,ak chceli na aute ešte jazdiť ...
Lenže keď mi nesvieti žiarovka interieru, alebo nemám vzadu opierku hlavy keď jazdím autom sám (alebo max. s bikom na streche), či nie sú na každom jednom okne certifikované nálepky jednej fólie, či menám vodu v ostrekovači alebo ešte nesvieti jedna žiarovka nad značkou mi z auta nerobí polovrak...
No idem si ešte pozrieť lekárničku a vymeniť nejaké veci, aj tak si nosím vlastné veci na ošetrenie a nie tie šmejdy čo sú v lekárničkách.
ale ta opierka sranda nieje - vazne ide o zivot - aj pri naraze odzadu ale aj pri strelenom airbagu. a hlavne ju treba mat aj spravne nastavenu - inak sa lamu krky
A hadam sa tu nejdeme bavit o tom, ze niekto je idiot a jazdi na neschvalenych kolesach a bez casticoveho filtra a pod. a po prejdeni cez kontrolu kvoli ktorej auto da docasne do poriadku zase vrati auto do stavu, ked nesplna predpisy. Takymto "ekspertom" by mali byt odobrate tabulky s ECV priamo pri cestnej kontrole, len zatial maju stastie, ze to policia az tak dosledne väcsinou neriesi. Ale raz aj to bude.