Izzy68 a
matt S tým C stĺpikom je to veľmi závislé od základnej farby vozidla a exteriérového paketu (napr. či má C stĺpik bežný vzhľad alebo je lakovaný v klavíre). Mal som na dlhší čas k dispozícii GLE 450 s bežným benzínovým 6 valcom aby som vedel, do čoho idem v prípade, že by sa nepodarilo importérovi splašiť tú AMG limitku. Auto bolo béžové, a tam to trocha bilo do očí. Vedel som, že takto to nechcem. Vizuál AMG je dosť odlišný (navyše podvozkovo a motoricky je to oproti štandardnému GLE úplne iné auto
, okrem toho tam mám night paket, čo znamená, že celé auto je prosto temné
, a C stĺpik nevnímaš vôbec. Treba to fakt vidieť naživo, momentálne je podľa môjho skromného názoru GLE mimoriadne podarené, asi to naj zo SUV, čo MB ponúka. Nemal som čas cvaknúť to pri preberaní, ale to, ako je to zozadu posadené na cestu, to sa im prosto podarilo. Ak by to tak nebolo, zostávam pri BMW. A je to tak Matúš, pravdu máš, 10O ľudí, 100 chutí. Mal som možnosť vybrať si, a učinil som tak, nemám žiadne predsudky v rámci nemeckých výrobcov a vždy si vyberám podľa toho, čo v danej chvíli na trhu ponúkajú a čo sa mi v čase 4 ročného cyklu výmeny autoparku najviac pozdáva. V istých segmentoch Audi vypadáva na Slovensku z trojky nemeckých prémioviek, bohužiaľ. Stačí si pozrieť ponuku predajcov nových vozidiel, a hlavne u Q7/8 a a A8 sa na Slovensku ponúka väčšina nových áut so základnými naftovými motorizáciami 286 koní, samé tmavé základné interiéry, motoricky max benzín 55 TFSI. Vyššie prosto v ponuke nie je nič dostupné, tam sú v dostupnosti MB a BMW na Slovensku úplne inde. Pričom napr. SQ8 je fakt podarené, menej praktické, ale podarené. Ale ak prídeš a chceš objednať, zistíš, že skôr budú prasiatka lietať
Tecka Keď som preberal auto v AMG Lamač, všimol som si tam vystavenú AMG C 43e. Všetko navonok OK, 408 koní, ale základom je 4 valček 1991 cm kubických
. A to aj pri C63e, kde je štvorvalec vyladený myslím na 476 koní...nechcem vidieť ten motor po pár rokoch, druhý majiteľ trpko zaplače, ale až potom, čo trpko zaplače prvý majiteľ pri cene následného predaja... Znie to ako žart, ale taká je elektrická pravda. To je úplne iný prípad, ako napr. S580e (základ je solídny benzínový 6 valec s 367 koňmi), či S63e (benzín 4.0 V8 biturbo 612 koní). Rozumiem snahe automobiliek vyhovieť požiadavkám resp. nariadeniam EÚ, ale tieto kombinácie objemovo malých motorčekov (hocijako výkonných) a elektropohonu v PHEV AMG, to nie je cesta, po ktorej sa chcem vydať.