a do kamen ako hovoria nasi bratia cesi:)
13.01.2016 - 21:27:48
01
nepatri diskusia diesel/benzin do vtipkara? mne taka pride. :D
13.01.2016 - 22:00:37
00
romet napísal:
Nová 2.0 TDI 135kW pri cca 14tkm v podstate 3 (slovom TRETÍ) agregát.

Za 14 tisic km treti motor? Si robis srandu, nie? :D Co sa stalo? Co tam odchadza? A este otazka - preco si neodstupil od zmluvy? Pri vzniku tretikrat tej istej vady mas na to narok.
13.01.2016 - 22:09:27
01
to je zasa plodná debata o ničom, jednoducho kto nemá nájazd jazdí benzín, kto má nájazd jazdí naftu, každý si to vie spočítať... keby nebola nastavená politika tak že nafta je lacnejšia zasa by tá matematika bola trochu iná...
13.01.2016 - 22:10:58
00
Edko , esteze si to sem prisiel dat na pravu mieru bo sa to tu zacalo zvrhavat :D
13.01.2016 - 22:12:32
00
Jezus napísal:
Za 14 tisic km treti motor? Si robis srandu, nie? :D Co sa stalo? Co tam odchadza? A este otazka - preco si neodstupil od zmluvy? Pri vzniku tretikrat tej istej vady mas na to narok.

Nestalo sa to osobne mne, 1 motor od nova, po cca 6t nový komplet motor v zaruke, po cca 14t v ramci záruky už len polomotor, robotu platil majiteľ. Takže 2x porucha a je tam v podstate 3 motor a zatiaľ chodí. No stáva sa aj také.
13.01.2016 - 22:47:42
00
No to sa teda bezne nestava. Co tam odchadza?
13.01.2016 - 22:52:46
00
Neviem čo bola príčina problému, môžem sa popýtať na to TDI, ak bude vedieť vôbec majiteľ.
Voľakedy motorári nemali do čoho pichnúť, sme tam niečo prišlo, chodili pomáhať na iné dielne a dneska sa nezastavia.
Proste na nových motoroch sa všetko počíta na kompoch a vyvíja tak rýchlo že sa odlaďuje na kusoch v prevádzke. Tempo diktujú emisie a hmotnosť. Všetko sa odľahčuje a odvrtava, znižujú sa hrúbky stien blokov a rozmery ojničných ložísk a pod. Samozrejme že výkon sa zvýši. A keď už ako tak odladia motor že chodí bez prúserov tak poďme ho modifikovať a zase si zarobíme na prúser. Však manager dostane odmeny raz ako odlahčil a koľko tým ušetril (pri statisícoch kusov vyjde pekne číslo) a potom druhykrát iný manager vyrieši problém ktorý tým odľahčením vznikol. To je také trendy teraz.
Vedel by som písať, ale je to na veeeľmi dlho.
13.01.2016 - 23:24:49
02
Skracovanie cyklov a tlak na "inovacie" kvoli marketingu ma tiez svoj vplyv, netyka sa to len automobiloveho priemyslu. Konieckoncov, ako marketingovo predas "spolahlivejsie" auto v dnesnej spolocnosti? :)
13.01.2016 - 23:41:39
00
Hosť napísal:
to je zasa plodná debata o ničom, jednoducho kto nemá nájazd jazdí benzín, kto má nájazd jazdí naftu, každý si to vie spočítať... keby nebola nastavená politika tak že nafta je lacnejšia zasa by tá matematika bola trochu iná...

aj niekto kto má nájazd jazdí na benzíne :) napr kvôli životnému prostrediu.. výhoda nafty je jedna jediná, aj to umelo udržiavaná pomocou nízkej dane a to je cena paliva :lol: a keď sú pre niekoho peniaze všetko, neni s ním o čom..
a nie elektromobil sem netreba ťahať ten s EKO nemá nič (ak teda nerátame priamo EKO v meste v ktorom jazdí)
14.01.2016 - 06:16:11
02
isheep niekedy ked citam tvoje prispevky tak premyslam, ci to brat s velkou davkou sarkazmu alebo ti skutocne tak j.be.. Samolubi egocentricky, ci len sranda?... no co uz.. :D
To ze sa ti doteraz nic nepokazilo je super, zjavne mas dobry styl jazdy. Ja mam ten isty motor co ty, momentalne 208tisic km a zatial bezi ako hodinky na povodnych vstrekoch dvojhmote dpf turbe.. To ale neznamena ze sa to nekazi. Skusenosti servismanov a ludi co vlastnia diesle bohuzial vypoveda o presnom opaku. To ze sa ti to doteraz nepokazilo neznamena ze o tyzden neostanes visiet. podobne kolea ostal visiet s autom pred garazou len kvoli zlej nafte. Shit happens. Na benzine je toho skutocne menej co sa moze pokazit zatial.
14.01.2016 - 13:46:21
02
CraObs napísal:
aj niekto kto má nájazd jazdí na benzíne :) napr kvôli životnému prostrediu.. výhoda nafty je jedna jediná, aj to umelo udržiavaná pomocou nízkej dane a to je cena paliva :lol: a keď sú pre niekoho peniaze všetko, neni s ním o čom..
a nie elektromobil sem netreba ťahať ten s EKO nemá nič (ak teda nerátame priamo EKO v meste v ktorom jazdí)

v tomto mas sice pravdu ale nezabudni na vyssiu ucinnost naftoveho motora oproti benzinovemu, vdaka comu mas nizsiu spotrebu..
14.01.2016 - 13:47:27
00
o možno až liter? aj to len na dlhšej trase :)
14.01.2016 - 13:56:40
00
nie vzdy.. Na benzine si musis davat vacsi pozor na zrychlenia ako na diesly. Na 1.6 benzin atmo som pri 130km.h na dialnici siel za 7,5-8 litrov, na 2.0TDCi idem pri 130 za 6 litrov. A cim rychlejsia jazda tym su rozdiely vacsie.
14.01.2016 - 14:00:52
00
kto chce opicu, musi mat aj na banany...
to plati aj pri autach...
14.01.2016 - 14:16:12
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up