Neviem čo bola príčina problému, môžem sa popýtať na to TDI, ak bude vedieť vôbec majiteľ.
Voľakedy motorári nemali do čoho pichnúť, sme tam niečo prišlo, chodili pomáhať na iné dielne a dneska sa nezastavia.
Proste na nových motoroch sa všetko počíta na kompoch a vyvíja tak rýchlo že sa odlaďuje na kusoch v prevádzke. Tempo diktujú emisie a hmotnosť. Všetko sa odľahčuje a odvrtava, znižujú sa hrúbky stien blokov a rozmery ojničných ložísk a pod. Samozrejme že
výkon sa zvýši. A keď už ako tak odladia motor že chodí bez prúserov tak poďme ho modifikovať a zase si zarobíme na prúser. Však manager dostane odmeny raz ako odlahčil a koľko tým ušetril (pri statisícoch kusov vyjde pekne číslo) a potom druhykrát iný manager vyrieši problém ktorý tým odľahčením vznikol. To je také trendy teraz.
Vedel by som písať, ale je to na veeeľmi dlho.