tie problemy nastali po pretesnovani turba? ak ano,tak problem je v tom turbe....
23.02.2018 - 22:26:51
00
Turbo dochladzované vodou?
23.02.2018 - 22:31:57
00
olejom len ci daco nedodrbali ked to vytahovali a potom davali spat...to je jedno. tak ci tak musi ist do servisu
23.02.2018 - 23:00:40
00
misung
To co je vytecene pod autom moze byt nemrzka (ludovo fridex). Treba dvihnut auto a zistit odkial to tecie. Pri pezote toho moze byt viac. Chladic egr, chladic motora, vodna pumpa, termostat, hadice, kurenie, nadrzka atd.
Treba doliat po max a poriadne to pred tym prebehnut, ten tlak vtedy jasne ukaze netesnost.

ABS ESP najskor nejake cidlo na kolese hnily konektor alebo samotne cidlo. Treba diagnostiku.

Okolo vstrekov mas naftu. Podfukuje ti tesniaci kruzok na vstreku. Treba to pretesnit. Kruzky stoja par susnov. Treba to riesit ASAP, lebo ked sa tam tie vstreky pripecu tak amen tma. A bude sa to len zhorsovat-smrad v kabine atd atd.
23.02.2018 - 23:14:40
00
lapaloma tak toto co ostava pod autom je cierne a mazlave takze jedine olej, mozno je tam aj fridex zamiesany niekde, ale hlavne olej vidno na dlazbe. A tamto dobre vediet, vdaka :)
23.02.2018 - 23:46:55
00
misung napísal:
lapaloma tak toto co ostava pod autom je cierne a mazlave takze jedine olej, mozno je tam aj fridex zamiesany niekde, ale hlavne olej vidno na dlazbe. A tamto dobre vediet, vdaka :)

Mazlava je aj chladiaca a pezot pouziva taku tmavu zelenu sracku takze to moze byt kludne ona. Namoc do toho bielu servitku. Ak to bude mat farbu do hneda olej ak do zelena nemrzka.
23.02.2018 - 23:54:26
00
Andrej8 napísal:
... pozri sa ci ked otvoris viecko od oleja ci na nom neni bieli nanos ak je tak ti unika voda ...

Sprostosť.
V zime sa bežne tvorí na viečku taký biely sopeľ.
24.02.2018 - 07:15:34
02
misung napísal:
lapaloma tak toto co ostava pod autom je cierne a mazlave takze jedine olej,

Skontroloval si olej v prevodovke?
24.02.2018 - 07:18:51
00
Ako sa kontroluje olej v prevodovke?hmm?
Prevodovka nemá s tým nič spoločné
24.02.2018 - 07:30:26
00
zahrkaš nou a ked žblnka ...je tam ?! :P :P :P :P
24.02.2018 - 07:33:37
09
kvakob napísal:
zahrkaš nou a ked žblnka ...je tam ?! :P :P :P :P

Tak?
Na starých prevodovkach bol kontrolný srob na boku prevodovky ktorý sa povolil a zistil či tam je a zo spodu vypustaci srob.
Na automatoch sa olej v prevodovke mení teda mal by sa meniť a na manuálnej prevodovke je doživotný olej ale vymeniť sa dá samozrejme ale veľa ľudí to nerieši tak isto aj dyferencialny olej.
24.02.2018 - 07:42:03
00
Summit napísal:
Ako sa kontroluje olej v prevodovke?hmm?
Prevodovka nemá s tým nič spoločné

Nie? Čierne mazľavé pod autom a prevodový olej s tým nemá určite nič. Neslzí manžeta náhodou?
Ja kontrolujem na svojom héble olej v prevodovke cez náhon tachometru.
24.02.2018 - 09:09:02
00
Summit napísal:
... na manuálnej prevodovke je doživotný olej ...

To je marketingový dríst - vieš si predstaviť origo olej z výroby po 300-400 tis. km?
24.02.2018 - 09:12:13
01
canopus napísal:
tie problemy nastali po pretesnovani turba? ak ano,tak problem je v tom turbe....


Áno. Od kedy sa robilo turbo tak mi tečie olej. ako ho tlakuje tak asi presakuje. Olej vidno na mieste kde je turbo...viac uvidím keď bude na zdvihaku keďže turbo je dosť blbo mieste ze len zospodu ho vidno
24.02.2018 - 09:34:16
00
heca napísal:
To je marketingový dríst - vieš si predstaviť origo olej z výroby po 300-400 tis. km?

Ano viem?
24.02.2018 - 15:26:38
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up