Nie su tam tie spoje prilis namahane? a som laik tak sa zdrzte priblblych komentarov.dik
len dámy sa môžu zdržať prvej fotky, takže ked si to vymyslel tak jedéééém
sakra zase OT
k tomu sa vyjadriť nemôžem, lebo o tom "skoro" nič neviem. Hlavné veci boli povedané, len musí upresniť čo konkrétne potrebuje vedieť.
ved vieš, že sú len dve veci kedy sa ozvem
1. mám čo povedať k problematike
2. totál OT ako v tomto prípade
Swift choď za Dudom nech Ti ukáže jeho nožku, či to čo si videl je ono.
Ale už teraz viem že Dudo nemá DH jednonožku. Alebo trojnožku??
Aj ja sorry za OT.
kolko palcová mechanika?
sorry za OT
Tak som teda zapojený.
Swift vo svojej nevedomosti spôsobil búrku ktorej sa nedivím.
Trebárs keby sa to už na začiatku stoplo alebo zmazalo z dôvodu nemožnosti rozumného odpovedania bol by svatý pokoj a basta.
P.S. Aj tak mám najkrajšiu riť.
Napríklad napísať do políčka Hľadať názov témy "Jednonohá vidla" a vypluje to toto:
http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?p ... idla#40049
Prípadne vyskúšať slovo: "jednonoha"
http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?p ... oha#120072
... snazim sa povzniest nad vela vecami a to mi ver, ze tak aj robim a som vo vela pripadoch salamista, ale najviac ma vytaca ludska blbost a pripady, ked ludia sa hraju na Bohov ... a to je tu velakrat a uz mi nedalo nereagovat ...
takze ako pise swifty50s: je to urcite kravina
ano a chcel som vediet napr., ci sa bavime o 140MAX alebo o carbon 110SL
nj, on spominal DH biky
ale ako sme si uz zvykli, moze to byt kludne aj scalpel
Swifty50s: ceny su pre bezneho smrtelnika trochu mimo, nehovoriac o problematickej kompatibilite s inymi znackami ramov vdaka odlisnemu rozmeru hlavoveho zlozenia (snad teraz nezavadzam
ano a chcel som vediet napr., ci sa bavime o 140MAX alebo o carbon 110SL
Uz minule som sa tu cudovala, ze ako niektori reaguju, hned si utahuju z dotycneho, posielaju ho kade take, su ironicki, ale nevedela som, ze ich je tu tak vela takych ...