dovolím reagovať. octaviu máme, mali sme najprv 105HP TDi a teraz 135HP TDi ale
pumpa diesel. rozdiel je taký veľký, že by som tomu dal tak 40 a nie 20 koní. Chipom
výkon na starom agregáte zvýšiš minimálne ak vôbec. Ak vzrastie, tak ho uvidíš len na počítači a nie tým, že ťa zatlačí do sedadla ako by si čakal. Spotreba by klesnúť mala.
k príspevkom nad -
JoKo:
1,8 T 20V sa od Škody čipovať neodporúča. Turbové benzíny tak trpia oveľa viac ako na 150. Po druhé, medzi RS a 1,8T je rozdiel ovela väčší ako len v Blow-off ventile
práve tu riadiaca jednotka ale i väčšie turbo tlačia oktošu rýchlejšie.
epo:
lepší chip ako na Sharane zo 105 na 135 som nevidel. česť agregátu, s tou váhou auta skvele ťahá. k ťahu ale prehovára hlavne krútiaci moment...ani 230 koní ti nepotiahne 5kou 3Okm/h ak výkon nastupuje neskor ako v tom momente boli otáčky.
o rýchlosti na prevodoch je to zaujímavé čítať. prevody sú pre daný motor zvolené tak, aby sa dosiahlo čo naefektívnejšie využitie sily pri akcelerácií. silu určite na pleciach nesú TDčka oproti benzínom, ale tie ich dobehnú v otáčkach. na SVK sa pracuje na projekte WV Polo TDi úprava na šprinty a posiela dole taliansku plechárčinu ako Porsche, Ferrari a mnoho iných. Tu samozrejme veľa dielov na zákazku no a o životnosti račej nikde nepíšu
aby som sa pochválil i ja, tak ja som na 2ke šie 150
ale malo to len 2
kolesá na 3ke to ide aj Honda V-tec model bárs kerý, s výkonom popri 200k. Ale otáčky sú bližie 9 tis.
EDIT_ ma teraz napadlo, že ak máš 6kvalt, tak je to pumpa diesel. To znamená, že je to buď octavia II. generácie. Ak je to ale faceloft 2010 je možné, že je tam strepaný systém vstrekovania Common reil. Pri týchto som ešte o chipoch vôbec nepočul, sú na trhu krátko a ako som už spomínal, je zbytočné TDičko len chipnuť a čakať odozvu na výkone. Čipuje sa na spotrebu. I keď od našej 105k sme v pohode kombinovanú spotrebu stlačili pod 5,3...takže chip samotný je ti na prd. Možno