Na to, že je nová, je hodne trasľavá... Za tie peniaze mohla byť v lepšom stave.
31.05.2010 - 21:57:00
00
Hlavne si nezabudnite vytlacit tlacivo SPRÁVA O NEHODE a mat ho niekde v aute.
Tlacivo napr. tu: http://www.hornet.sk/files/File/sprava_o_nehode.pdf
Text: Od 1. júna 2010 vstupuje do platnosti novelizácia zákona č. 8/2009 o cestnej premávke a zákona č. 381/2001 Z.z. o povinnom zmluvnom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla.
Nová právna úprava ukladá účastníkom škodovej udalosti povinnosť vyplniť a podpísať tlačivo zavedené na zabezpečenie náhrady vzniknutej škody podľa osobitného predpisu. Cieľom je zabezpečiť jednoduchší prístup osôb poškodených pri dopravných nehodách k náhrade škody.
V súvislosti s touto povinnosťou vodičov poisťovne pôsobiace na Slovensku odporúčajú svojim klientom mať vždy vo vozidle tlačivo Správa o nehode, ktoré by mali byť na pobočkách poisťovní vo viacerých jazykových mutáciách.


Naposledy upravil saldi dňa 03.06.2010 - 10:05:08, celkovo upravené 1 krát.

03.06.2010 - 09:43:25
00
odporúčania boli aj doteraz a kto ho nevozil je mumák :) niečo ako helma na biku..
03.06.2010 - 09:53:52
00
F1 v Kanade bol unikátny pretek!!!

btw. čo ak by to bolo takto? http://www.pinkbike.com/video/131255/ by Freeride Entertainment
14.06.2010 - 21:52:07
00
ludia dnes sme si nechali nacipovat auto 1,9tdi oktvaka zo 105na 140koni ale ja som rozdiel neaky velky nezbadal...sice na 180 to vyslo celkom doobre. ale 35% narast vykonu by som si predstavoval inak :(
21.06.2010 - 19:13:47
00
Všimneš si, keď budú podpálené ventily... Chcel som si dať zdvihnúť výkon Octavie 1,8T zo 150 na viac koní, ale kamarát z Nemecka (robí v automobilovom priemysle) mi poslal nejaké obrázky ventilov z takto vytunených motorov... Tak som to nechal tak.
A neskôr som zistil, že medzi motorom 1,8T so 150 koňami a 180 koňami (bol v Octavii RS) urobí len prepúšťací ventil za turbom - ten zvýši plniaci tlak. V tom čase (cca 10 rokov) stál ten ventil cca 5 tis. Sk aj s montážou.
21.06.2010 - 19:40:18
00
hm ale 1,8T mal slusny vykon 150K ..ale tych 105 je to dost pomale hlavne pri predbiehani okolo 80-90tky ma problem . no uvidime stary soft si necham zalohovat a tdicko je neznicitelny motor :D ludia jazdili uz ja na 50%benzin a 50nafta ked omylom nacerpali benzin a prezil :)..len teda neni tam az taky extra narast vykonu ako som ocakaval..aspon sa to bude viac setrit ten motor ...
21.06.2010 - 20:03:26
00
pri predbiehaní okolo 90+- tam šupneš 4ku


Naposledy upravil epo dňa 23.06.2011 - 16:54:18, celkovo upravené 1 krát.

21.06.2010 - 20:15:10
00
Pri 90 tke este 3 ka :rofl: (vivat benzinove motory)
21.06.2010 - 20:18:58
00
pri 65tke 5tka vivat diesel :D..no na 1,2.ziaden rozdiel .3jka uz sa mi zdala v otackach lepsia..inak je to tiez brzda..a 4-5-6 jak som dal tehlu tak o nieco to islo lepsie..ale nie neako dramaticky :)
bude to treba odskusat este na dalnici v rakusku s tehlou na plyne a do kopca 8)
21.06.2010 - 20:55:10
00
nemáš náhodou graf pred a po?(krútiaci moment,výkonová krivka.....)
21.06.2010 - 21:10:13
00
nemam :worried: to by bolo treba asi valce ne? tie nemali :( ale skusim sa popytat este tam pojdeme :)
21.06.2010 - 21:22:05
00
large, moj otec isiel na krizovatke do zakruty 30kou na 5ke :) ale tych 230 konikov to utiahlo ;)
21.06.2010 - 21:53:06
00
a ja som sa viezol na 3jke v 150kmh, ano presne, vivat benzinaky !! :D

a žeby ste si nemysleli že vymýšlam, čo si určite myslíte:D taká V6 3.0 v 7200ot to dokáže vpohode .:]
21.06.2010 - 21:59:37
00
dovolím reagovať. octaviu máme, mali sme najprv 105HP TDi a teraz 135HP TDi ale pumpa diesel. rozdiel je taký veľký, že by som tomu dal tak 40 a nie 20 koní. Chipom výkon na starom agregáte zvýšiš minimálne ak vôbec. Ak vzrastie, tak ho uvidíš len na počítači a nie tým, že ťa zatlačí do sedadla ako by si čakal. Spotreba by klesnúť mala.

k príspevkom nad -
JoKo:
1,8 T 20V sa od Škody čipovať neodporúča. Turbové benzíny tak trpia oveľa viac ako na 150. Po druhé, medzi RS a 1,8T je rozdiel ovela väčší ako len v Blow-off ventile ;) práve tu riadiaca jednotka ale i väčšie turbo tlačia oktošu rýchlejšie.

epo:
lepší chip ako na Sharane zo 105 na 135 som nevidel. česť agregátu, s tou váhou auta skvele ťahá. k ťahu ale prehovára hlavne krútiaci moment...ani 230 koní ti nepotiahne 5kou 3Okm/h ak výkon nastupuje neskor ako v tom momente boli otáčky.

o rýchlosti na prevodoch je to zaujímavé čítať. prevody sú pre daný motor zvolené tak, aby sa dosiahlo čo naefektívnejšie využitie sily pri akcelerácií. silu určite na pleciach nesú TDčka oproti benzínom, ale tie ich dobehnú v otáčkach. na SVK sa pracuje na projekte WV Polo TDi úprava na šprinty a posiela dole taliansku plechárčinu ako Porsche, Ferrari a mnoho iných. Tu samozrejme veľa dielov na zákazku no a o životnosti račej nikde nepíšu :D

aby som sa pochválil i ja, tak ja som na 2ke šie 150 :hai: ale malo to len 2 kolesá :u: :u: :u:
na 3ke to ide aj Honda V-tec model bárs kerý, s výkonom popri 200k. Ale otáčky sú bližie 9 tis.


EDIT_ ma teraz napadlo, že ak máš 6kvalt, tak je to pumpa diesel. To znamená, že je to buď octavia II. generácie. Ak je to ale faceloft 2010 je možné, že je tam strepaný systém vstrekovania Common reil. Pri týchto som ešte o chipoch vôbec nepočul, sú na trhu krátko a ako som už spomínal, je zbytočné TDičko len chipnuť a čakať odozvu na výkone. Čipuje sa na spotrebu. I keď od našej 105k sme v pohode kombinovanú spotrebu stlačili pod 5,3...takže chip samotný je ti na prd. Možno
22.06.2010 - 20:58:16
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up