..chipovanie mi pride dost odveci..
ako sa písalo už vyššie predomnou,"prechipovaním" riadiacej jednotky sa mení
výkon už v sérii:či už napr. 1.9TDi 90 koní alebo 110k.....takže to nieje žiadna novinka,alebo zlá vec
chiptuning je dobrá vec za málo peňazí,navyše auto dosť pomôže,nikto z toho nechce mať športák, ale nejaký ten kôn sa vždy zíde...
ináš,čo si myslíš,že koľko asi tak vydrží motor v Fabii RS 180koní,2 turbá a motor 1.4
určite kratšie ako normálne načipované TDičko.....(poprípade Nissan Navara 2.5TD ktorý ma koní skoro 180...výdrž motora je krátka,až nulová)
"CHIPtuning" sa najlepšie robí na klasickom starom TDičku(Audi 80,Golf 3 a iné,nielen VW),ktoré má mechanické čerpadlo,tam lne pridáš na čerpadle a hneď ide auto inak,a rozdiel nie je nespozorovateľný...a urobím to aj na dialničnom odpočívadle s 13kou klúčom
Nechapem naco sa snazi niekto urobit z auta ,ktore je vyrabane na spotrebu ,raketu??
nie je robené ani na spotrebu,ani na rachetľu...kompromis...kto chce z neho mať troška viac,preprogramuje RJ,kto menšiu spotrebu,tiež preprogramuje RJ..a nebude to taká zmena,že by motor mal skapitulovať na najbližšom semafore