hej .ked nemas katalyzator vypustat jedy CO NOx a podobne za pomoci katalyzatora su zredukovane skoro na 0 ..sak sa pozri co ide zo starych aut lada SKODA 110 sak to sa neda dychat mi az pluca zovre..a predstav si co by to bolo dneska pri tom mnostve aut ..
co2 je nic proti tomu co vychadza bez katalyzatora ;)


Naposledy upravil large dňa 23.06.2010 - 14:25:42, celkovo upravené 1 krát.

23.06.2010 - 14:22:18
00
To co popisuje baron sa mi paci. Ked budu prachy tak to dako tak poriesim :devil:
Inak katalyzator spaluje zvysne nespalene splodiny a zvecsuje mnozstvo co2 vo vyfukovych splodinach. Ale CO2 je len biznis a neskodi tak ako skodia ine plyny.
23.06.2010 - 14:25:39
00
ano, aj keď na nulu ich nezrovná.. pri dokonalejšom spraľovaní ( čo pri skode a lade sa neda ani len povedat) sa tvori ovela menej uhlovodikov a oxidov dusika... také CO je naozaj nebezpecne, ale mať katalizator a vsetko to menit na CO2 taktiež nepomože, a vlastne to je jedno, takto to spravím na Kadette s agregatom 1.8 ´92... teraz ma 90hp, taketo veci mi pridajú aj do 120hp

pod skodovke ti zobre pluca to je jasne, ale bol si uz na rallye? preteky do vrchu? tam maju ciste rury.. a? pekna vona benzinu, nic viac, ziadne dusenie, a to som hodinu stal na starte 3m od aut :]


Naposledy upravil xbaroon dňa 23.06.2010 - 14:31:51, celkovo upravené 1 krát.

23.06.2010 - 14:27:10
00
tak radsej mat teplo s CO2 ako rakovinu a podobne veci ..
plus CO2 by sa dalo znizit cerpanim ho do prazdnych priestorov po zemnnom plyne a tak .
23.06.2010 - 14:31:05
00
to s pretekmi si mi zobral z úst ;)

a čo vypúšta Škodovka,to môže aj nový Passat,keď je majiteľ debil,tak je jedno na čom sa vozí...
(tým neobhajujem škodovky,je pravda že je to katastrofa....)
23.06.2010 - 14:41:38
00
nebol som :) ale ti maju urcite dokonalejsie spalovanie v motore nez stare sracky..no vona benzinu -len to dychaj to sa neprajavi hned..ja radsej dycham cerstvy vzduch v lese na biku kym mi ho ***** neaky kkt na aute ci motorke co sa tam vyvaza :)
23.06.2010 - 14:53:31
00
large,pozri,za pár rokov bude možno Baroon mať problémy z dýchaním,ale Teba zas budú bolieť kolená a chrbát,mňa zápästia,Fera z dediny hlava......každý bude mať niečo....treba žiť naplno
23.06.2010 - 15:06:22
00
tak tak a vychutnávať si pocit keď obehujem načipovanú octávku na 20ročnom kadette

( samozrejme to nieje stara prehnita plecka a moje vyhutnavanie sa skonci v priekope pretoze sa mi zlomila naprava, taky debil niesom:D)
23.06.2010 - 15:20:07
00
:D celkom fajn sa to tu zvrhlo :D len doplnim, ze nasa alhambra je chipnuta a ma aj sportovy filter a sviecky, teda ako hovorite, aj to nieco prida na vykone...Craobs a co sa ti na tom nezda, co som napisal? skus ist na 3ke 90 pri x otackach a skus ist 90 na 4ke pri y otackach, na 4ke budu urcite nizsie, cize budes mat aj mensiu spotrebu...je to mozno blby priklad :D ale myslis, ze preco sa robia na auta aj 8 st. prevodovky? a kvoli comu 6 stupnove? :)
23.06.2010 - 20:35:17
00
je to pravda len v určitom spektre otáčok na ktoré je motor stavaný, ladený alebo ako to povedať.. proste vždy máš určité spektrum vhodných otáčok nad aj pod nimi máš horšiu spotrebu..
nehovoriac o tom že pri podtáčaní trpí celé auto a motor môžeš zachvílu dopísať.. alebo máš pocit že je vhodné na benzíne radiť a točiť na 1200 otáčok?
23.06.2010 - 20:44:46
00
treba sa riadiť podľa krivky krútiaceho momentu, kde je najvyššie vtedy preradiť, samozrejme ak nejdeme do kopca..
23.06.2010 - 20:47:43
00
Zmeňme trochu tému...
Dnes som sa po 11 rokoch a 180 tis. km spoločnej cesty životom rozlúčil so svojím miláškom - Škodou Octavia 1,8 T L&K. Aj som skoro slzu vyronil, bolo to dobré auto, však som ho tu aj niekoľkokrát pochválil.
Nech ešte roky rovnako dobre slúži svojmu novému majiteľovi...

Prílohy:

PIC00032.JPG
PIC00032.JPG 67.45 KiB thumb_up0thumb_down

23.06.2010 - 20:56:50
00
nehovoriac o tom že pri podtáčaní trpí celé auto a motor môžeš zachvílu dopísať.. alebo máš pocit že je vhodné na benzíne radiť a točiť na 1200 otáčok?

toto som nikde nehovoril, jasne, ze velmi nizke otacky motoru neprospievaju, ale ja som myslel bezne prevadzkove otacky motora, cize okolo tych 2000-3500 ot./min.
JoKo: a co si privital/privitas vo svojej garazi? :)
23.06.2010 - 21:02:44
00
co doporucujem ja ze na modernych autach je pri spomalovani pripadne dole kopcom lepsie podradit a nechat zaradenu rychlost ako mat neutral :)
inak spotreba podla vsetkeho stupla .trosku som ti vytacal . :wasntme:
rozbeh zo 100vky na 160 a viac je citelny lepsi na 6tku predtym sa mu nechcelo.na sestku daval max 12.7L/na 100km teraz dava AJ 18 s pedalom na dne..pri ostatnych som to nemal odsledovane.este budem muset skusim ekonomicku jazdu najlepsie sa mi podarilo neakych 5.6L na ceste z rakuska tak uvidime -skore radenie a dodrziavanie max rychlosti :?:
edit kua sak ani odoslat mi to nejde kolko prispevkou pribudlo :D
a zaco JOKO menis? ak mozem vediet
23.06.2010 - 21:03:36
00
Za menšie, ale opäť benzínové a opäť s turbom.... A opäť nemecké - Fabia 1,2 TSI Combi. Snáď sa vojdú dva bicykle do kufra...
23.06.2010 - 21:17:36
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up