Ano, v Tvojom pripade je to porucha. Otazkou je, dokedy to dokazu udrzat pri zivote resetovanim cez diag, lebo podla mna je len otazka casu, kedy budu musiet tu nadrz vymenit. Akoby sa tej vymene chceli vyhnut. Najhorsie je, ked sa clovek s takym autom vyberie na dalekonosnu zahranicnu dovolenku a ozve sa to uz cestou na dovolenku. Vtedy nie je sanca na navrat domov bez servisu v zahranici.
Predpokladam, že aktualizovali soft. Na cca 5% autách je to oprava. Pri tých nádržiach som sa s poruchou čerpadla stretol len pár krát, zato porucha vyhrievacieho telesa je skoro pravidlo, ak auto vypíše poruchu AD Blue… Preto je lepšie držať hladinu AD Blue vyššie a nejazdiť “na doraz”, nebude sa ohrevné teleso prehrievať.
Už som sa stretol aj s poškodenou elektronikou z dôvodu výrobnej chyby a zatečením AD Blue do elektriky.
S tým odstavením, mám info, že by sa čoskoro malo pri EK začať merať aj účinnosť NOx. Síce netuším, či majú v pláne robiť jazdné skúšky, ale inak si neviem predstaviť, ako to reálne zmerať. Čas ukáže.