neverim, ze toto bola samovrazda. Podla porovnania tych dvoch obrazkov vyssie to vyzera, ze sa nieco pokaslalo pri vypnuti autopilota / zacati klesania / konfiguracie na pristatie. Preco by pilot cakal na samovrazdu presne to tohto bodu? V tomto momente ani nie je pilot sam v kabine. Samovrazda nedava zmysel. Skor si myslim, ze to bola nejaka technicka chyba, ktora sa prejavila pri zmene nejakeho nastavenia lietadla, ktore sa robi pred klesanim na pristanie. Evidentne lietadlo padlo tak za 2 minuty, cize rychlo, a nepodarilo sa im nic spravit - bolo uplne mimo kontrolu. Podla videa pada cele, takze ani bomba to nebola. Podla mojho "odborneho" pohladu (videl som vsetky diely Air Crash Investigation
) to bola mechanicka chyba.
Joe70 kde si nasiel ine video? Mozes dat link?
thumb_up0thumb_down Síce píšu o tom, že video nie je verifikované a padalo pod cca. 35° od vertikálnej osy.
Podľa dát z Flightradar24 to ale nevyzerá na samovraždu. Rýchlosť aj výška začala klesať, následne sa rýchlosť zvýšila na takmer 600 uzlov, potom sa im to podarilo zrovnať a aj rýchlosť klesala a následne padli.
Neviem ako to meria ground speed, ale príde mi to ako keby smeroval čumákom k zemi, tak pritiahol, prekročil maximálny uhol nábehu a padol. Ale to je asi blbosť podľa videa. Pri strmhlavom lete by bola ground speed asi 0. Neviem či sa dá z toho grafu niečo vyčítať. Snáď nájdu čierne skrinky.
https://www.flightradar24.com/blog/china-eastern-airlines-flight-5735-crashes-en-route-to-guangzhou/