Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ja mám ešte vkladnú knižku na doručiteľa...čo je internet netuším... :)
Zobraziť komentár 03.01.2020 - 08:07:42
05
ako robíš platby?
napíšeš do nasledujúcej kolonky sumu, pošleš knižku doporučene príjemcovi, ten si v banke vyberie peniaze a pošle knižku naspäť?
mňa by to asi nebavilo...
Zobraziť komentár 03.01.2020 - 08:33:57
00
tak nejak, len u nás na lazoch, keď je v zime veľa snehu a poštárka už sa nedostane ani na bežkách, je to občas pomalšie... :)
Zobraziť komentár 03.01.2020 - 08:43:24
00
A vklady robíš v zime cez Mikuláša a Ježiška ako ja? V lete je to horšie lebo v lete na saniach tie prevody a vklady idú ešte horšie. Ale všetko sa dá keď sa chce. Katka nepôjdeš so mnou na kávu?
Zobraziť komentár 05.01.2020 - 21:59:42
00
jooj ďakujem za pozvanie, ale ja kávu nepijem :D pivko a zase len pivko :D
Zobraziť komentár 06.01.2020 - 08:07:56
00
Nemáte problém s odmietnutím platby PayPal v TatraBanke?

Predplatil som si 5.1. Zwift cez PayPal. V PayPal-e mám zadané číslo účtu a aj overenú VISA kartu (opakovane som dnes overoval kartu, stiahlo mi 1,5€ overovaciu sumu). Dnes mi prišla správa z banky o odmietnutí SEPA inkasa 14,99.
Pokúšal som sa previesť online kredit na peňaženku, tiež neprešlo.
Ten nový spôsob dobitia kreditu Trustly som neskúšal.

Už dlhšie (rok?) som neplatil nič cez PayPal, ale predtým v pohode všetko išlo...
Vďaka (banku budem prípadne kontaktovať v ďalšom kroku).
Zobraziť komentár 14.01.2020 - 22:04:24
00
Menili sa pravidla v bankach, mozno musis trustovat zahranicne inkasa menovite na inkasanta
Pozri si internet banking a trochu sa v nom povrtaj
Zobraziť komentár 14.01.2020 - 22:12:44
00
Nejak pred Vianocami som platil a všetko fungovalo bez problémov. Odvtedy som neskúšal.
Zobraziť komentár 14.01.2020 - 22:16:50
00
On zjavne neplatil kartou ale priamo z pripojeneho uctu pomocou cezhranicneho sepa inkasa. To je rozdiel
Zobraziť komentár 15.01.2020 - 06:06:27
00
Áno, platil som z prepojeného účtu cez SEPA inkaso.
Platba dnes prešla, ale nie cez účet, ale cez prepojenú VISA kartu.

Zaujímavé sú info prečo neprešla cez účet:
- TB: DOVOD NEZREALIZOVANIA: Nekorektny format
- PayPal: There wasn't enough money in your bank account ending XXX to cover the below payment you sent.

Nakolko mám na účte isto viac ako 15€🤔, je tam zrejme niečo zo strany TB zasekané, čo predtým nebolo, ale nemal som čas zisťovať na Dialog-u čo...
Zobraziť komentár 16.01.2020 - 19:29:54
00
Ahojte, mam problem prihlasit sa do PayPal, po vypísaní mena a hesla mi napíše: We're sorry, we can't log you in. Contact customer service for more help, or try logging in again.
Skusam to uz cely den a stale to iste.
Neviem, kde sa dá im dá napísať, všade som sa dopátral len na telefonicku linku, ale moja anglictina je biedna, radsej by som im napisal mail, máte nejaku adresu kde im napisat?
Zobraziť komentár 29.03.2020 - 18:13:45
00
Tuto si si neskusal zmenit heslo?

Prílohy:

Screenshot_20200329-182234.jpg
Screenshot_20200329-182234.jpg 144.96 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 29.03.2020 - 18:24:41
00
Skusal, vyplnil som tu security challenge (nie som robot), preklikal tie obrazky - a nasledne som ocakaval uspech ale napisali: Sorry, we couldn’t confirm it’s you
Zobraziť komentár 29.03.2020 - 18:33:32
00
Tak potom skusit tu, a cakat :)

https://www.paypal.com/us/smarthelp/contact-us?email=privacy
Zobraziť komentár 29.03.2020 - 19:30:39
00
Ďakujem za pomoc :)
Zobraziť komentár 29.03.2020 - 22:16:51
00
keyboard_arrow_up