Lokalizácia
Formulár sa odosiela
aj tak je mojím kandidátom asi tento...už som sa zviezol na eSkovej rade....http://m1-sporttechnik.de/das-spitzing-plus-r-pedelec-2/
Zobraziť komentár 24.09.2016 - 20:31:19
01
co je to za hnus, ten spitzing? vyzera to jak tehotny tesco-bike.
Ked uz elektro, tak nech je to integrovane a kompaktne: post1158131.html#p1158131
Zobraziť komentár 24.09.2016 - 23:51:06
00
iron.hide,
je to vec názoru, aj môj je integrovaný, ale niektore stroje su take škarede až su krasne
Zobraziť komentár 25.09.2016 - 10:49:07
00
http://www.cas.sk/clanok/453754/martin-vyrobil-vlastnymi-rukami-bicykel-ktory-ovlada-mobilom-neuverite-aku-rychlost-vytiahne/
Na toto uz ani nemam slov...
Zobraziť komentár 26.09.2016 - 10:15:48
00
:lol: 160 km/h
na takýchto kolieskach a s takou vidličkou, to by som si pozrel
Zobraziť komentár 26.09.2016 - 11:35:30
02
Ked na tomto mohol ist Barone 223 km/h dole svahom, tak na tamtom nemoze byt problem ist po rovnej asfaltke 160 km/h. Druha vec je, ze nikto rozumny to asi skusat nebude. :)

Prílohy:

ERIC-BARONE-223kmh.jpg
ERIC-BARONE-223kmh.jpg 166.13 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 26.09.2016 - 12:52:09
00
To fakt chceš porovnávať tento špeciál s tamtým tam ? :)
Zobraziť komentár 26.09.2016 - 13:07:05
00
To fakt chces povedat, ze Baroneho bajk podla Teba nema trapnu vidlicku a kolieska na 223 km/h v terene? :) Ja by som si skor trufol na 160 km/h po asfaltke na tom elektrobajku.
Zobraziť komentár 26.09.2016 - 13:28:19
00
hlavne ma dobry vohoz a cizmy! Zapadol by sem
KOUŘ - Je to fajn - Klip z filmuOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 26.09.2016 - 13:41:25
00
OK, vysvetlím, mám s tým nejakú skúsenosť - staval som jeden motorový bike - 70ccm / 3kw
najväčší problém je pri vysokých rýchlostiach a je s vyvážením a pevnosťou MTB kolesa, na obvod začne pôsobiť stále väčšia odstredivá sila a tvar kolesa sa deformuje, začne sa to silno prejavovať už od cca 70km / hod,
100 km / hod je už asi hranica, kde končí ovládateľnosť,
(cestné kolesá sú na toto menej citlivé, tam by malo byť ešte 100 km / h v pohode, hlavne vzhľadom na oveľa menšiu obvodovú hmotnosť )
bežné MTB koleso nie je samozrejme stavané na tie rýchlosti, takisto nie je stavané na prenos takého výkonu a to ako ráfik, pevnosť / sila špíc, tak aj plášť,
(ak praskne špica, v takejto rýchlosti nasleduje demolácia celého kolesa )
na 160 km/h už fakt potrebuješ motocyklové koleso, a aj ten Baroneho špecíal bol postavený na jednu jazdu, ( kde sa nikde nezatáča ) a nie na pravidelné absolvovanie trasy Blava - Košice :)
Zobraziť komentár 26.09.2016 - 14:33:51
00
:D

Prílohy:

p5pb14020862.jpg
p5pb14020862.jpg 306.73 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 13.10.2016 - 10:46:51
00
Tak ono konstrukcna schopnost komponentov je velmi dolezita...ja len pridam podla tech. parametrov napatia U 140V a prud I 240A zakladny vzorec pre vykom P vo watoch je P=U*I takze 140*240=33600 takze stroj ma maximalne 33kW a pri vahe 60kg parametrovo 160km/h to da bez problemov. Ci to vydrzia komponenty, ci to udzi dlhodobo /prehrievanie motora, riadiacej jednotky/ kapacita akumulatorov a tiez ich prehrievanie v dosledku enormnej spotreby a tym extremnej chemickej reakcii...atd...to je uz ina kava.....
Zobraziť komentár 13.10.2016 - 17:23:34
00
arrow_leftSlavoF napísal:
tak pneumatiky to nehodnotim ale chalani ste si pozreli dobre parametre! Ma to 84V akumulator a 12kW motor. Ta vaha 50kg je absolutne lahucka ako pierko. Pozerate sa totizto na e-motorku a nie e-bike. Ako chces pomoct 12kW motoru? Jazdil z vas niekto na kroske? mavaju od 80kg do 110kg /400cmm a nik v klopke nespadne, lietaju cez 30m ak vies a aj viac....preco ste taky extremne kriticky. Myslim ze previest sa na niecom takom tak ani jeden z vas by nenapisal nic zaporneho, a aj ten design by bol inak hodnoteny. Ako ma vyrobca ukrit 84V 1.5KWh akumulator? regulator a ostatne komponenty? ono do 1kW este ako tak pri e-bike sa to da uchladit a mozno aj poschovavat ....ale 36V akumulator aky ma napr aj wamp a prevazna vadsina /max 48V/ je rozdiel ako 84V a 1.5kwh tiez!!! Jednoducho je to e-motorka.

Kroska asi nema 12kWh, ci ? :) .. a co viem, motorove trailove motorky maju cca 50kg. ebike s 50kg je uplna hovadina. A inak, krosky dole kopcom nic moc...vsak uz bolo raz jedno porovnanie. Akurat hore kopcom zerodovat kopec, to jedine :)

arrow_leftJezus napísal:
Ked na tomto mohol ist Barone 223 km/h dole svahom, tak na tamtom nemoze byt problem ist po rovnej asfaltke 160 km/h. Druha vec je, ze nikto rozumny to asi skusat nebude. :)

Po rovine v zavetri za inym vozidlom je rekord nieco okolo 270km/h, ak som dobre videl na wikine. /a ano, rychlejsie nez typek dolekopcom/

arrow_leftSrsen napísal:
najväčší problém je pri vysokých rýchlostiach a je s vyvážením a pevnosťou MTB kolesa, na obvod začne pôsobiť stále väčšia odstredivá sila a tvar kolesa sa deformuje, začne sa to silno prejavovať už od cca 70km / hod,
100 km / hod je už asi hranica, kde končí ovládateľnosť,

To neviem co si skusal, ale ja som pri 83km/h pri dlhom alpskom zjazde, nemal ziaden problem na mtb a to som nemal nijak zvlast tuhe kolesa. Zrejme si mal dake sunty , nie slusne kolesa :lol: .. ak ti nehadze plast, nemozes mat problem .. 70km/h nie je ziadna rychlost :)
Zobraziť komentár 13.10.2016 - 20:37:40
00
pri 85km, kolesa držia v pohode..mam odskušané
Zobraziť komentár 13.10.2016 - 20:54:02
00
chlapi a koľko sekúnd ste išli uvedenými rýchlosťami,
čo tak prípadne si skúsiť nejakú zákrutu ? skús si to tak pol hodiny
Zobraziť komentár 13.10.2016 - 21:27:28
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle)
keyboard_arrow_up