Sviatočný šofér je taký ktorý vytiahne svoje auto z garaže na vianoce, na veľkú noc a na sviatok všetkých svätých. Preto sa mu hovorí SVIATOČNÝ šofér.
20.01.2019 - 16:08:03
09
Hej ... ja ich volám klobúčikovi šoféri ... jak vidím staršieho pána v klobúčiku, som v strehu. Ale som tolerantný, hlavne voči starším vodičom z iných okresov.
20.01.2019 - 18:27:54
01
Tak gumy, voľakedy bolo, že od 1 novembra do 15 marca musíš mať zimné pneumatiky. Ja to dodržujem dodnes, a aj budem. Viem totiž presne aký je rozdiel medzi zimnými a letnými pneumatikami na všetkých povrchoch (mal som to v rámci "tréningu" v mládí) A to sa už považujem za sviatočného šoféra.
20.01.2019 - 19:11:08
04
predstavte si ze si kludne idete, ci uz v aute, peso alebo na biku, a zrazu sa priruti tento megakreten
https://www.topky.sk/cl/100370/1766357/VIDEO-Na-D1-vycinal-sialenec--Nocna-nahanacka-v-centre-Bratislavy--padli-aj-vystrely-
20.01.2019 - 22:56:51
00
heca napísal:
ftu - čiastočne máš pravdu, len mi povedz, čo spraví skúsený šofér s letnými pneumatikami, keď sa na kašovitom snehu všetci valia 50-60km/h ... nedbá a ide s ostatnými, alebo brzdí kolónu? Ak sa z cesty stiahne, čo je najrozumnejšie, tak potom dlobem aj takého "skúseného šoféra".
Pred cca 3 rokmi som pri 40km/h s novými zimnými gumami dostal také hodiny, že som ostal v koľajisku električky.
Kontrolná otázka: je tu niekto, kto si o sebe myslí, že ja "slabý šofér"?


sam si snad pochopil co spravi skuseny sofer. ze na kasovitom snehu je jednoducho aj 40 na novych zimnych moc.

a zase je tu dlhocizna diskusia o novych/starych letnych/zimnych skusenych/neskusenych...
21.01.2019 - 01:01:03
02
50-60 na kasovitom snehu mozu valit tak nanajvys par sekund, nez dojde k hromadnej kolizii na prvej krizovatke/semafore. Pokial auto nema gumove pasy, tak aj 30tka bude vela. Ale mozno si kazdy predstavuje pod pojmom kasovity sneh nieco ine :) Tak sa mi zda, ze niektorym tachometer premeriava aj o 20km/h :lol:
21.01.2019 - 08:20:34
02
Ono najradšej sa mi páči výhovorka "veď som nešiel rýchlo" keď ide na ľade 50, rozbije auto a ja mu poviem, že letel
21.01.2019 - 08:49:08
00
To preto lebo rychlo aj pomaly je taka gumena velicina.
21.01.2019 - 09:17:55
00
[quote="@1447272" Ale mozno si kazdy predstavuje pod pojmom kasovity sneh nieco ine :) [/quote]
Zle som sa vyjadril, resp. nepresne.
Myslel som kašovitý pri odmeku, kedy sú už vyjazdené akési koľaje ... práve na takom som dostal spomínané hodiny, keď som prechádzal z jedného pruhu do druhého - jak som nabehol na tú zhrnutú mokrú masu v strede.
21.01.2019 - 09:19:06
00
heca toto sa mi takmer podarilo za Presovom na 4 prudovke v smere na Kapusany. V pravom pruhu kamion za nim 30m odletujucich sraciek a za nimi nejaka ufo honda asi 60km/h, tak som este v rozumnej vzdialenosti presiel do laveho rychlejsieho (prazdneho) pruhu cez cca pol m pas tejto zmesi, v cca 70/80km/h. Zaplavali sme, ale 4x4 to ustalo, s cistymi trenkami :-)
21.01.2019 - 09:40:29
02
No a hned tu mame priklad dvoch "skusenych" vodicov, ktori nespomalia dostatocne, lebo "vsak zimne gumy", "vsak 4x4"... :)
21.01.2019 - 10:24:37
04
Fyziku *****.
21.01.2019 - 10:55:50
00
častý to omyl majiteľov 4x4, aj keď kto má dnes 4x4 aj tak sa to väčšinu času chová ako 4x2 akurát sem tam to elektronika nakopne na 4x4 a to je ešte zradnejšie v krízovej situácii...

jediný rozdiel je v zrýchlení z miesta, príp do kopca, či v teréne... ale brzdia všetky autá rovnako, tam na pohone nezáleží... detto pri cestovnej rýchlosti či 90ka či 130ka... (teda ak sa bavíme o štandardných automobiloch...)
21.01.2019 - 10:58:59
00
madbugie neviem, ci reagujes na mna, ale ak ano, tak tu 4 kolku mam zamerne. Nepisal som, ze sme sa prevratili, alebo mali nehodu, auto zaplavalo, avsak stale udrzalo priamy smer, najma vdaka tym hnanym napravam. Mam full time 4x4 z roku 2000,3 rezimy (1 redukovany), ziadne podporne systemy okrem ABS.
Situaciu som len prirovnal ku Hecovej situacii. Pokial je potreba rozobrat to sódo-analyticky dodam dalsie vstupne udaje, predtym, nez za moju jazdu bude zodpovedny džordž z USA :-D
21.01.2019 - 12:29:45
00
šak v pohodičke... som len chcel tým povedať, že či dvojkolka či štvorka aj tak je to najviac závislé na tom elementovi na sedačke... tých elektronických sračiek sa normálny človek musí obávať... áno pokiaľ všetko funguje, alebo vám niekto "nehekne" auto je to OK... ale buďme realisti, veľa tých asistentov začína byť obmedzujúcich... napr. teraz testovali toho asistenta udržania sa v jazdnom pruhu... pokiaľ baba nedala blinker, tak dosť bojovala s volantom... už vidím ak sa bude treba náhle niečomu vyhnúť, čo potom...

alebo aktívny tempomat, či senzor kolízie či jak sa to volá... chceš predbehnúť auto pred sebou, začneš sa rozbiehať, blížiš sa k autu pred sebou, načasuješ si to tak, že auto v protismere akurát prejde ale systém začína brzdiť, lebo si sa priblížil k vozidlu pred tebou... tuším v Top Geare si z toho robili srandu... Jeremy ja chcem iiiiisssťťťťť, výkooooon ale né... auto si pôjde svoje...

začínam pomaličky tiež pozerať po autách a dnes nájsť klasickú ručnú brzdu začína byť zázrak... kua jak ja budem na snehu "driftovať", jak sme sa teraz vyblbi na prázdnom parkovisku...
21.01.2019 - 12:57:32
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up