šak v pohodičke... som len chcel tým povedať, že či dvojkolka či štvorka aj tak je to najviac závislé na tom elementovi na sedačke... tých elektronických sračiek sa normálny človek musí obávať... áno pokiaľ všetko funguje, alebo vám niekto "nehekne" auto je to OK... ale buďme realisti, veľa tých asistentov začína byť obmedzujúcich... napr. teraz testovali toho asistenta udržania sa v jazdnom pruhu... pokiaľ baba nedala blinker, tak dosť bojovala s volantom... už vidím ak sa bude treba náhle niečomu vyhnúť, čo potom...
alebo aktívny tempomat, či senzor kolízie či jak sa to volá... chceš predbehnúť auto pred sebou, začneš sa rozbiehať, blížiš sa k autu pred sebou, načasuješ si to tak, že auto v protismere akurát prejde ale systém začína brzdiť, lebo si sa priblížil k vozidlu pred tebou... tuším v Top Geare si z toho robili srandu... Jeremy ja chcem iiiiisssťťťťť, výkooooon ale né... auto si pôjde svoje...
začínam pomaličky tiež pozerať po autách a dnes nájsť klasickú ručnú
brzdu začína byť zázrak... kua jak ja budem na snehu "driftovať", jak sme sa teraz vyblbi na prázdnom parkovisku...