este mi povedz ako by to auto vedelo kde sa nachadza? na obchvate 70-90? na panonskej 60-80? na dolnozemskej 60-70? na racianskej 40? utopia
22.04.2020 - 13:54:41
00
poznáš GPS? :)
22.04.2020 - 13:56:12
04
Auta uz vedia citat dopravne znacky.Ale aj tak je to sprostost podla mna takto riesit.
22.04.2020 - 13:56:59
04
Cako85 napísal:
poznáš GPS? :)

poznam a je to nepresne jak svina
22.04.2020 - 14:19:02
00
Napr Ford to tak uz ma. Vytvoris si "detsky" kluc a nastavis mu omedzenia. Napr rychlosti, vzdialenosti atd. Netusim ako presne to funguje, len som videl reklamu
22.04.2020 - 14:24:34
02
chapal by som nejaky limit v aute napr na 130 aby s tym decka nelietali 200 po dialnici alebo 90 ak vedia ze budu mimo dialnice
22.04.2020 - 14:34:26
00
scarinko napísal:
chapal by som nejaky limit v aute napr na 130 aby s tym decka nelietali 200 po dialnici alebo 90 ak vedia ze budu mimo dialnice

Aha, tak to je potom ale o rozume, ale tam ja každa technologia kratka. Nešiel by som žiadnym autom 200, ak by to aj vedelo dať.
22.04.2020 - 14:41:36
00
a co situacia, ktora sa neda vyriesit inak ako predbehnutim a to nad nacipovanu rychlost, (napr. zacaty manever predbiehania velkeho nakladu, vzniknutej stojacej prekazky ap.) ?
22.04.2020 - 14:54:39
02
a 200-kou?
22.04.2020 - 14:56:11
00
Tak najprv človek číta, že načo pchaju toľko elektroniky do áut a potom zas takéto nápady :)
22.04.2020 - 15:08:31
01
duves napísal:
a 200-kou?

nie, myslel som vseobecne akukolvek "zacipovanu" rychlost. Nie je nebezpecne ist rychlo - nad limit - nespecifikujem kolko (ak neratame sneh, dazd a to, ze je to nezakonne + nepredvidatelne prekazky) nebezpecne je neprisposobit rychlost vzniknutej situacii, a to ako aj smerom ku nizsej rychlosti, tak i vyssej. Samozrejme % rizika nehody/urazu pri nizkych rychlostiach je mensie, ale nepride mi logicke vedome obmedzovat rychlost vozidla, pretoze v istom malom % pripadov by si nevedel prisposobit rychlost vzniknutej situacii. Neriesi to pricinu problemu a to tu, ze niekto sadne opity za volant. Tu treba ist inou cestou
22.04.2020 - 15:24:50
02
Niektore auta maju to obmedzovanie vykonu / rychlosti neplanovane integrovane asi vdaka Euro 6 alebo co a treba si na to dost zvykat. Napr. Kia Ceed SW 1,6 CRDi 100 kW - velmi dlho som mal pocit, ze to auto vobec nejde a chyba mu vykon. Aj ked som stlacil plynovy pedal dost vyrazne (tak ako na inych autach väcsinou nemusim), tak odozva hrozne slaba. Az som zacal rozmyslat, ci to auto nema nejaku poruchu. Potom som uz mal nervy, tak som dal plny plyn az na podlahu zrazu to auto ozilo a vykon sa objavil. Na podlahe je totiz spinac a az ked ho clovek tym pedalom stlaci, tak zacne motor normalne tahat (asi overboost), ale dovtedy ma akoby nejaku emisnu eko mapu a velmi slaby tah. Cize ten kto to nepozna a nestlaci plyn az na podlahu moze byt pri predbiehani velmi nemilo prekvapeny a moze z toho vzniknut nebezpecna situacia prave kvoli obmedzenemu vykonu. Nehovoriac o tom, ze je to sofersky velmi neprijemne ked sa vykon neda regulovat plynulo, ale skokovo.
22.04.2020 - 15:42:50
00
automat, alebo manual ? U automatov je to bezne a je to kick-down, podradenie na najnizsi mozny stupen, ktory elektronika povoli. Pokial je auto "hybatelne" len tymto sposobom, tak tie emisie budu nafigu tak ci tak :-D
22.04.2020 - 15:54:53
01
Praveze manual. Kickdown samozrejme poznam, ale to aj tak nema nic s tou mdlou charakteristikou motora v takmer celom rozsahu drahy plynoveho pedala.
22.04.2020 - 15:57:39
00
scarinko napísal:
to nejde, 7 rokov by si nedostal takmer ziadne firemne auto
ale ja som za, moje prve malo 44kw a to by bolo ideal



Mam 25 a firemne auto som doteraz nepotreboval / firemna dacia mala tusim 60kw :)

Slo by to samozrejme :)

Btw. Ako vidis vacsinou sa vysekaju na starych nachipovanych kktinach ala bmw, octavia....

To niesu firemne auta...
22.04.2020 - 16:24:27
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up