Kufor sa zatvara vzdy po nastartovani a prekroceni istej rychlosti bez ohladu nato, ci sa zamykaju automaticky aj dvere alebo nie. Teda minimalne na koncerne. Ked ho chces otvorit, musis bud zatiahnut za packu alebo otvorit niektore dvere.
19.07.2017 - 21:05:29
00
Na mojom forde sa zamykaju dvere po cca 5km/h. Mam to vypnute, lebo zamykanie je dost hlucne a v meste to je otravne. No nikdy mi nenapadlo otvarat kufor za jazdy. To musim skusit, sj ked za to darwinovu cenu dostanem.
19.07.2017 - 21:24:38
01
110mat110 napísal:
Nemal som miesto. Zavrel ma na poslednu chvilu, myslel som, ze sa este vojdem. Bol som uz na urovni jeho zadneho kolesa. Vidis... Tie dvere... Tolko krat som to radil a ked opat mam prilezitost, nenapadne mi to. Co uz.

Tiez ma tak jeden zavrel na safarikovom nam. Na cyklotrase!! Prisiel o to zrkadlo bo som sa nezmestil s rajdami :)
19.07.2017 - 21:59:16
00
110mat110 napísal:
Na mojom forde sa zamykaju dvere po cca 5km/h. Mam to vypnute, lebo zamykanie je dost hlucne a v meste to je otravne. No nikdy mi nenapadlo otvarat kufor za jazdy. To musim skusit, sj ked za to darwinovu cenu dostanem.


nemali sme na mysli z vnútra otvárať kufor za jazdy..ale ak ťa niekto zblokuje v zápche tak máš na výber buď mu otvoríš kufor alebo bočné dvere (ak už chceš niečo také robiť :D) (kufor asi nasere viac lebo to musí vystúpiť ) :D
19.07.2017 - 22:26:20
02
Jasne ze za jazdy z vonku :P ako inak? Aj ked na mojom aute to je jedno. Mam elektromotoricky otvarany zamok a gombik v kufri aj v interieri su napojene na ten isty obvod. Cize ked ho neotvorim z interieru, urcite ho neotvorim z exterieru.
20.07.2017 - 06:56:56
00
gifyu.com
20.07.2017 - 22:21:17
00
Škoda, že vidíme len tento kúštik. Otázkou zostáva, či sa tam motorkár prepchal pomedzi autá, alebo tam stál už predtým a kamionista naňho iba zabudol, lebo v tom prípade ho musel vidieť aspoň predtým. Vodič nákladiaku ho v okamihu naskočenie zelenej v mŕtvom uhle nevidel, toto je dosť poučné. A trochu je to aj pripomienka, že sa treba venovať riadeniu a štartovať na zelenú pohotovejšie.
21.07.2017 - 07:36:34
01
Podla mna tam ide o skolenie, lebo cumi do mobilu a netaha na zelenu, nestal uplne za nim, takze ho videl, jedine zeby ho mal akurat za stlpikom... ale kedze nie je ziadna reakcia ani po zrazeni, tak to napoveda schvalnosti
21.07.2017 - 07:55:38
00
"mrtve" uhly nakladneho auta ;)
www.cooler.sk

Kludne ho nemusel vidiet, a aj ked ho tlacil. A ani nemusel zaregistrovat ze nieco potlacil.
21.07.2017 - 08:17:40
02
Pochybujem ze ho 'skolil'. Nemohol vediet ze ho zobere tak ze odskoci. Skor ho nevidel. Skolenie nie je, ze niekoho prejdes kamionom, to je uz trest smrti.
21.07.2017 - 08:22:19
03
Ešte treba dodať, že volant mal vpravo, motorkára pri naskočenie zelenej vôbec nevidel.

Spomeňme si na tragickú nehodu v podjazde na Kolibu, vodič vôbec netušil, že ťahá toho cyklistu.


Naposledy upravil Pali65 dňa 21.07.2017 - 08:54:33, celkovo upravené 1 krát.

21.07.2017 - 08:52:09
01
keby debil nesmskoval je dávno preč..
21.07.2017 - 08:52:19
00
Nieco sa dialo uz predtym, ved kto by si nakrucal statie na krizovatke na telefon a navyse tocil presne motorkara a kamionistu vo vedlajsom pruhu? To nerobi ani autokamera a navyse sa nehybe...
21.07.2017 - 09:11:20
00
veď to točí motorkár s kamerou na prilbe? čo nevidíš riaditka?
21.07.2017 - 09:40:59
03
k tym mrtvym uhlom, do toho mrtveho uhlu sa nejak dostanes -pohybom alebo stojis a hybe sa nakladak ,pri pohybe tvojom svojom vzajomnom ta sofer vidi a mal by vidiet pokial sleduje premavku a nachvilu si pametat ...nie ze zide z oci zide z mysle - ten objekt sa nevypari....aj pretoto je riadenie nakladiaka narocnejsie ,viac mrtvych zon ako na osobaku
21.07.2017 - 10:05:43
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up