Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Pali65 ale ti chodci tam nemaju povinnost ist cize nic nesegregujes, len davas pesiakom na vyber. Cyklistom nedavas na vyber. Pesiaci na tu cervenu prdia a stale vacsina chodi po tom asfalte cize co sa tym dosiahlo? Len provokacia cyklistov.
Zamer bol mozno dobry ale pesiaci v BA na nieco take kaslu, radsej asfalt lebo je to lahsie a mozu chodit 4 vedla seba co v lese nejde. A mozno len par ludi z MLBA chcelo lepsiu trasu lebo maju radi lesnu turistiku tak si spravili pre seba tuto cervenu.
Ak chodec ide napriek všetkému na tú asfaltku, tak už je to jeho vec. Treba však dodať, že je obrovský rozdiel v šírke tej asfaltky v porovnaní s tým chodníkom, preto sa dá úplne racionálne zhodnotiť, že tam ten stret nie je tak kritický.
A napokon si myslím, že chodec má vo všeobecnosti v takomto teréne prednosť, pokiaľ nie je reč o nejakých DH tratiach, ktoré by však mali byť veľmi dôsledne vyznačené.
Ruku na srdce, ak si chcem dobre zajazdiť a pustiť sa aj dolu kopcom rýchlejšie, nejdem do Bratislavského lesoparku a vyberám si miesta a čas tak, aby tam bolo ľudí čo najmenej. Schopnosť posúdiť situáciu s ohľadom na množstvo ľudí na trase, považujem za prejav elementárnej súdnosti. Tým by som aj uzavrel za seba všetky tie náreky o tom, ako chodci "provokujú" cyklistov na bratislavskej hrádzi a podobných miestach. Treba trénovať nielen svaly, ale aj psychickú odolnosť.
To oddelenie funguje vyborne, hned vidiet kto je ok a kto sebestredny arogantny piiip. Kazdy sa mozeme zaradit, aj na internetoch, vidiet to na kilometre...
Nie vsetci sme mali pred sebou respekt,uctu a hladuplnost.Tento svet speje do velkej piceéeé tvrdim to uz par rokov
este dako do 2008 sa to dalo ale pak sa to dako .... kazdy menezeris podlahovich krytin si kupil lepsi bike bo sa stali financne dostupnejsie a zacal si vybijat frustraciu na nom. Pred par rokmi som zacal behat ultra a tam som objavil to co sa v cyklistike stratilo aj na pretekoch brutal ohladuplnost a typek v pohode pusti osobak ak potrebujes na trati pomoct.
Nekomplikuj to. Toto je o obyčajnej slušnosti a schopnosti definovať si limity, ktoré si prisúdiš aj sám. Som omnoho aktivnejší v turistickej komunite ako v cyklistickej. Stret cyklistov v MK okolo Bratislavy by bol neznesiteľný už aj vtedy, keby tu boli iba slušní ľudia. To oddelenie je nutné podobne, ako sa v mestách oddelili chodníky od ciest, alebo prečo nechceme cyklistov a traktory na diaľniciach. Plynulosť, bezpečnosť a zdravý rozum. Preto viem, že to pretrasovanie sa riešilo OD ZAČIATKU len kvôli tomu, aby sa tieto dve skupiny oddelili. Podobne som začal riešiť obchvat KH už v roku 2018, prečo som tam vlani dovliekol osobne primátora Pezinka a loboval za to, aby sa v tom prudkom klesaní čo najviac oddelili cyklisti od peších.
Tak jednoducho aby toi to nepripadalo komplikovane. Chces oddelit pesich od cyklistov, tak ze vytvoris chodnik pre pesich tam kde jazdia MTB cyklisti (ucelove komunikacie) a pritom ani nezabranis, aby chodili nadalej tadial, kadial chodili predtym, to jest po asfalte. Co si teda oddelil ? Vlasnte si len rozdelil pesiakov na dve cesty.
Chces oddelit, tak najprv zamedz, aby boli pesiaci vsasde, nasledne vytvor segregovane trasy pre tych co sa nemaju stretmnut. Ak je dopyt po chodzi lesom, OK. Ale ak na to zaberies ucelovu komunikaciu, kadiela predtym jazdili MTB jazdci mal by si im dat morlane aj pravne nahradu. Tou nie je asdfalt, kadial chodia chodci nadalej.
Nemozes segregovat chodcov ak chodia kadialkolvek, Chapes ?
Ak chodec ide napriek všetkému na tú asfaltku, tak už je to jeho vec. Treba však dodať, že je obrovský rozdiel v šírke tej asfaltky v porovnaní s tým chodníkom, preto sa dá úplne racionálne zhodnotiť, že tam ten stret nie je tak kritický.
A napokon si myslím, že chodec má vo všeobecnosti v takomto teréne prednosť, pokiaľ nie je reč o nejakých DH tratiach, ktoré by však mali byť veľmi dôsledne vyznačené.
Ruku na srdce, ak si chcem dobre zajazdiť a pustiť sa aj dolu kopcom rýchlejšie, nejdem do Bratislavského lesoparku a vyberám si miesta a čas tak, aby tam bolo ľudí čo najmenej. Schopnosť posúdiť situáciu s ohľadom na množstvo ľudí na trase, považujem za prejav elementárnej súdnosti. Tým by som aj uzavrel za seba všetky tie náreky o tom, ako chodci "provokujú" cyklistov na bratislavskej hrádzi a podobných miestach. Treba trénovať nielen svaly, ale aj psychickú odolnosť.
OK, Budem ta parafrazovat. Cize chodec ma prednost lebo medved, moze ist kadial chce, kludne aj v pravo po asfaltovej ceste, kludne 4 vedla seba, kludne po cyklotrail a kludne volnym lesom. Ked sa ocitne na DH traily tak je to pre to, ze ho babraci bikeri nedostatocne oznacili (nie je to na kazdom strome iba kzadom druhom a tie klopky sa v lese rodia svine uz uplne vsade, tako podla nich nejde poznat ci je na traily)
Ked sa to nejakemu cyklistovi nepaci, je netolerantny a ma sa riadit zakladnou slusnostou, jazdit ked v lese nikto nie je (10 min po odchode chodcov, pred nastupom polovnikov) a to najlespie len po DH trailoch, ktore si sam vybuduje a oznaci. Ma sa na ne dostat po ucelovych komunikaciach, ktore ale nesmu byt TZ. Ked su na jeho trase chodci, ma posudit ich pocet a ak je ich vela ma od svojho jazdenia radsej upustit a prelozit ho na inokedy, aby sa zachoval podla elementarnej slusnosti. Ak su chodci na cesticke pre cyklistov kam im zakazuje vstup vyhlaska tak nikoho npeprovokuju a ked si nahodou cyklista dovoli k tomu nieco povedat, tak nema nariekat a ma si trenovat psychicku odolnost.
Tlieskam, ty prosim ani slovo tolerancia, slusnost a zaklade porozumenie do ust neber. Neuveritelne!
Potom sa cudujes, ze ked niekto stretne niekoh s takym nazorm ma chut mui rovno dat jednu, alebo dve cez ten otvor odkial take veci vychadzaju.
Na druhu stranu, pozemky vlastni mesto, MLBA ich spravuje, cize spravca ma opravnenie urcit podmienky pohybu na spravovanom uzemi.
Na lesnom pozemku nie, ani ako spravca , ani ako vlastnik, zakon o lesoch, zakon o ochrane a zakon o polovnictve je nadradeny. Okrem vynimky v pripade ako ked hrozi poziar a pod. ale to sa riesi nejako inak, nepamatam.
Ale inak neviem o com bola debata, a citat sa mi to nechce, lebo vidim vela textu ( ) a pomazaneho vrabc0
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
lto Uvediem ta do problematiky velmi strucne v bodoch bez emecii (ak to po Pali65 prispevku zvladnem)
1. udajne niekolko EN bikerov na ucelovej komunikacii ktora je sucastne TZ boli slusne upozorneni ze sa maju otocit a ist spat na asfalt, lebo je tam zakaz vjazdu cyklistom. Vraj su tam skutocne nejake cedule zakazujuce vjazd, ale nejedna sa o doprvne znacenie
2. udajne bikeri checli po vymene nadavok dat chodcovi cez papulu, ale pre pocet prizerajucich sa tak vraj nestalo.
3. zvysik debvaty je moja snaha o vysvetlenie preco tadial chceli ist a ze tie cedule tam nemaju co robit vs zvysok sveta tvrdiaci vsetky mozne osocenia na moju osobu a osobu tych bikerov.
Kludne sa zapoj chce to tu torcha racia lebo mna nikto nepocuva je jdeno ci sem dam moj nazor, fakt, alebo citat z vyhlasky. A ked preukazem, ze sa tadial jazdit moze tak som netolerantny a bezohlady egocentrik. O to horise ked poviem, ze cylista moze s chodcom kludne zdielat chodnik a z nikoho neubudne.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Zamer bol mozno dobry ale pesiaci v BA na nieco take kaslu, radsej asfalt lebo je to lahsie a mozu chodit 4 vedla seba co v lese nejde. A mozno len par ludi z MLBA chcelo lepsiu trasu lebo maju radi lesnu turistiku tak si spravili pre seba tuto cervenu.
Ak chodec ide napriek všetkému na tú asfaltku, tak už je to jeho vec. Treba však dodať, že je obrovský rozdiel v šírke tej asfaltky v porovnaní s tým chodníkom, preto sa dá úplne racionálne zhodnotiť, že tam ten stret nie je tak kritický.
A napokon si myslím, že chodec má vo všeobecnosti v takomto teréne prednosť, pokiaľ nie je reč o nejakých DH tratiach, ktoré by však mali byť veľmi dôsledne vyznačené.
Ruku na srdce, ak si chcem dobre zajazdiť a pustiť sa aj dolu kopcom rýchlejšie, nejdem do Bratislavského lesoparku a vyberám si miesta a čas tak, aby tam bolo ľudí čo najmenej. Schopnosť posúdiť situáciu s ohľadom na množstvo ľudí na trase, považujem za prejav elementárnej súdnosti. Tým by som aj uzavrel za seba všetky tie náreky o tom, ako chodci "provokujú" cyklistov na bratislavskej hrádzi a podobných miestach. Treba trénovať nielen svaly, ale aj psychickú odolnosť.
Zlate 90 roky
2000-2010 to tiez este bolo ok... odkedy som sa vratil na bike do lesa sa nestiham cudovat kam sa "to" dostalo...
Praveze bez tej ciarky je to presny opak toho co si chcel napisat 😁
este dako do 2008 sa to dalo ale pak sa to dako .... kazdy menezeris podlahovich krytin si kupil lepsi bike bo sa stali financne dostupnejsie a zacal si vybijat frustraciu na nom. Pred par rokmi som zacal behat ultra a tam som objavil to co sa v cyklistike stratilo aj na pretekoch brutal ohladuplnost a typek v pohode pusti osobak ak potrebujes na trati pomoct.
Tak jednoducho aby toi to nepripadalo komplikovane. Chces oddelit pesich od cyklistov, tak ze vytvoris chodnik pre pesich tam kde jazdia MTB cyklisti (ucelove komunikacie) a pritom ani nezabranis, aby chodili nadalej tadial, kadial chodili predtym, to jest po asfalte. Co si teda oddelil ? Vlasnte si len rozdelil pesiakov na dve cesty.
Chces oddelit, tak najprv zamedz, aby boli pesiaci vsasde, nasledne vytvor segregovane trasy pre tych co sa nemaju stretmnut. Ak je dopyt po chodzi lesom, OK. Ale ak na to zaberies ucelovu komunikaciu, kadiela predtym jazdili MTB jazdci mal by si im dat morlane aj pravne nahradu. Tou nie je asdfalt, kadial chodia chodci nadalej.
Nemozes segregovat chodcov ak chodia kadialkolvek, Chapes ?
Ak chodec ide napriek všetkému na tú asfaltku, tak už je to jeho vec. Treba však dodať, že je obrovský rozdiel v šírke tej asfaltky v porovnaní s tým chodníkom, preto sa dá úplne racionálne zhodnotiť, že tam ten stret nie je tak kritický.
A napokon si myslím, že chodec má vo všeobecnosti v takomto teréne prednosť, pokiaľ nie je reč o nejakých DH tratiach, ktoré by však mali byť veľmi dôsledne vyznačené.
Ruku na srdce, ak si chcem dobre zajazdiť a pustiť sa aj dolu kopcom rýchlejšie, nejdem do Bratislavského lesoparku a vyberám si miesta a čas tak, aby tam bolo ľudí čo najmenej. Schopnosť posúdiť situáciu s ohľadom na množstvo ľudí na trase, považujem za prejav elementárnej súdnosti. Tým by som aj uzavrel za seba všetky tie náreky o tom, ako chodci "provokujú" cyklistov na bratislavskej hrádzi a podobných miestach. Treba trénovať nielen svaly, ale aj psychickú odolnosť.
OK, Budem ta parafrazovat. Cize chodec ma prednost lebo medved, moze ist kadial chce, kludne aj v pravo po asfaltovej ceste, kludne 4 vedla seba, kludne po cyklotrail a kludne volnym lesom. Ked sa ocitne na DH traily tak je to pre to, ze ho babraci bikeri nedostatocne oznacili (nie je to na kazdom strome iba kzadom druhom a tie klopky sa v lese rodia svine uz uplne vsade, tako podla nich nejde poznat ci je na traily)
Ked sa to nejakemu cyklistovi nepaci, je netolerantny a ma sa riadit zakladnou slusnostou, jazdit ked v lese nikto nie je (10 min po odchode chodcov, pred nastupom polovnikov) a to najlespie len po DH trailoch, ktore si sam vybuduje a oznaci. Ma sa na ne dostat po ucelovych komunikaciach, ktore ale nesmu byt TZ. Ked su na jeho trase chodci, ma posudit ich pocet a ak je ich vela ma od svojho jazdenia radsej upustit a prelozit ho na inokedy, aby sa zachoval podla elementarnej slusnosti. Ak su chodci na cesticke pre cyklistov kam im zakazuje vstup vyhlaska tak nikoho npeprovokuju a ked si nahodou cyklista dovoli k tomu nieco povedat, tak nema nariekat a ma si trenovat psychicku odolnost.
Tlieskam, ty prosim ani slovo tolerancia, slusnost a zaklade porozumenie do ust neber. Neuveritelne!
Potom sa cudujes, ze ked niekto stretne niekoh s takym nazorm ma chut mui rovno dat jednu, alebo dve cez ten otvor odkial take veci vychadzaju.
Na lesnom pozemku nie, ani ako spravca , ani ako vlastnik, zakon o lesoch, zakon o ochrane a zakon o polovnictve je nadradeny. Okrem vynimky v pripade ako ked hrozi poziar a pod. ale to sa riesi nejako inak, nepamatam.
Ale inak neviem o com bola debata, a citat sa mi to nechce, lebo vidim vela textu (
1. udajne niekolko EN bikerov na ucelovej komunikacii ktora je sucastne TZ boli slusne upozorneni ze sa maju otocit a ist spat na asfalt, lebo je tam zakaz vjazdu cyklistom. Vraj su tam skutocne nejake cedule zakazujuce vjazd, ale nejedna sa o doprvne znacenie
2. udajne bikeri checli po vymene nadavok dat chodcovi cez papulu, ale pre pocet prizerajucich sa tak vraj nestalo.
3. zvysik debvaty je moja snaha o vysvetlenie preco tadial chceli ist a ze tie cedule tam nemaju co robit vs zvysok sveta tvrdiaci vsetky mozne osocenia na moju osobu a osobu tych bikerov.
Kludne sa zapoj chce to tu torcha racia lebo mna nikto nepocuva je jdeno ci sem dam moj nazor, fakt, alebo citat z vyhlasky. A ked preukazem, ze sa tadial jazdit moze tak som netolerantny a bezohlady egocentrik. O to horise ked poviem, ze cylista moze s chodcom kludne zdielat chodnik a z nikoho neubudne.
Bolo to tu smerom na JZ