ale pochopil veď som ti aj v takom duchu odpovedal :D
milsu je ale tu to teraz žije inými problémami
31.08.2010 - 22:20:04
00
jeden nadava, ze mu nespravili servis do 2dni a druhy nadava sam sebe :lol:
31.08.2010 - 22:21:28
00
Ale to je tvoj problém... Všimol si si to v predajni tak si mu mal povedať nech to nastaví....
31.08.2010 - 22:42:41
00
tak toto vlakno je cim dalej, tym viac na zaplakanie. Od temy ste sa dopracovali k osobnym invektivam a tliachaniu. :tmi:
31.08.2010 - 22:43:14
00
roman veď sa tu zaujimavo diskutuje a robi sa Mirovi super reklama
31.08.2010 - 22:45:31
00
Roman - Aj negatívna reklama je reklama.... Možno sa tam niekto pôjde pozrieť aby vedel či je to fakt také zlé a minie tam nejaké evri...
31.08.2010 - 22:50:19
00
ja mam len dobre skusenosti s touto predajnou. aj majster tesar sa utne, Ale myslim si, ze predajca je ten posledny, ktory bude nadavat zakaznikovi hoci je to len na internete a vyrok typu "servis za tych par supiek ma nezaujima" ma dost dostal...
a k tym udajom... ide len o to, ze vystupujes v uplnej anonymite, nikto o tebe nic nevie a tak nevie ako sa ma k tomu postavit a co si ma mysliet, vdaka comu vznikaju konspiracne teorie :lol:
31.08.2010 - 22:51:22
00
reklama urcite, len ci o nu stoji...mam skusenosti ci uz dobre alebo zle, snad zo vsetkymi bikeshopmi v BA a zatial som sa nedopracoval k vyhlaseniam typu "sem uz viackrat nevstupim". Casom som sa samozrejme dopracoval k servisovaniu biku doma, ale predsa len sa sem tam nieco vyskytne, co si vyziada lepsie skusenosti/odvahu (napr. tlmiaca cast vidlice). Povacsinou nakupujem drobnosti a od Mira som odchadzal spokojny. Vsetko je to hlavne ale o ludoch a komunikacii. Tiez mavam "svoje dni" a vtedy byvam neprijemny.
Asi si ich zakaznik a predavac vybrali v jeden den....
31.08.2010 - 22:54:53
00
ma uplne sokujes...ze konkurencia...pre tvoju info robim v uplne inom biznise, inak neviem co je zvlastne na tom ze som zaregistrovany od 04/04/10 ty o 9 mes. dlhsie a co ma byt?
to ze nemam o sebe ziadne info - ja proste info o sebe na net nedavam (sorry nie som facebookovy typ co o sebe napise aj cislo topanok - fakt nepotrebujem davat na seba pomaly telefon ako som si vsimol aj u teba aby mi nejaky debilko z diskusie vyvolaval)
tvoja skusenost je pozitivna...moja negativna v com vidis problem? ako keby ta sralo ze som si dovolil nieco napisat co ti je proti srsti
a ja som pisal priamo k veci na rozdiel od toho chudacika nedoceneneho

1. Zaregistroval si sa tu LEN kvôli tomuto príspevku.
2. To že máš negatívnu skúsenosť a dáš ju sem je OK. Táto téma je tu o tom.
Proti srsti sú mi vyjadrenia typu: debilko, mali zasrani,***** hlavko, neurobite ryzu tak vas ma v pecku atď. Toto mi vadí hodne. Toto vypovedá hlavne o TEBE.
(to isté platí samozrejme aj na nick angelsmyway)
3. pri väčšine ľudí tu viem s kým sa bavím a viem aj akú má váhu, čo napíšu. Pri Tebe nie. O TEBE vypovedá len tvoj slovník. Bohužiaľ. Takú váhu potom má aj tvoja výpoveď.
31.08.2010 - 22:55:07
00
Milsu: :clap:
31.08.2010 - 22:57:16
00
neviem prečo sa neviete normálne chovať pri sťažnostiach.. keď ťa tam serú alebo máš pocit že ťa ten zasran odrbáva tak si nechám zavolať vedúceho nie?
štýlom zaplatím a nechám opraviť inde si nevyriešil ani trt..
31.08.2010 - 23:22:50
00
moj oblubeny shop sa nachadza na opacnej strane mesta-len pre info ;)
31.08.2010 - 23:42:46
00
chlapcovi som to v obchode povedal...odpoved: mechanik tu zase neni...ale ono sa to urcite rozchodi...zobral som bike a vedel, ze tam uz nepridem (nebola to prva takato skusenost s tym servisom)

inac za nasadenie predstavca s riaditkami, skratenie bowdenu k vidle, premazanie capov a nastavenie riadenia si chlapec najprv vypytal 55euri co som nanho pozrel ci je normal...tak ze hned 50euri...skusil som otocit rajdami...vrzgot ako prasa...on ze to sa casom rozchodi...hovorim opravte to a pridem si po to...dalsi tyzden cakania...potom chlapec ze bola ***** miska a ze musim doplatit za servis...upozornujem predtym bol chod stopercentny...odvtedy aj po dodatocnej oprave citit stale drhnutie

vies, nie som student aby som mal tolko volneho casu aby som ho travil cas dohadovanim sa v obchode o tom, co je normalne vykonany servis...zobral som bike a dal ho do ineho servisu, kde mi to urobili poriadne...chcem totiz bikovat nie sa furt s niekym dotahovat

takze za mna: uz NIKDY vice

milsy: 1) urcite som sa registroval pred 4 mesiacmi aby som vcera napisal prispevok...fakt logicke :D

2) na vyjadreniach typu "neurobit ryzu" a "***** hlavko" nevidim nic zle a neobvykle na tomto fore, vyjadrenia typu zasran som si neodpustil, pretoze ked ma ide "zasran" minimalne o 10 rokov mladsi s viditelne chabymi znalostami poucovat ze ten bike je odservisovany v pohode a neni tak ma to vie nasrat...sorry pisem to tak aky mam z toho pocit ja sam

3) ja neviem o tebe takisto nic a vobec mi to nevadi...myslis ze keby som napisal svoju kritiku v anglictine alebo nemcine tak ma inu vahu?...ze nie som aktivny na fore...na take veci proste nemam cas pisat do diskusii...ale tato skusenost ma prinutila "varovat" ostatnych

...inac zacinam mat pocit ze tu viacerym prekazam svojou kritikou na mozno ich oblubeny shop

namiesto mna by ste mali skor riesit toho predavaca, podla ktoreho...kto nema na kola za 800 je zebrak, na servis za par euri sa moze vykaslat, vraj sa ide roztrhnut od prace a pritom surfi po nete (a potom cakas na opravu ako debil)


Kamarát,ja si ťa asi už teraz vôbec neviem zaradiť,kto vlastne si a čo máš za bicykel.A k tvojmu hlavku.Pokiaľ nefungovalo tak ako pred tým a bolo servisované,tak ho asi trebalo už vymeniť.Ty hlavne nenahánaj,lebo nik sa z teba nezblázni,len naozaj ojedinele berieme servis na počkanie,ty si zmyslíš,že máš niečo zlé a my teraz čo??Si tu ako jediný??A akých 55 euro za nastavenie???

ja tu môžem všetkým ukázaž fotografiu tvojho servisného hárku,čo sme všetko urobili.Ako sorry,keď ma niekto starý bajk a stále na nom jazdí,nemôže očakávať zázraky.Nik ťa nenútil platiť,nestáli sme pri tebe a nezazerali na teba.Akto vlastne si,neviem síce,že prečo urážaš NÁS v množnom čísle,ako tí zasrani,keď sme okolo teba neobskakovali všetci.Ja si ťa ani nepametám.
Povedz mi priezvysko a vyhľadáme servisný hárok od tvojho bajku.

A ja som NIKDY NEPOVEDAL,že lacnejšie kolesá než 800 eur sú šunky,to máš odkiaľ??????????
povedal som,že tvoje šunky a zničené,nemôžeš očakávať zázraky,samozrejme sú kvalitné aj lacné kolesá,akurát majú väčšiu váha,ale vydržia excelentne,možno ich treba akurát častejšie centrovať.

A keď som ti poradil drahšie kolá,myslel som to len v dobrom,možno som nevedel,aký...
01.09.2010 - 12:33:28
00
...som nevedel,aký máš bajk,možno som si ťa len pomýlil.

A MY SI ZÁKAZNÍKOV VÁŽIME,aj tích,čo tu nechajú pár centov,pokiaľ sú k nám milí a nevyskakujú tu ako besné psy.

Pokiaľ je niekto nespokojný,nech sa ozve ešte na predajni a nech nepi...tu a nech nikoho neuráža do malých zasranov<,mimochodom ja SOM TVOJ BAJK ANI NEROBIL,neviem,o čo ide.

A čo riešiš kolesá,keď si mal zlé brzdy?????????????????
A hlavko a kolesá je úplne niečo iné.

Kúp si radšej nový bajk,ušetríš na servise.

Ale na webe,tám majú o 50 percent lacnejšie.

Mišo


Naposledy upravil angelsmyway dňa 01.09.2010 - 13:12:17, celkovo upravené 1 krát.

01.09.2010 - 12:38:31
00
A aké chabé znalosti???Už som ti povedal,že všetci tu jazdíme a každý z nás si servisuje bajk sám.Keď ma niekto total ***** hlavko,tak mu servis vieš čo pomôže:DDD

Ale si sa chválil,ako dobre zarábaš,niekoľko násobne viac,než ja.

Hahah

Skôr si držgrošil a len plátal a plátaL CELý bajk a ešte trepeš,že na webe majú o 50 percent lacnejšie a že do bajku nedaáš finančne prakticky nič.A nebudeš platiť naše tučné marže?

Čo ty vieš,aké máme marže?Zato,že mám drahý bajk,za to myslíš,že som bohatý??Hovno,akurát som len šetril,vôbec to nie je také ružové,tak netrep,že máme tučné marže.

A keď si taký macher pán vševed,rob si servis sám,keď sa my nevyznáme,čo iné na to povedať.
01.09.2010 - 12:47:14
00
keyboard_arrow_up