Haha, táto storka sa hovorí dodnes 😂
27.06.2021 - 22:45:47
00
scarinko napísal:
Tadeto som siel a toto bol plan
https://mapy.cz/s/cakalovaba

A preto sa trasa neplánuje štýlom - nahodím do počítača a idem. Ja pred veľkým výletom študujem mapu aj celý deň pomaly a aj tak niekedy priamo v teréne zmením plány, tak už pri študovaní pozerám alternatívy v prípade problémov. Aj dnes som popri práci si naštudoval BA a okolie, Kamzík, Pezinskú Babu, cestu TS-BA a späť, už mesiac dopredu mám predstavu kadiaľ asi pôjdem. Pri menších výletoch si to naštudujem aspoň jeden deň dopredu ak nie viac ak je to očakávaný výlet. Proste ak sa dostanem do nečakaných problémov, tak to prejdem, nie ideálne, ale prejdem (posledne tatranská magistrála po kalamite a ťažbe) alebo využijem nejakú obchádzku, skratku, zdlžku. Teraz mám v pláne ísť pod Chopok, takým chodníkom lese mimo hlavný ťah na Jasnú, netuším či je zjazdný na bike, uvidím na mieste, hlavne mať záložný plán. Idem na Rovnú hoľu, možno na Lukovú, návrat mám otvorený viacerým smerom, uvidím.

Ako si predstavuješ že bude router plánovať? Len cyklotrasy? To si moc nezajazdíš keď bude ignorovať lesné cesty a chodníčky.

Inak tou žltou som kedysi dávno chcel po dlhom výlete v teréne zozjazdovať k autu v Korytnici, dostal som sa len kúsok, neskutočne zarastené, bez chodníčka z hornej strany (tak som si to dal tou ostrou okľukou čo si šiel). Podľa mapy nevyzerá zle tá cestička, ani zdola, ale nemôžeš sa sťažovať že router nepredpokladal, že to bude strmšie, zarastené a nikým nepoužívané...
28.06.2021 - 01:25:30
00
Sorry ale.isiel som na chvilu okolo hotela. Nemal som kedy cely den planovat a nemyslim si ze to je spravne riesenie aby clovek zabil vely den planovanim 2h vyjazdu. Router proste ma nejak vediet resp byt nastaveny ze napr ak je sklon cez 20% a je to teren tak ta tam neposle.