Pisem to stvrty krat, vcera som zaspal, dnes si to omylom vymazal, potom mi mala zobrala iPad zo stola a vymazala to, takze snad terazaz do konca...
Jazdil som celotvrdu 26/20 - je super, lahka, pevna, agilna, mal som pocit ze kazdy pohyb nohou ma doslova vystreluje dopredu. Plus ten puristicky pocit, ze citim rovno pod sebou cestu, to ja teda mozem.
Potom s RS Raidon - po nastupeni logicky klesne do Sagu (opat jednostranne porovnanie, ale zhruba isto klesne aj Tourka), ale tam uz viac menej aj zostane, pri frekvencnom kopani som nemal pocit, ze by sa hupala alebo cosi. Zaroven ale neporovnatelne vyssi komfort resp. menej narocna kontrola riaditiek pri prejazde cez rozbity asfalt, travnik, kopu strku. Takze verim ze aj unava ruk pride neskor vdaka tomu. Plus samozrejme, mierne vyssie stupatko, takze zase nieco k dobru na nie uplne hladkom povrchu.
No a na zaver (uz moja) RS Sid (80mm). Nemyslim to nijako zle voci tomu Raidonu, ale este o triedu inde... Budem sa este musiet naucit optimalny setup pre Dual Air, ale uz v zaklade od oka je to pevne pri kopani a zaroven tvelmi prijmene zerie nerovnosti. Vyska stupatka je kompromis medzi lahkostou kopania a priechodnostou,takze vcera vecer cestou z Hl. stanice do Ruzinova som aj napriek tme a unave skrtol raz a vpodstate skoro vedome, lebo som chcel vediet ci ten obrubnik bude uz cez limit...
Pani z Morxesu povedali, ze kolobka sa vola Adventure XC, tak to tak asi bude
v strucnosti -
ram 26/20 Adventure, vidlu som uz napisal
naboje Remerx, dvojstenne rafy detto, ploche hlinikove draty detto
brzdy som ako
stano3b podotkol (aj po porade s nim ) dal Avid BB7 - jednoducho sa mi pacia, chcem ich vyskusat, nemusim riesit co sa stane ak omylom pri nakladani do auta stlacim packu dole hlavou bez kolesa, mozem skusat ine packy atd
plaste Onza - vpredu 1.5', vzadu uzasny jemny stuplak 1,75' - tu som si naozaj nechal od Vaska poradit
100mm predatavec ITM, karbonove vlastovky,
gripy ESI ake som este nevidel (konicke) - mam mensiu dlan a toto sedi jak rit na serbel
Cellkovo je to naozaj XC, asi to nebude tani nekompromisny hltac kilometrov ako celotvrda s cestnymi plastami, nie je to ani Adven, ktory ide ako tank. Zaroven si myslim, ze v obalke kde sa ma pohybovat (vsade) to je uzasny kompromis. Co sa tyka jazdnych vlastnosti, po tych par km vcera a dnes po meste si netrufnem davat nejaku sudy. Ale par stran dozadu som pisal o tom, ako sa na Hillke viem nahanat so synom po obyvacke a na Tourke nie. Na Morke to ide... v cislach je razvor/dlzka velmi podobna, ale tam to konci
je velmi obratna, v Breclavi na nastupisti som kruzil okolo stlpov, robil vselijake mysicky a defintivne som nemal pocit dlheho autobusu. Ake to bude pri rychlejsej jazde este neviem povedat, ale pustit si to dole Pionierskou bolo velmi prijemne a stabilne aj na tom povrchu. A mozno dalsi, menej podstatny detail - na Kostkach som si netrufol jazdit iba jednou rukou. Teraz doobeda som pravou rukou riadil, v lavej drzal dcerinu kolobezku a sice pomalsie a opatrne, ale bez problemov pokracoval.
No a o dizajne nemusim hovot, ten vidno najlahsie. Farebna kombinacia nemusi byt kazdeho sialok kavy, ale moznosti na vyber bolo dost
mne sa tento odkaz na americke hot-rody v autach, bobbre v motorkach a stary Ducati Monster v mojej garazi velmi paci ! Takze mam Ducati Morxster a tesim sa
Co sa tyka ceny, nerad by som ju sem pisal ( aj moja zena pozna toto forum ), ale vzhladom na cenu komponentov, hlavne tej vidlice, za nu mohlo byt naozaj vela pouzitych Mezeqov. Isiel som do toho vedome,vsetky
bicykle okrem mojej srdcovky Rock Machine s detskou sedackou, idu do prec. Nie zeby som nechcel, ale nemam cas a ani peniaze na nasledny tuning a obmienanie komponentov za lepsie, preto su tam uz zakladu "rozumne" veci .Nehovoriim zeby to neslo este lepsie, ale v tejto chvili staci.
Verim tomu, ze by som bol stastny aj so zakladnou 26/20 na V-eckach, je v mojich ociach daleko pred masovou konkurenciou, ale bolo nadherne vyberat zo skladu dalsi a dalsi krasny diel...