Pozri si napr. toto. Princíp je ten istý
http://www.ridefox.com/fox_tech_center/owners_manuals/011/Content/Forks/36/36_VANRC2.htmlAko prvé si nastav správny sag, vozím 25-30%.
Štelovátka robím nejak takto, že nastavím jednu aj druhú krajnú polohu, nech vidím aký je asi rozsah nastavenia. Potom do dám do stredu a odtiaľ skúšam kde mi to viac vyhovuje.
Rebound si nastavím tak, aby sa
vidla vracala čo najrýchlejšie, ale bez toho aby začala kopať do rúk. Pri HS expanzií to je trošku inak a dá sa nastaviť aj na pomalšie, ale myslím že Auron ju aj tak nemá, tak s tým si hlavu pliesť nemusíš.
LS kompresiu od oka, nech je vidla ešte citlivá ale neprepadá sa pod brzdou príliš do zdvihu. Keď viem, že budem jazdiť viac strmých vecí alebo väčšie skoky s plynulým dopadom (bikepark a podobne) tak pridám pár klikov a kľudne obetujem trochu citlivosti. LS ovplyvňuje hlavne chovanie pod brzdou pomalšie rýchlosti piestnice.
HS kompresiu momentálne nemám, ale tam treba skúšať. Robil som to tak, že som ju povolil úplne, šupol nejaký polmetrový drop na placku a postupne pridával tak, nech je ten dopad kontrolovaný aby vidla nešla na doraz. HS ovplyvňuje väčšie rýchlosti piestnice.
Či to je správny postup neviem. Robil som to tak na motorke, robím aj teraz na bicykli.