10.12. som v outlete objednal Grand Canyon AL 6.9, jediný kus M za 809€ v ten deň, iné dni je 899€ (normálna cena bola 999€)
vzápätí prišlo kamošovi potvrdenie (objednával na svoje zákaznícke číslo), že do dvoch pracovných dní príde faktúra s inštrukciami
hneď som skúsil na Tomáša, či by sa nedala spraviť aspoň doprava grátis, na čo mi odpísal, že na moje šťastie je práve v ten deň na outletové bajky doprava grátis.
tak super.
po 3 pracovných dňoch nič, tak sa dopytujem, čo sa deje, či je taký problém spraviť faktúru zo systému, keď ešte aj zákazník je registrovaný, tak mi niekto iný odpísali, že vyhadzuje na niektoré objednávky z outletu chybu, že to musia preveriť.
o ďalší deň sa znovu pýtam, zase niekto iný, že musí preveriť v nemecku, či je ten
bajk vyrobený. to som sa už nasral a skúsil som chat s DE.
spojil som sa s Gabrielom, ten mi napísal, že bajk je pripravený a či ho majú poslať, lebo zákazník tam má stále kredit, postačujúci na to, aby bajk ihneď poslali (vyplatený bajk, ktorý bude dostupný až v apríli)
od SVK/CZ zastúpenie doteraz žiadna odpoveď, či ten bajk bude, alebo nie.
zo začiatku komunikácia s Tomášom v pohode, teraz sú tam 3 osoby a viazne to (beriem že sú vianoce, ale treba doťahovať dotazy zákazníkov aj tak)
hold, SAP + Vianoce im narobili riadnu paseku
tak som zvedavý, kedy mi dôjde bajk. ale aj tak sa teším, od septembra som bez
kolies - ak keby som nemal nohy